Water in je tank.
Water is zwaarder dan benzine dus die zakt onderin je tank, en als je 'm dan op reserve zet krijgen de carburateurs water toegevoerd.
Je zou kunnen proberen om de vlotterbakaftapschroeven een stuk los te draaien en je benzinekraan op reserve zodat al het water onderin de tank via het aftapkanaal eruit komt.
Of de tank eraf halen en de benzinekraan demonteren.
Ik had vanmorgen mijn motor afgespoten met de hogedrukspuit (gisteren naar Assen geweest) en wilde 'm daarna even aftanken.
Maar rottig lopen, onderweg 1 vlotterbak afgetapt, andere schroef kon ik niet bij.
Je kon zien wanneer het weer benzine werd.
Gestart en weer naar huis gehobbeld, daar de andere afgetapt en door laten lopen.
Nu loopt ie weer goed, wel moet ik nakijken waar het water er in gekomen is, is me nog nooit gebeurd na het afspuiten.
(Jaja, ik weet het, hd spuit, maar ik doe dat heel af en toe)