Afslaan?

T-ice

Die hard MF'er
29 okt 2002
737
0
Lelystad
Mijn zx6 uit sept 2001, staat lekker bij mij binnen in een verwarmde berging, als ik hem/haar nu start is dit geen enkel probleem, met een klein beetje choke. Maar hij slaat naar een tijdje toch af. Hoe kan dit en belangrijker hoe ga ik het tegen. Meer minder toeren, meer minder choke, gas of geen gas geven, of zit er iets anders niet goed? :?
 
Mijne heb ook last met deze kou. Rijdend met choke iets open is geen probleem.
Zo gauw ik stil sta slaat ie af.

Laat langer en verder de choke open, dan gaat het goed. Rijdt alleen verrektes ***.
Zonder gas blijft ie 50 tokkelen. Maar choke iets dicht omdat het me wel lijkt kunnen |( ,
dan is het weer sloes.

Erg irri en moet maar snel wat warmer worden weer.

Had zelf ook al gevraagd en zou afstelling kunnen zijn. Niet om de woorden van die persoon teniet te doen, maar ding is net terug en afgestelt, dus weet niet verder hoor. Lijkt me dat ie goed is afgestelt iig!!!
 
Leren remmen en gasgeven tegelijk :?
Zo kan je het motortje aan de praat houden zonder choke en toch stoppen voor een lichtje.

Ja leuk, ik kan beide, maar bij vkl vin ik het weleens lekker me handen tegen het blok aan te houden. En dat gaat niet als je moet gassen om dat ding aan de praat te houden.

Spelen met choke heb ik al gedaan, maar ding geeft alles of niks. Maw slecht te doseren.
 
Ja leuk, ik kan beide, maar bij vkl vin ik het weleens lekker me handen tegen het blok aan te houden. En dat gaat niet als je moet gassen om dat ding aan de praat te houden.

Spelen met choke heb ik al gedaan, maar ding geeft alles of niks. Maw slecht te doseren.

Valt je motor ook uit als je al een eind hebt gereden en de motor is goed warm? (Dat zou eigenlijk niet mogen)

Stationair opschroeven is ook een heel makkelijke truuk.
 
Valt je motor ook uit als je al een eind hebt gereden en de motor is goed warm? (Dat zou eigenlijk niet mogen)

Dan niet meer nee ;)

Maar dat duurt wat langer met de kou heh :P

Maar bij mij de straat uit en ik moet stoppen voor de eerste keer. Nog geen km gereden dan. Dus laat zich raden })
 
hmm heb dan wel een brik, maar hier heb ik geen last van :P , starten, volle shoke erop, 500 meter gereden, shoke op half, en dan na 2 km shoke eraf, en hij prutteld dan weer lekker ouderwets :P
 
Hmm zelf geen last van.. choke open motor starten
Choke bijstellen.. omdat mijn motor te veel toeren maakt.. naar stoplicht rijden.. +- 250 meter, + ff warm draaien (helm op zetten, en handschoenen aantrekken) en dan bij stoplichten choke eraf :)
En loopt in begin nog iets bokkig... maar afslaan doet ie niet, en rijdt verder super :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan