Afsprakentopic Chopperrijders en overige

als ik verkleumd thuis kom is mijn eerste gedachte inderdaad "met lauw water afspoelen".

















MEZELF

daarna heb ik de moed niet meer om met een emmertje lauw water naar de garage verderop te lopen om de boel af te spoelen.

nee, zodra er een fikse regenbui is gevallen en alle pekel weer weg is ben ik van de partij.
 
Ook van de afdeling tupperware een geweldig oud & nieuw allemaal....

Dat het maar snel mooi weer mag worden, de vooruitzichten zien er naar uit dat het zeer koud gaat worden de komende tijd.....Vooral siberische temperaturen...

Wellicht dat we dat dit nog gaan zien....
motorcycle.jpg


En met een beetje aanpassing kun je ook met een supersport op het ijs....
gsx_ice_bike.jpg


en deze dan tot slot om weer wat warm te worden...
032.gif
 
In navolging van Alex - fijne jaarwisseling allemaal :W

full


Dat het maar weer een mooi motorjaar mag worden *O*

Veel plezier morgen, voorzichtig met vuurwerk,

Groetjes, Borbála
 
Een Gelukkig en vooral een Gezond 2010 voor alle motorrijders hier.

En zeker een veilig jaar voor ons alle op de motor tijdens de ritten die gaan komen.

Rijders groeten en tot snel weer , William Anja (vrouw) en Kids
 
beste wensen allemaal
dat we maar weer een hoop kmtjes mogen maken

@borbala ik heb mijn vingers nog
@abjuh ik denk er nog even over na, ik houd niet zo van mosselen :+
 
Zo rijders

Hoop nou echt een keer dat het weer eens omslaat zodat we weer eens kunnen gaan rijden.

Want dit duurt echt te lang pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
 
Ha Mannen,

Vandaag was idd een lekker dagje.
Heb de Harrie fiets afgemaakt, vorige week alles van de poedercoater terug gehad.
Hijs kloar!!

en de Kawa is verkocht!

dus , laat het mooie weer maar komen
 
Ritten staan wel weer klaar toch

Zowiezo de Markermeer rit maar daar moet het wel wat mooier weer voor worden een graad of 20
 
Moet de accu nog van de opladen uit de kast halen en in de motor zetten.

Hopen dat die dan well gelijk loopt , maar zal toch wel
 
Zo Motor weer ff gepoets en d eaccu erin gedaan .

En lopen als een zonnetje ff stukje om geweest om te tanken en de bandjes opspanning brengen.

Maar wat was het toch nog koud zeg brrrrrrrrrrrrrrrrrr.

uurtje gereden maar vingers waren 3 uur later nog koud
 
wordt het ,met dit mooie weer, niet eens tijd voor een mf chopper meeting hahah??

& Buell- & Bulldog-meeting -O- ...

Hallo allemaal :W Weer uit de winterslaap?... Ik sukkel nog een beetje na, maar het motorgevoel begint weer terug te komen :] Langzaam opstarten is het best.

Mag ik dan nu ALSJEBLIEFT direct weg van m'n werk?... Anyone?...

Groetjes,
 
Zo....

Ook hier ontwaken mensen uit de winterslaap.....zal binnenkort de OP eens aanpassen, ff wat fotokes en specs van de brommerts plaatsen enzo.....dus als je met je brommer in de OP wil, ff een mooie poserfoto posten!!!

Ik heb nieuws, de BMW K100RT pekelbak is al weg en de Honda staat ook te koop....

CBR900RR Fireblade SC28 1993 met 35.000 miles

Er komt geen choppert voor terug maar wel een sport/toer....

Wss een VFR800 of R1100S....
 
Zo....

Ook hier ontwaken mensen uit de winterslaap.....zal binnenkort de OP eens aanpassen, ff wat fotokes en specs van de brommerts plaatsen enzo.....dus als je met je brommer in de OP wil, ff een mooie poserfoto posten!!!

Ik heb nieuws, de BMW K100RT pekelbak is al weg en de Honda staat ook te koop....

CBR900RR Fireblade SC28 1993 met 35.000 miles

Er komt geen choppert voor terug maar wel een sport/toer....

Wss een VFR800 of R1100S....


het is dat ik het geld er niet voor heb liggen , maar zoiets zou ik er graag bij willen hebben , gewoon voor de fun hahah
 
Zo....

Ook hier ontwaken mensen uit de winterslaap.....zal binnenkort de OP eens aanpassen, ff wat fotokes en specs van de brommerts plaatsen enzo.....dus als je met je brommer in de OP wil, ff een mooie poserfoto posten!!!

Ik heb nieuws, de BMW K100RT pekelbak is al weg en de Honda staat ook te koop....

CBR900RR Fireblade SC28 1993 met 35.000 miles

Er komt geen choppert voor terug maar wel een sport/toer....

Wss een VFR800 of R1100S....


zal binnenkort effe wat nieuwe pics maken van de motor !!
 
Zo....

Ook hier ontwaken mensen uit de winterslaap.....zal binnenkort de OP eens aanpassen, ff wat fotokes en specs van de brommerts plaatsen enzo.....dus als je met je brommer in de OP wil, ff een mooie poserfoto posten!!!

Ik heb nieuws, de BMW K100RT pekelbak is al weg en de Honda staat ook te koop....

CBR900RR Fireblade SC28 1993 met 35.000 miles

Er komt geen choppert voor terug maar wel een sport/toer....

Wss een VFR800 of R1100S....

is dit wat je bedoelt voor de OP een leuk fotoke van mij en de shadow vt750c2 ace
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan