Je gaat de goeie vergroten en de te kleine verkleinenhoi Ben van erp daar ben je wel aan het goeie adres aardige man met veel kennis,vriend van mij heeft zelfde type motor gehad zal hem eens vragen,die heeft er toen een andere carburateur op gezet.
de Stationairsproeier is voor het starten het onder gebied gasnaald voor het midden gebied en hoofdsproeier als je vol uit gaat voor het boven gebied..
volgens mij eerder te arm in het boven gebied,daar houd die even in gasnaald stand niet goed,en de hoofdsproeier te klein..
zal hem van avond even voor je bellen voor de sproeier settings..
zelf denk ik stationair sproeier 45 en hoofdsproeier 185
grt m
volgens mij eerder te arm in het boven gebied,daar houd die even in gasnaald stand niet goed,en de hoofdsproeier te klein..
zal hem van avond even voor je bellen voor de sproeier settings..
zelf denk ik stationair sproeier 45 en hoofdsproeier 185
grt m
Elk model motor heeft ook een eigen vorm van de naald.Het viel me trouwens ook op dat de gasnaald veel platter/minder spits is dan die van mijn cb350f. Hoort dat zo of is ie gewoon versleten?
[afbeelding]
Zit er een acceleratiepomp op de carb? kan je die rijker zetten?
Nog vorderingen gemaakt?