Klinkt mij ook als veel olie verbruik in de oren, zeker voor een Honda!
*kuch... by yamaha vrij standaard... kuch*
Maar even wat anders!
Is er iemand die volgend topic wil starten en de openingspost bijhouden?
Sparxx heeft op mijn verzoek al wat nieuwe koppen gemaakt.
Ik merk dat ik de laatste tijd meer en meer met kitesurfen bezig ben en steeds minder met motoren.
Daarom is mijn streetfighter project ook beetje stil gevallen...
Mochten er geen vrijwilligers zijn, zal ik wel een nieuw draadje beginnen... maar ik geef t stokje graag over!
Niemand?
Vreesde er al voor...
Ik merk dat ik de laatste tijd meer en meer met kitesurfen bezig ben en steeds minder met motoren.
Daarom is mijn streetfighter project ook beetje stil gevallen...
!
Nee, dat is niet normaal. Maar heb je het verbruik al eens gemeten met nieuwe olie in je blok?
@varkensmannetje
Bedankt voor de tip, heb op dit forum gelezen over lineaire en progressieve vering, welke zit er standaard in de VTR?
Ik heb een setje originele dempers gekocht die ik ga uitboren, hebben deze dempers dan invloed op de afstelling van de motor? Heb ook een K&N luchtfilter zitten.
Hallo ik zit met een probleem en vraag me af of iemand mij kan helpen.
Vandaag een ritje richting assen gehad maar mijn motor viel telkens uit op de snelweg.
Ik ben gelijk naar huis gegaan en denk de oorzaak inmiddels gevonden te hebben.
Het vacuüm rubber van de benzine kraan is gescheurd en daar heb ik een nieuwe voor nodig en denk hiermee het probleem opgelost te hebben. Als mensen andere ideeën hebben hoor ik het ook graag.
Nu mijn vraag kan iemand mij aan zo'n rubber of benzine kraan helpen of weet waar ik deze kan kopen?
Al vast bedankt.
Groeten wilco.
Oké bedankt voor de info. Met nieuwe olie is het hetzelfde. Ligt het aan de afstelling dan? In dat geval kan ik er niks zelf aan doen en moet hij even naar Ten Kate.
Vandaag de dempers met de boormachine bewerkt zoals beschreven op pagina 1 maar ik krijg die pijp er niet uit. Zou deze nog ergens anders vastzitten?
Vacuum rubber staat niet op de microfiches als los deeltje.
Dus ik denk dat het een complete kraan wordt.
Naar de motorzaak dan maar?
Alternatief kan je hem ook open halen en hem gewoon vrij zeten, zonder dat vacuum nodig is.
Stator (laten) vervangen, 1 vd circuits was doorgebrand. Met meten niet te vinden,
Dan zou ik ook een nieuwe multimeter halen
't is dat ik de stator weggegooid heb, anders was je welkom met jouw multimeter..... Had je het ook niet gevonden.