nee dat snapte ik ook al niet....ik heb een agv ti-tech met donker vizier, nergens last van
ik weet niet wat die 3.500 km ermee te maken heeft maar dit is geen schade die je krijgt van lauw water lijkt me.
lokale motorzaak proberen?
Ikiheb zelf een agv xr-2 helm met blauw irridium vizier en herken dit probleem niet'avond!
Sinds begin dit jaar heb ik een rainbow iridium viziertje voor mijn Rossi helm gekocht via racevisors.co.uk, deze dus[afbeelding]
Prachtige combinatie, al zeg ik het zelf
Maar wat schetst mijn verbazing, mijn vizier wordt nu al lelijk in de hoekjes!
[afbeelding]
[afbeelding]
Toegegeven, het is op dit moment minimaal, maar dat gaat zich natuurlijk uitbreidenVind ik persoonlijk toch wel erg vlot Het erge is nog dat ik het vizier altijd met lauw water schoon gemaakt hebt, juist omdat ik bang was om het spiegel geval te beschadigen.
Ik heb contact opgezocht met racevisors en zei zeggen - bij monde van AGV - geen garantie te kunnen verlenen omdat dit soort beschadigingen niet te voorkomen zijn
Ben ik nou gek dat ik dit onzin vind? Hebben anderen soort gelijke ervaringen met AGV viziertjes? En/of racevisors.co.uk?
Ik vind 't zwaar balen iig!
dit zijn toch geen gebruikssporenSorry maar ik zie het probleem niet. Een vizier is een gebruik artikel. Dus gaan stuk, komen krassen op. etc etc. Af en toe een nieuw vizier kopen hoort er bij. Dat je waarschijnlijk veel geld hebt betaald voor een fancy vizier hoeft niet te betekenen dat het ook langer mee gaat.
dit zijn toch geen gebruikssporendit soort beschadigingen zouden niet op mogen treden, en al helemaal niet binnen de 3500km waarin TS dit vizier bezit. het vizier zelf is zo goed als nieuw
ik heb alleen geen idee hoe je dit moet afhandelen met een engelse webshop
Ik ken de regels in de UK niet, maar hier heb je garantie waar je het koopt, niet bij de fabrikant.
Zit daar nou een (plakband)streep op je vizier daar waar het slecht wordt of lijkt dat zo?
Ook in Engeland geldt de consumentenbeschermingsregeling dat een product moet voldoen aan de normale gebruiksduur. Dit lijkt me nu niet het geval. Dus conact opnemen met de verkoper en je beroepen op de consumenten bescherming. Je kan hier veel lezen: http://www.consumerdirect.gov.uk/after_you_buy over dit onderwerp.
Ik zou het op productie fout gooien en de fabrikant aanschrijven.Dat lijkt inderdaad zo, maar het zit er niet. Heeft er ook nooit gezeten. Het lijkt meer op een soort van productie foutje ofzo want aan de andere kant zit het niet.