al een kneedown gemaakt????????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, lenig zijn wilt ook helpen :?
Pas wel op met de pekel resten, kunnen ook glad zijn!!


Heb er niet als een aap naast gehangen als je dat bedoelt :N , gewoon een paar nette kd's met gangetje van 115km/u op KBH...

Eerst ff gechecked of er nog pekel lag...maar blaadje lag er heel mooi bij :Y dus moest ff :]
 
met mijn super corsa niet echt super grip stapte een beetje opzij :X


Verbaasd me niets met deze temperaturen...
BT's voelden gewoon goed aan op dat moment, had ik ook niet verwacht maar bij 80, 90 en 100 km/u stuurde m'n Blade superstrak dus toen vond ik dat een kd wel ff kon :P dus nog ff tandje harder en het feestelijke schraapgeluid weerklonk *O* *O* *O*
 
Verbaasd me niets met deze temperaturen...
BT's voelden gewoon goed aan op dat moment, had ik ook niet verwacht maar bij 80, 90 en 100 km/u stuurde m'n Blade superstrak dus toen vond ik dat een kd wel ff kon :P dus nog ff tandje harder en het feestelijke schraapgeluid weerklonk *O* *O* *O*


ik wil WARMER WEER (dan hebben mijn bandjes ook lekker grip) vanmiddag met 60 ofzo knie aan de grond en een stap opzij (voelt niet echt lekker)
 
Heb je helemaal gelijk in, als je in een bepaalde band vertrouwen hebt moet je daarmee blijven :]


SUPER CORSA"S zijn mijn banden heerlijk (alleen jammer dat de temp. zoveel invloed heeft op deze banden, maarja mog even en dat probleem is ook opgelost :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan