Algemene MotoGP topic

FWFo-IHWIAYSlzX.jpg
 
Voor het mooie hoeft dat armpje inderdaad niet meer op de foto nee.... Zal hem worst wezen, als het maar weer recht aan zijn schouder is gemonteerd komt het goed.
Precies, dat komt wel goed.
Verder neem ik graag de fysiek over qua lenigheid en vetpercentage. :+
 
Weet je niet zeker, Pecco heeft gewoon zijn race geconsolideerd . Aleix had zeker de pace voor de overwinning, had een mooi gevecht kunnen zijn.
Pecco had idd nog wat reserve lees ik zojuist
 
Pecco had idd nog wat reserve lees ik zojuist
Had je een andere reactie verwacht?
"I was very lucky with the incidente with Aleix, because Aleix would have won the race easily" ;)
 
Valt in categorie mierenn..ken maar vooruit Rider of the day en nu weer rustig slapen.
Klopt, maar als je je fouten blijft herhalen mag er best iets van gezegd worden toch?
Net als dat ik elk jaar weer lees dat mensen op de Strubbe tribune zaten. Voor een westerling zal dit goed klinken, maar het is toch echt Strubben.
Staat zelfs op het toegangskaartje. :W
 
Snap sowieso niet waarom er 5 !! microfonisten moeten zitten. Pas 5 minuten voor de wedstrijd begint men een keer aan de startopstelling. Verder wordt er de meeste tijd muziek gedraaid.
 
Snap sowieso niet waarom er 5 !! microfonisten moeten zitten. Pas 5 minuten voor de wedstrijd begint men een keer aan de startopstelling. Verder wordt er de meeste tijd muziek gedraaid.
Ja bizar slecht dat ze zo laat is een keer beginnen met commentaar geven, plus dat het op de hoofdtribune nauwelijks te verstaan is doordat het geluid veels te zacht staat. Erg slecht.
 
Ja bizar slecht dat ze zo laat is een keer beginnen met commentaar geven, plus dat het op de hoofdtribune nauwelijks te verstaan is doordat het geluid veels te zacht staat. Erg slecht.

Ik vind het geluid altijd veel te hard. Je kunt, als je een beetje vooraan zit geen gesprek voeren door die schelle herrie.
Wij zaten op de strubben, misschien zijn dat andere speakers dan de hoofdtribune?
 
Ik vind het geluid altijd veel te hard. Je kunt, als je een beetje vooraan zit geen gesprek voeren door die schelle herrie.
Wij zaten op de strubben, misschien zijn dat andere speakers dan de hoofdtribune?
Zaterdag op de haarbocht gezeten en die zijn inderdaad anders dan op de hoofdtribune. Daar was het oké. Hoofdtribune hoor je nauwelijks iets.
 
Ja bizar slecht dat ze zo laat is een keer beginnen met commentaar geven, plus dat het op de hoofdtribune nauwelijks te verstaan is doordat het geluid veels te zacht staat. Erg slecht.
Ik heb een enquete ingevuld van het TT circuit, kreeg een e-mail gisteren. Er kan dus feedback gegeven worden....
 
Terug
Bovenaan Onderaan