Algemene MotoGP topic

Rossi rond plek 20 in FP2. Wel heel zwak.

Blijft raar, maar ook indrukwekkend hoe goed Petronas is en / of hoe slecht het Factory team is.

Vinales plek 7 in FP2 terwijl de Petronas jongens 1 en 2 zijn.

A. Marquez ook waardeloos. Zonder Marc zou Honda nooit meedoen voor de winst. Het zou meer een soort WSBK verhaal zijn.
We zijn nog maar net begonnen.....
 
Dit zegt hetgeen wat wij tot nu toe hebben gezien.

Morgenmiddag kan je namelijk hetzelfde zeggen.
Volgende maand zelfs nog.
 
Na morgenmiddag is het seizoen niet opeens al op drie kwart......

Het is dan nog steeds maar "net begonnen".

Maar dan hebben wij inderdaad meer gezien. Dat is een feit.
 
Niet lullig bedoelt..maar jij heb een abbo erop lijkt wel? Moet jij niet gewoon eens stoppen met rijden??
Is 'maar' ene keer sinds 1993..
En een auto van rechtsachter uit een kettingbotsing op de snelweg zie je niet aankomen. ;)

Sindsdien wel veel lokale fietsongelukken gehad door verminderde balans, motoriek en concentratie.
Maar met open knietjes hoef ik niet naar het ziekenhuis. Dat is wat anders.
Op de motor vooralsnog steeds door het oog van de naald.
Kreeg maandag nog een veer in de reet van racecontrol (Ramon) op Zandvoort dat ik wel uit het grind aan de binnenkant van de nieuwe kombocht Arie Luyendijk kwam zonder te vallen. Veel mensen dit jaar niet gelukt. Uitzonderlijk. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat doet ie juist iedere keer op een rotte manier.

Zou liever zien dat ie eens bleef rijden !
Ik heb dus juist geen uitgebreide crashhistorie.
En dat met al sinds ieder jaar een keer of zeven op Zandvoort sinds 2006. ;)
Ook een keer derde geweest bij een MSL amateurwedstrijdje.
Helaas geen competitie sessie twee weken geleden wegens nieuwe regels van het bestuur.

Maar het ging over de MotoGP, eindelijk beginnen sinds ik al met pijn in mijn hart aan het wachten ben sinds de winter. :9~
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dus juist geen uitgebreide crashhistorie.
En dat met al sinds ieder jaar een keer of zeven op Zandvoort sinds 2006. ;)
Ook een keer derde geweest bij een MSL anateurwedstrijdje.
Helaas geen competitie sessie twee weken geleden wegens nieuwe regels van het bestuur.

Maar het ging over de MotoGP, eindelijk beginnen sinds ik al met pijn in mijn hart aan het wachten ben sinds de winter. :9~

Geen idee hoe je dan aan die reputatie komt, ik had ook meerdere crashes is gedachten.

Ik weet dat t in dit topic over de MotoGP gaat... maar je haalt het zelf aan en schijnbaar ben je een sympathieke gast want iedereen wil je even goedbedoelde aandacht geven nadat je omschrijft dat je toch erg vervelende blessures hebt opgelopen.
Gewoon ff genieten van de positieve aandacht, volgende week word je weer gevierendeeld om niets ;)

Zo, waar gaat het hier ook alweer over ?
 
Is 'maar' ene keer sinds 1993..
En een auto van rechtsachter uit een kettingbotsing op de snelweg zie je niet aankomen. ;)

Sindsdien wel veel lokale fietsongelukken gehad door verminderde balans, motoriek en concentratie.
Maar met open knietjes hoef ik niet naar het ziekenhuis. Dat is wat anders.
Op de motor vooralsnog steeds door het oog van de naald.
Kreeg maandag nog een veer in de reet van racecontrol (Ramon) op Zandvoort dat ik wel uit het grind aan de binnenkant van de nieuwe kombocht Arie Luyendijk kwam zonder te vallen. Veel mensen dit jaar niet gelukt. Uitzonderlijk. ;)
Ik heb vernomen van jongens die zeiden dat ze klaar zijn met Zandvoort , die waren er ook afgelopen Maandag .
Ze hadden paar weken op Assen gereden in de zeikregen en hadden het daar meer naar hun zin ,alleen jammer want Zandvoort is maar een uurtje rijden .
 
Terug
Bovenaan Onderaan