Algemene MotoGP topic

Hier nog een beetje, voor als je niet kan lezen.


PS: dikke gratis kijktip, ook voor een ieder ander!

Net meteen afgekeken: Wat een gave film zeg, kippevel! En menigeen heeft wel eens geroepen, Dani wordt nooit kampioen in de MotoGP. Maar als je dan hier ziet wat hij wel bereikt heeft. Niet alleen qua overwinningen, maar iedereen houdt van Dani en dat zegt genoeg. Mooie motor ook speciaal voor hem gemaakt! :}
 
West zit bomvol energie ( op zn minst ) en kan niet stoppen !
Zag zelfs dat hij anoniem ergens voor traint...
 
Enige wat ik lees : Anthony west.
Bedenk ik mij ineens wat voor geweldige kandidaat dat is voor die KTM !

ow sorry ging natuurlijk om pedrosa, sorry meester worldbeater !

@TripleSteve : Thanks, dit is het welkome strafwerk !
Verbaas mij meer over Chaz Davies,wist niet dat die GP heeft gereden en dat in 2007.
 
Verbaas mij meer over Chaz Davies,wist niet dat die GP heeft gereden en dat in 2007.

In 2007 he made his MotoGP debut, at Mazda Raceway Laguna Seca for Pramac d'Antin Ducati, riding a Desmosedici GP7 in replacement for the injured Alex Hofmann, who crashed in first practice.[4] Already there for the supporting AMA round, Davies took over on an unfamiliar bike and track.[5] Despite setting solid laptimes, he was overlooked for the following event at Brno, with Iván Silva replacing Hofmann.[6]

On 28 September 2007 it was announced that Chaz Davies would replace Alex Hoffmann at the D'Antin squad for the final three rounds of the 2007 season.[7] After failing to score in Phillip Island and Sepang, Davies was forced to pull out of the final race of the season in Valencia due to hand and wrist injuries sustained during the qualifying and practice sessions. Davies was offered a full-time testing role with Ducati for 2008, but he turned it down in favour of a return to AMA.[8]
 
Verbaas mij meer over Chaz Davies,wist niet dat die GP heeft gereden en dat in 2007.

Luister je nooit naar de commentatoren tijdens de wsbk of volg je dat niet ?
Daar noemen ze hem vaak ex gp coureur namelijk.. en daardoor had ik het eens uitgezocht, toevallig
 
Luister je nooit naar de commentatoren tijdens de wsbk of volg je dat niet ?
Daar noemen ze hem vaak ex gp coureur namelijk.. en daardoor had ik het eens uitgezocht, toevallig
Ik volg totaal de superbikes niet in tegenstelling tot vroeger,vind er geen hol meer aan.
 
Het was vandaag ook weer reuze spannend,de strijd om de ..............................4e plaats 🤗
 
Andrea Iannone zou Fenati onder zijn hoede hebben genomen door zijn manager te worden. Interessant.

Ik denk dat we best eens een flinke opschudding van het veld kunnen gaan zien in 2021 met meer dan één coureur die besluit te vertrekken (Crutchlow, Iannone, Rossi?). Hoop coureurs die de laatste tien jaar gedomineerd hebben en allemaal gelijktijdig zouden besluiten te stoppen?
 
Andrea Iannone zou Fenati onder zijn hoede hebben genomen door zijn manager te worden. Interessant.

Ik denk dat we best eens een flinke opschudding van het veld kunnen gaan zien in 2021 met meer dan één coureur die besluit te vertrekken (Crutchlow, Iannone, Rossi?). Hoop coureurs die de laatste tien jaar gedomineerd hebben en allemaal gelijktijdig zouden besluiten te stoppen?

Gaan ze samen naar de bowlingbaan? (Hoefde hem alleen maar in te koppen 🙃 )
 
Laatst bewerkt:
Andrea Iannone zou Fenati onder zijn hoede hebben genomen door zijn manager te worden. Interessant.

Ik denk dat we best eens een flinke opschudding van het veld kunnen gaan zien in 2021 met meer dan één coureur die besluit te vertrekken (Crutchlow, Iannone, Rossi?). Hoop coureurs die de laatste tien jaar gedomineerd hebben en allemaal gelijktijdig zouden besluiten te stoppen?

Fijn voor fenati maar het word gezegd alsof Iannone het allemaal gaat regelen maar dat is ook niet helemaal waar, is een bedrijf van hem met zn pa en broer of neef.

Volgend jaar word denk ik een heel raar seizoen, wie maakt als 1ste bekend te stoppen.. wie tekent het eerste nieuwe contract ?! Blijft Marquez honda trouw ? Waar gaat Fabio terecht komen ?
1 van de namen die ik haast overal mis : Petrux, ik denk niet dat hij na het Ducati contract nog een verlenging krijgt of een ander aanbod.. of ze mogen tzt bij KTM of Aprilia krap zitten.
 
Is een speciaal Misano Topic zie ik net:
 
Stel, in de ene hand heb je een supergemotiveerde Kallio die graag racet en die echt van toegevoegde waarde is voor je project, zowel in het verleden als nu als in de toekomst. In de andere hand heb je een niet-gemotiveerde Zarco, die graag ergens anders racet, niet genoeg toevoegt, en die je ook niet je toekomst wil laten bepalen door testinput.

Geen lastige keuze. Zarco heeft z'n carrière behoorlijk getorpedeerd, en zal nu op de blaren moeten zitten.
 
Stel, in de ene hand heb je een supergemotiveerde Kallio die graag racet en die echt van toegevoegde waarde is voor je project, zowel in het verleden als nu als in de toekomst. In de andere hand heb je een niet-gemotiveerde Zarco, die graag ergens anders racet, niet genoeg toevoegt, en die je ook niet je toekomst wil laten bepalen door testinput.

Geen lastige keuze. Zarco heeft z'n carrière behoorlijk getorpedeerd, en zal nu op de blaren moeten zitten.
Malheureusement fil de poulet, au revoir Johann.
 
Stel, in de ene hand heb je een supergemotiveerde Kallio die graag racet en die echt van toegevoegde waarde is voor je project, zowel in het verleden als nu als in de toekomst. In de andere hand heb je een niet-gemotiveerde Zarco, die graag ergens anders racet, niet genoeg toevoegt, en die je ook niet je toekomst wil laten bepalen door testinput.

Geen lastige keuze. Zarco heeft z'n carrière behoorlijk getorpedeerd, en zal nu op de blaren moeten zitten.
:^

Inderdaad jammer voor Zarco, maar als Pol dat ding op een 2e startplaats kan krijgen en uiteindelijk 7e wordt en Zarco rijdt maar een beetje rondjes...daar schiet KTM niks mee op.
Ben heel benieuwd wat Kallio kan doen....heeft natuurlijk weinig race ritme.
 
Hoop dat Kallio hem in de top 10 knalt !
Zarco allemaal leuk en aardig maar gewoon stront eigenwijs en waarschijnlijk mentaal nogal breekbaar.. de groeten en au revoir!
 
Terug
Bovenaan Onderaan