Algemene MotoGP topic

Er is maar 1 G.O.A.T ,en het gaat niet alleen om een race te domineren of een paar kampioenschappen aan elkaar te rijgen. Het is het al gehele plaatje,de meeste fans wereldwijd,merchandise verkoop,charisma,heel veel jaren op het hoogste niveau racen. Dat kan dan maar 1 zijn...😎

Gokje; Kocinski?
 
Ik zie hier nog wel een hele waslijsten met geiten voorbij komen. En dan wordt het op deze manier een behoorlijk subjectief begrip.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Wat zou het gaaf zijn al deze geiten die nog rijden eens op dezelfde motor te zien strijden...
En dan denk ik zelf dat MM iedereen de baas is en dat Rea erg veel mannen achter zich laat.
 
Wat zou het gaaf zijn al deze geiten die nog rijden eens op dezelfde motor te zien strijden...
En dan denk ik zelf dat MM iedereen de baas is en dat Rea erg veel mannen achter zich laat.
Zal er vast aan liggen wat voor soort/merk en of type fiets het is maar de kans is zeer groot.

En ik gok dat er dan wel eens wat jongens vooraan kunnen rijden die nu vaak achteraan rijden ;)
Zie je nu al in de regen bijvoorbeeld
 
Wat iedereen weet maar niet durft te zeggen, laat ik het dan maar doen...:
de enige echte G.O.A.T. is natuurlijk de man met het standbeeld....
BOET VAN DULMEN!

Dan zit je er toch wat naast

De enige nederlandse motorcoureur die voor die titel in aanmerking komt was Jack Middelburg.
Assen winnen terwijl je de motor nauwelijks aan kon drukken doordat zijn enkel alleen maar bij elkaar werd gehouden met platen en schroeven en dan vervolgens als een echte G.O.A.T door het hele veld te knallen en ook nog eens winnen. Dat verbetert never nooit niet nog een nederlander.
Om het vervolgens op Silverstone gewoon nog een keer te doen.
Held :}
 
Omdat het onmogelijk lijkt om de GOAT te benoemen, kunnen we Marc beter een alien noemen. Hij is laatst nog gespot door andere motorrijders:

 
Dan zit je er toch wat naast

De enige Nederlandse motorcoureur die voor die titel in aanmerking komt was Jack Middelburg.
Assen winnen terwijl je de motor nauwelijks aan kon drukken doordat zijn enkel alleen maar bij elkaar werd gehouden met platen en schroeven en dan vervolgens als een echte G.O.A.T door het hele veld te knallen en ook nog eens winnen. Dat verbetert never nooit niet nog een Nederlander.
Om het vervolgens op Silverstone gewoon nog een keer te doen.
Held :}

Nou ja, de man die achter hem reed was natuurlijk vol op in de race voor het kampioenschap en die harkte lekker 20 punten binnen, Jack was op dat moment geen bedreiging voor 'm he. Maar als ik van "onze" grote drie er een als GOAT moest aanwijzen was het toch wel Jack hoor ;) zeker nadat ik zijn biografie heb gelezen. (alleen de verhalen van mijn vader waren eigenlijk ook wel genoeg. Hoe vaak ik nog zal moeten horen: "ik kan me nog herinneren dat Jack voor mijn neus crashte en toen ie aan het hekwerk stond vroeg hij wie er een zwaar sjekkie voor em had. Nou dat had mijn vader wel!")
 
Nou ja, de man die achter hem reed was natuurlijk vol op in de race voor het kampioenschap en die harkte lekker 20 punten binnen, Jack was op dat moment geen bedreiging voor 'm he. Maar als ik van "onze" grote drie er een als GOAT moest aanwijzen was het toch wel Jack hoor ;) zeker nadat ik zijn biografie heb gelezen. (alleen de verhalen van mijn vader waren eigenlijk ook wel genoeg. Hoe vaak ik nog zal moeten horen: "ik kan me nog herinneren dat Jack voor mijn neus crashte en toen ie aan het hekwerk stond vroeg hij wie er een zwaar sjekkie voor em had. Nou dat had mijn vader wel!")
De huidige puntentelling was er toen nog niet. Dacht dat de winnaar 15 punten kreeg en de 2e 12 punten.
 
Sky verlaat de moto3 toch niet?
Alleen moet VR46 team op zoek naar een nieuwe sponsor.

Daar leek het wel op, Migno naar Snipers, Marini met Sky en VR46 naar de MotoGP en dan Vietti met Bezecchi in de Moto2. Maar zolang Rabat niet laat weten dat ie weg is zie ik voorstaande nog niet gebeuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan