Algemene MotoGP topic

Hulde voor mir.
Maar wat heeft die Q het verkloot zeg. ( weet niet waar het aan gelegen heeft )
Had hem toch wel als de nieuwe wereld kampioen gezien.
Als ik morbidelli was en ze boden mij volgend jaar een 2020 fiets aan.
Zij ik dat ze hem mooi mogen houden.
En bleef hier op rijden :}

Ik weet niet of je kan zeggen dat hij het heeft verkloot. Is een jonge knul die ‘opeens’ naar de motogp ging. Volgens mij op zijn 15e? kampioen geworden in de moto3, maar daarna liet hij het niet meer echt zien. Volgens Yamaha omdat hij de verkeerde begeleiding kreeg op zo’n jonge leeftijd, maar dat ‘ie op z’n 15e al kampioen werd zegt wel iets. En ze zochten vorig jaar nog iemand...

Bijnaam is niet voor niks el Diablo. Denk dat hij zeker de skills heeft, maar het tussen de oren zit dat ‘ie nu niet ‘goed’ rijd. En als je niet lekker in je vel zit dan mag je de beste fiets hebben, maar komt ‘t niet goed. In mijn optiek een stukje ervaring wat ‘ie nu op doet qua druk en wat er allemaal kan.
 
Ik weet niet of je kan zeggen dat hij het heeft verkloot. Is een jonge knul die ‘opeens’ naar de motogp ging. Volgens mij op zijn 15e? kampioen geworden in de moto3, maar daarna liet hij het niet meer echt zien. Volgens Yamaha omdat hij de verkeerde begeleiding kreeg op zo’n jonge leeftijd, maar dat ‘ie op z’n 15e al kampioen werd zegt wel iets. En ze zochten vorig jaar nog iemand...

Bijnaam is niet voor niks el Diablo. Denk dat hij zeker de skills heeft, maar het tussen de oren zit dat ‘ie nu niet ‘goed’ rijd. En als je niet lekker in je vel zit dan mag je de beste fiets hebben, maar komt ‘t niet goed. In mijn optiek een stukje ervaring wat ‘ie nu op doet qua druk en wat er allemaal kan.

Fabio werd El Diablo genoemd door de manier waarop hij in 2013 en 2014 het Spaanse Moto 3 kampioenschap won. De regels werden aangepast, zodat de 15 jarige kampioen mee kon doen aan het WK Moto 3 van 2015. Gezien de enorme verwachtingen viel hij daar tegen en reed hij ook in 2017 en 2018 in de Moto 2 anoniem rond. Volgens mij werd hij door niemand minder dan Wilco gespot en kreeg hij zijn kans in de MotoGP, ''omdat zijn rijstijl daar bij uitstek voor geschikt leek". Het schitteren en falen van dit seizoen komt dus niet helemaal als verrassing.
 
Sinds midden seizoen 2016 zijn Honda en Ducati beter ontwikkeld dan Yamaha. Structureel een achterstand en materiaal problemen. Met de ontwikkelingsstop wordt dat in 2021 niet veel beter. En dan hebben ze nog een team doctrine waaraan zelfs een Rossi nauwelijks iets kan veranderen. Geweldig de sprong voorwaarts bij KTM en Suzuki: ze slopen naar de wereldtitel. Goede machine, goed team. Als Quartararo daarover beschikt rijdt ie weer vooraan.
 
Moet een beetje van beide zijn. Naar zijn eigen zeggen vond hij het lastig toen die vorig jaar opeens met Marquez vergeleken werd. Snap ik ook, op z’n 20e in z’n rookiejaar met Marquez vergeleken worden, terwijl zijn team zei dat er niks van hem werd verwacht en geen druk/haast hoefde te voelen.

Maar het dus ineens wel super goed doen, en volgens mij is het niet toevallig dat hij op dezelfde 2020 motor de eerste 2 races prachtig heeft gewonnen. Dus ja, ik blijf erbij dat het een psygisch dingetje is.
 
Waarom krijg ik bij iedere klik die ik doe dit ???????
 

Bijlagen

  • koekjes 2.jpg
    koekjes 2.jpg
    53,2 KB · Weergaven: 7
Op telefoon niet maar wel op laptop
Ik had het gisteren ook op de laptop na het verwijderen van mijn cookies / cache. Duurde even voordat hij de keuze accepteerde. Misschien dat uitloggen en opnieuw inloggen helpt. Of anders je cookies idd. verwijderen en dan weer inloggen.
 
Ik had het gisteren ook op de laptop na het verwijderen van mijn cookies / cache. Duurde even voordat hij de keuze accepteerde. Misschien dat uitloggen en opnieuw inloggen helpt. Of anders je cookies idd. verwijderen en dan weer inloggen.

Dat heb ik ook recentelijk gedaan,+900 Mbyte aan troep gedumpt. 👍
Maar ik hoefde maar eenmaal de cookies op MF te bevestigen🤔
 
Zoals @NR34 zegt. Het is gedaan, omdat de AVG wet dat voorschrijft. Vandaar die melding, je kunt ook naar je cookie instellingen gaan, en alles op grijs houden en dan op opslaan klikken. Dan krijg je die melding niet meer, en blijven je gegevens bij jezelf, privé dus.
 
Suzuking!! Na 20 jaar eindelijk een keer Suzuki als grote winnaar! Op naar Portugal, Rins moet deze pakken en ervoor zorgen dat Suzuki op 1 en 2 eindigen en ook de constructors prijs meenemen! JM36 + AR42 = Suzuki Ecstar
 
Zoals @NR34 zegt. Het is gedaan, omdat de AVG wet dat voorschrijft. Vandaar die melding, je kunt ook naar je cookie instellingen gaan, en alles op grijs houden en dan op opslaan klikken. Dan krijg je die melding niet meer, en blijven je gegevens bij jezelf, privé dus.
Heb ik gedaan alles op grijs en dan op opslaan maar blijft aan de gang.....ga MF helemaal verwijderen en opnieuw installeren
 
Heb je Ctrl+shift+R al geprobeert Gerrit? Dan krijg je een harde reboot en hoort het weer goed te zijn. Zo werkte het wel bij mij op de Desktop pc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan