Algemene MotoGP topic

Tuurlijk er zijn uitzonderingen, over het algemeen is het niet veel, Rabat verwacht ik weinig van.
Ik ook niet.
Bayliss was een verhaal apart.. verder kan ik mij zo weinig spectaculairs herinneren.

Rabat gaat vast wel heel erg veel rondjes maken, doet hij altijd.. misschien heeft het team daar wat aan ?!
 
Ik ook niet.
Bayliss was een verhaal apart.. verder kan ik mij zo weinig spectaculairs herinneren.

Rabat gaat vast wel heel erg veel rondjes maken, doet hij altijd.. misschien heeft het team daar wat aan ?!
Carl Fogarty stond als wildcard rijder op de Cagiva 500 een keer bijna op het podium van de Engelse GP van 1993. Hij stond in de laatste ronde bijna zonder benzine, zodoende ging Mackenzie hem nog voorbij en werd hij 4e.
 
Laatst bewerkt:

Ik was daar bij , Hayden The world champ
Ja gaaf dit! Bayliss regelmatig van dichtbij voorbij zien komen met de WSBK, had altijd een mooie rijstijl. En dat vergeet je nooit meer, van dichtbij iemand wereldkampioen zien worden, zeker niet als het eenmalig is :t Over een maand is het alweer 4 jaar geleden.
 
Carl Fogarty stond als wildcard rijder op de Cagiva 500 een keer bijna op het podium van de Engelse GP van 1993. Hij stond in de laatste ronde bijna zonder benzine, zodoende ging McKenzie hem nog voorbij en werd hij 3e.
Ja ik was daar met een hele groep voor Wilco , op Donington was dat ......geweldig circuit 💪.......toen stonden er nog max 40 aan de start !!!!!!
 
Ja ik was daar met een hele groep voor Wilco , op Donington was dat ......geweldig circuit 💪.......toen stonden er nog max 40 aan de start !!!!!!

Mackenzie reed toen op een privé ROC Yamaha, om daar 3e mee te worden was ook aardig uniek.
Screenshot_20210421-211850_Chrome.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ook niet.
Bayliss was een verhaal apart.. verder kan ik mij zo weinig spectaculairs herinneren.

Rabat gaat vast wel heel erg veel rondjes maken, doet hij altijd.. misschien heeft het team daar wat aan ?!
Rea heeft het ook goed gedaan op de Honda. En natuurlijk Jurgen van den Goorberg in China. Maar die had al wel een paar jaar motoGP ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan