Algemene MotoGP topic

Welke dan? En morgen ook de wedstrijden? De tip van nordvpn is wel leuk, echter ik betwijfel of ik dit weekend wat aan heb.
 
Ik deed dat eerst ook wel eens met zo'n VPN maar gratis VPN is toch matig, en als je gaat betalen voor VPN kun je net zo goed meteen eurosport player betalen. Al geeft betaalde VPN natuurlijk nog wel meer mogelijkheden.
 
Welke dan? En morgen ook de wedstrijden? De tip van nordvpn is wel leuk, echter ik betwijfel of ik dit weekend wat aan heb.
Misschien vandaag niet meer, maar daar had je dan eerder over na moeten denken.
Maar morgen zijn de races, en de kans dat je vanmiddag een bestelling op Ali doet en dat je morgen kunt kijken is best wel groot. Het hoeft niet met de boot hé ;)
En er komen nog heel wat weekenden met races aan zodat je geld niet voor niets uitgegeven is.
 
Hoi Jeroen, ik wist niet dat eurosport deze gp niet uit ging zenden op eurosport 1, anders had ik daar wel eerder over nagedacht… ik heb zojuist het extra zenderpakket gekocht bij ziggo, kost me 6 euro in de maand, maar is ook per maand opzegbaar.
 
Hoi Jeroen, ik wist niet dat eurosport deze gp niet uit ging zenden op eurosport 1, anders had ik daar wel eerder over nagedacht… ik heb zojuist het extra zenderpakket gekocht bij ziggo, kost me 6 euro in de maand, maar is ook per maand opzegbaar.
:t En nu maar hopen dat ze alles uitzenden.
 
Sowheej, ik had de stream van Eurosport layer per ongeluk laten doorlopen en er waren beelden vanaf de motoren te zien, gewoon 5 rondjes dezelfde camera vanaf de fiets van Bagnaga, had ik nog nooit gezien, wel heel leuk om te kijken.
Ook beeld vanaf de fiets van Rossi op het moment dat hij de pit ingaat en zijn monteurs die fiets onder handen nemen. Ook vet, dat gaat als de gesmeerde bliksem. Meteen een datakabel eraan en binnen één minuut is die tank eruit :}
 
Zondag 16 mei (Eurosport 2 en Eurosport Player):

  • 08.20 uur: warming-up Moto3
  • 08.50 uur: warming-up Moto2
  • 09.20 uur: warming-up MotoGP
  • 11.00 uur: race Moto3
  • 12.20 uur: race Moto2
  • 14.00 uur: race MotoGP
 
Toch wel een erg mooi ding die Moto2 MV, erg fraai frame!
Screenshot_20210515-183836_Chrome.jpg
Screenshot_20210515-184603_Chrome.jpg
 
Laatst bewerkt:
Weinig commentaar over de kwalificatie vandaag? ;)

Wat een spectaculaire laatste ronde.
Hoe later hoe droger natuurlijk. :9

En bijna drie Honda's 1-2-3.
Nog één rondje en 6-7-8. :+

Savadori ook netjes. *O*
 
Weersvoorspelling is droge omstandigheden morgen. Ik verwacht een strijd tussen Marquez en Morbidelli....
Dat zou heel vet zijn, maar op het droge waren miller, zarco, bagnaga, vinales en quartararo ook snel. Suzuki heeft een beetje de kwalificatie boot gemist. Kijken of de heren dat gat in droge omstandigheden nog dichtgefietst krijgen....
 
Ik ben wel in voor een natte wedstrijd, opdrogende baan erbij. Helemaal goed :t is af en toe wel eens leuk.
 
Interessante warm up, Petrucci 1, Rossi 7, Mafkees onderuit, dit gaat een rare race worden! Afhankelijk van het weer, lijkt nat te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan