Algemene MotoGP topic

Dovi zegt ergens in die docu : 'In motogp you are caged' .
Veelzeggend voor zijn state of mind op dat moment.
 
so ? Dovi kon stress-vrij rijden, Gigi zit niet mee op de motor en heel de Dovi-kant van de box zal echt niet gaan slabakken omdat Gigi en Dovi niet meer overeen komen.

Heb je JM en FB vorig jaar horen klagen dat de Duc slecht stuurde ? kan het me niet herinneren
Stress vrij rijden?? Denk je dat echt?
Gigi zat niet in persoon op de motor maar wel degelijk in koppie van Dovi, dat kan niet anders en niet in positieve zin.

JM en FB wilden beide graag door naar Corse. Niet heel handig om dan te zeggen dat ding rijdt als een natte krant.

Maar hey, Miller doet het super nu en Australiër op een Duc heeft bij mij altijd wel streepje voor hoor!
 
Laatst bewerkt:
Ja idd. Grote klasse Hij kan goed vliegen en glijden en had enorm mazzel dat zijn voorste landingsgestel niet weer sneuvelde.
Doldwaze idiote hersenloze spaanse vechtstier.
Prima race van MM, die komt er wel weer.
En dat op en net over de rand rijden dat hij vrijwel altijd doet, dat is nu juist wat ik zo waardeer aan zijn rijstijl.
Als hij nu niet teveel punten meer verspeeld wordt hij dit jaar weer kampioen. Er is immers maar weinig tegenstand die consequent goed scoort.
 
Nee jonguh, die vent kan ook gewoon landen, is ook een van zijn kwaliteiten. Hij heeft pas één foute landing gemaakt. Is geen heel slecht trackrecord op zoveel gelukte landingen. En vandaag niks doldwaas. Denk dat je van niemand die vandaag onderuit is gegaan kan zeggen dat het doldwaas was.
Die landing was helemaal niet verkeerd, die was prima.
Hij had alleen pech dat zijn motor ongeveer dezelfde vliegroute had gekozen, en hem achterna kwam.
 
Stress vrij rijden?? Denk je dat echt?
Gigi zat niet in persoon op de motor maar wel degelijk in koppie van Dovi, dat kan niet anders en niet in positieve zin.

JM en FB wilden beide graag door naar Corse. Niet heel handig om dan te zeggen dat ding rijdt als een natte krant.

Maar hey, Miller doet het super nu en Australiër op een Duc heeft bij mij altijd wel streepje voor hoor!

Bayliss ja 💪 🤗
 
Maar geen Miller 🤗
Jawel joh!!!! Miller is ook een topper!
No-nonsense kerel lijkt me het!

En daarnaast natuurlijk ook nog Stoner en Corser niet te vergeten! En zelfs de Go-show nog op een Duc gereden! Maar dat hoort niet in het MotoGP topic plaats... sorry.. :X
 
Jawel joh!!!! Miller is ook een topper!
No-nonsense kerel lijkt me het!

En daarnaast natuurlijk ook nog Stoner en Corser niet te vergeten! En zelfs de Go-show nog op een Duc gereden! Maar dat hoort niet in het MotoGP topic plaats... sorry.. :X
Dat is het,typische,preventieve, stereo type beeld van engelstaligen ,hier,terwijl dat dikwijls niet zo is 🤔

Ik vind miller maar een misselijk ventje,maar ja ,dat is dus subjectief.
Verder heb ik ook weinig met : "duc".
Dat die er niet ,meer ,uit zien,helpt ook niet mee 🤗 🥺
 
Ik vind miller maar een misselijk ventje,maar ja ,dat is dus subjectief.
Ik heb ook niks met Miller, vind het juist net als Corser een zeikerd.Kan niet in de schaduw staan van een Bayliss of een Stoner.
Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft gisteren op grandioze wijze het hele veld aan de kant gezet.
Net als in Jerez.
 
Laatst bewerkt:
Prima race van MM, die komt er wel weer.
En dat op en net over de rand rijden dat hij vrijwel altijd doet, dat is nu juist wat ik zo waardeer aan zijn rijstijl.
Als hij nu niet teveel punten meer verspeeld wordt hij dit jaar weer kampioen. Er is immers maar weinig tegenstand die consequent goed scoort.
Dat zou straf zijn, staat nu 64 punten achter. Dat wil ik wel eens zien gebeuren _O-
 
Ik heb ook niks met Miller, vind het juist net als Corser een zeikerd.Kan niet in de schaduw staan van een Bayliss of een Stoner.
Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft gisteren op grandioze wijze het hele veld aan de kant gezet.
Net als in Valencia.
Het is jammer dat Zarco in de beginfase niet in beeld was.
De race van hem was ook een hele knappe.
Wat.. als.. de race nog drie ronden had mogen duren. :+ :+

Fabio deed het op zijn Yammie ook uitstekend. Heeft een toprace gedraaid.
Maximum resultaat voor de combinatie banden/omstandigheden/chassis.

De Duc was de de beste motor gisteren.
Wat.. als.. de race nog vijftien ronden had mogen duren (Bagnaia). _O- _O-
 
Het is jammer dat Zarco in de beginfase niet in beeld was.
De race van hem was ook een hele knappe.
Wat.. als.. de race nog drie ronden had mogen duren. :+
Wat.....als......Zarco niet zo beroerd was gestart.....had ie geen 3 extra rondes nodig gehad om het Miller moeilijk te maken O-) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan