Algemene MotoGP topic

:Y ik ook dus. Ik heb niet zo heel veel met die vlakke Japanner, maar het is wel een hele bescheiden prettige jongen. En dat kan ik van zoveelste Spaanse pretty-boy niet zeggen. En het zou wel mooi zijn als Japan weer eens een wereldtitel pakt.

Coureur uit Japan, winnen in Japan op een baan van Honda met Honda stickers op je fiets :t heb de race niet gezien, maar dan heb je een top weekend als coureur lijkt me
 
Iwan, ben jij dat?

Volgens mij waren dit exact zijn woorden tijdens het becommentariëren van de race _O-
:( ik ken @supervet en dat is een verdomd handige gozer die alles wat ie zn kop heeft kan maken met zijn handen. En hij heeft veel in zijn kop, vooral op technisch vlak.
En ik heb Iwan een paar x in een pitbox in de UK meegemaakt: weetnix, kannix en leertnooitnix. Alle 3 in een persoon regelrecht uit een strip van Asterix en Obelix weggelopen. Dus wil je @supervet niet voor Iwan uitschelden?!🧐
;)
 
Ik weet dat het niet de meest populaire coureur is, maar wat is Marquez goed. Na zo'n lange tijd niet (Op GP niveau) gereden te hebben pole pakken en dan ook nog in de regen. Tuurlijk is dat fysiek minder belastend voor zijn blessure, maar ritme ontbreekt. Vervolgens heel berekenend 4e worden.
Bo heeft ook echt een puike race gereden.
 
:( ik ken @supervet en dat is een verdomd handige gozer die alles wat ie zn kop heeft kan maken met zijn handen. En hij heeft veel in zijn kop, vooral op technisch vlak.
En ik heb Iwan een paar x in een pitbox in de UK meegemaakt: weetnix, kannix en leertnooitnix. Alle 3 in een persoon regelrecht uit een strip van Asterix en Obelix weggelopen. Dus wil je @supervet niet voor Iwan uitschelden?!🧐
;)
Ik ken Iwan niet zo goed als jij;) En bedankt voor het compliment
 
Iwan lult maar raak; zijn nieuwste woordjes zijn volgens mij....het duim wijsvinger gebaar.
En wat al is opgemerkt; hij mag echt wel alerter zijn op de prestaties van de onze Hollandse jongens.
 
Ik schakel juist over naar de Britten, die zijn een stuk enthousiaster 😊
Heb ik hem ook standaard op staan, maar Toseland heeft de gewoonte om Rea elke 2e keer 6 time world champion te noemen, net als Toprak en Aegerter the world champion. Als je er op gaat letten wordt het irritant :X
 
Wat is die TwinRing Motegi trouwens een oerlelijke baan. Totaal sfeerloos met die dubbele pitstraat. Alleen die 90 degree corner is leuk
 
Volgens James Toseland is dat de moeder van Bautista.
Ik snap/zie het nu. :+ _O- :t
 
418BD3AA-CF76-4129-B136-2B35B35FE571.jpeg

Ik vindt het leuk.

Mag rijden in Thailand
 
Terug
Bovenaan Onderaan