Algemene MotoGP topic

Jonas Folger vervangt Pol Espargaro vanaf Austin
Waar was Folger nou? Hebben ze hem vergeten wakker te maken?
Raar dat Honda geen gebruik van Bradl maakt, veldvulling, maar een merk die zo in de problemen zit kan wel wat extra testwerk gebruiken.
En Ducati had Pirro ook wel in kunnen vliegen toch? De motoren van Enia staan nu ook stof te verzamelen.
 
Waar was Folger nou? Hebben ze hem vergeten wakker te maken?
Raar dat Honda geen gebruik van Bradl maakt, veldvulling, maar een merk die zo in de problemen zit kan wel wat extra testwerk gebruiken.
En Ducati had Pirro ook wel in kunnen vliegen toch? De motoren van Enia staan nu ook stof te verzamelen.
Euhm... nou de MotoGP is nu nog in Argentinië....
De volgende race is USA.... :+ ;)

Ga nu maar weer gerust slapen. ;)
 
Gisteren nog naar de E formule gekeken met dat stofzuigers geluid , als je kijkt wat je nu voor redelijk leuke snelle elektrische auto’s kan kopen is dat toch een drama , 3 minuten uit gehouden
 
Gisteren nog naar de E formule gekeken met dat stofzuigers geluid , als je kijkt wat je nu voor redelijk leuke snelle elektrische auto’s kan kopen is dat toch een drama , 3 minuten uit gehouden
Dat is inderdaad niet om aan te gluren en ook nooit geweest. Ze rijden ook op veredelde kartcircuits en daar lijkt het ook het meeste op. Electrisch karten op te smalle banen.
 
Na een discussie van een week over de 1ste race, no worries. Het volgende raceweekend is alweer begonnen. Als er nog iemand zijn toetsenbord verslijt, ik kan het voor je fiksen :P
 
Suppo heeft wel een punt....
Bekijk bijlage 1863067
Als dit echt gebeurt Yamaha en Honda weg stop ik resoluut met volgen van de motogp.
Dan word het een Ducati optocht en wat Aprillia,s erbij.
Dan is er niks meer aan.
En word het een Italiaans motogp gebeuren.
Maar zoals ik het artikel lees zijn ze al hard op weg het zover te laten komen.
 
Laatst bewerkt:
Als dit echt gebeurt Yamaha en Honda weg stop ik resoluut met volgen van de motogp.
Dan word het een Ducati optocht en wat Aprillia,s erbij.
Dan is er niks meer aan.
En word het een Italiaans motogp gebeuren.
Maar zoals ik het artikel lees zijn ze al hard op weg het zover te laten komen.
wordt...
 
Als dit echt gebeurt Yamaha en Honda weg stop ik resoluut met volgen van de motogp.
Dan word het een Ducati optocht en wat Aprillia,s erbij.
Dan is er niks meer aan.
En word het een Italiaans motogp gebeuren.
Maar zoals ik het artikel lees zijn ze al hard op weg het zover te laten komen.
Zo'n vaart zal het niet lopen. Yamaha was in 2021 nog wereldkampioen en deden vorig jaar ook goed mee.
Honda heeft de afgelopen 10 jaar 6 wereldtitels gehaald. Die gooien echt niet zomaar de handdoek in de ring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan