Algemene MotoGP topic

Dank, maar zover was ik ook wel.
Ik ben alleen geïnteresseerd in dat stukje.
Scan_20230524.png
 
Gelukkig is Mugello pas over 2,5 week.
Pecco heeft een kleine breuk in zijn enkel, maar kan rijden in Mugello.
Marini heeft een kleine breul in zijn pols en kan ook gewoon rijden.
Bastianini is al weer aan het trainen op een Panigale V4.
 
MAg dat gewoon ?!
Ik heb ergens in mn achterhoofd dat die jongens 4 weken voor de gp niet meer op het dienstdoenende circuit mogen racen/testen ?
 
MAg dat gewoon ?!
Ik heb ergens in mn achterhoofd dat die jongens 4 weken voor de gp niet meer op het dienstdoenende circuit mogen racen/testen ?
Ik ben niet behulpzaam genoeg om in de echte reglementen te duiken, maar in dit artikel ging het nog om twee weken.
 
Die van Quartararo had ondermeer een race kabelboom en wat andere performance parts van Yamaha GYTR.
 
volgens mij mogen GP-rijders met standaard straat motoren zoveel testen als ze willen. niet dat ze dat veel doen omdat het eigenlijk niks bij brengt. alleen om na lange inactiviteit de conditie te testen heeft het nut.
Alleen tot maximaal 2 weken van te voren op het circuit voordat de GP begint.
Vrijdag 9 juni starten de vrije trainingen in Mugello, dus uiterlijk vandaag mogen ze nog daar rondjes rijden.
De motoren mogen wel aan gedaan worden, conform het oude superstock 1000 regelement.
 
Pirro is gecrasht in Arrabiata 2 en zijn schouder was uit de kom.
Naar verwachting staat uit over 2,5 week gewoon aan de start met een wildcard in Mugello.
 
Ik heb 2 weken in mijn hoofd zitten
Nu je het zegt, dat was het idd!
Ik ben niet behulpzaam genoeg om in de echte reglementen te duiken, maar in dit artikel ging het nog om twee weken.
Ik haal het zo niet uit die tekst ? Zie alleen dat er staat "fortnight"
 
Ducati had toch geen behoefte aan MM? Ik ben wel benieuwd naar zijn prestaties op een Duc....
Dat dacht ik ook.
En dat ze geen buitensporige salarissen meer betalen voor een coureur hebben ze al twee, drie jaar geleden verklaard.
(Door ene Lorenzo? :+ )

Maar MM zou elk willekeurig team wel willen hebben denk ik???
 
Wie denk je dat ze op ie fiets gaan zetten ?
Pasini met zn zak geld ? Biesikierski met zn zak geld ?
Of toch Tatay zoals in het stuk staat
Pasini zou mooi zijn.
Biersikierski heeft al wat invalbeurten en wildcards gehad, niet echt indruk gemaakt. En is staat niet meer onder contract bij SAG
Tatay zou ik wel een kans willen geven, doet het goed zoals ik lees.
1685542652584.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan