Algemene MotoGP topic

We? Ik ken best wel veel mensen die dat niet met je eens zijn, inclusief mezelf. Ik heb niets met ego's en psychologische oorlogsvoering en vind het een verademing dat de latere generaties sportief met elkaar omgaan en geniet van de strijd in bijna iedere wedstrijd, ongeacht wie aan kop of daarachter rijdt.
Juist 👍
 
Beetje mindfucken is van alle tijden en hoort er bij
Gebeurt overal in de sport
maar anderen gebruiken als cerbstone of chicane is dat niet...
 
En vroeger was er al strijd tussen Phil Read en Bill Yvi waar de vonken vanaf vlogen en waren team genoten bij Yamaha.
En Phil Read en Giacomo Agostini op 500cc
MV Augusta's waarbij Read Ago aan de titel moest helpen maar voor eigen glorie geweldig.
 
Volgens jouw mening ben ik tegen Bautista en nu ben ik ook al tegen Martin. Denk ervan wat je wil, i don't care.
En eigenlijk vind ik het raar dat je iemand "haat" die je niet persoonlijk kent, zegt dan weeral veel over jouw.
Ik haat niemand. Er zijn mensen die mij niet liggen om de 1 of andere redenen. Maar ik ga ze zeker niet haten, ik ga er zelf geen contact mee zoeken.
Iemand met haatgedrag zijn vaak gevaarlijke wezens.
 
ik haat hem hoe hij als rijder is, niet als mens. daar kan ik niks over zeggen.
maar ik blijf objectierf, jij niet. MM is by far de beste van de huidige rijders. maar ook de vuilste. ook by far.
het incident tussen MM en JM was puur een race incident, niemand had daar schuld aan. en dat tussen FB en JM ook en had niks met opgefokt zijn te maken. maar dat kan jij niet zien.
Mwah, JM had wel haast en was een beetje wanhopig.
Maar dat is ook logisch met een kampioenschap op het spel.
Het waren race incidenten, maar wel op randje.
 
Nee dan ben je een beetje dom:P
Ik ga voor mijn zoon naar het stadion.
Samen een hapje vooraf en uit eten achteraf.
De sport zelf interesseert mij geen meter.
Heb een seizoenskaart maar weet alleen de naam van de keeper. :+
 
Justin Bijlow....of Olij , dat stadion voor laatstgenoemde is voor jou dichterbij
Die eerste lijkt voor mij op Justin Bieber.
Dacht hoogstens aan een spits uit het Nederlands elftal in het andere geval. :$
We hebben de afgelopen zeven jaar vaak Feijenoord, Den Haag en Sparta bezocht en de sfeer bij Sparta beviel de achtjarige als bij donderslag het beste. :}
Dus nu na al die jaren beiden voor het eerst een seizoenskaart. :Y
Maar enkele uitwedstrijden voor de beker (goedkoop) gaan we ook extra heen.
En binnenkort 020. ;)

Maar ik heb wel een filmpje gepost op YouTube waar hij vol het lied van jouw club en in het bewuste (bijna lege) stadion brult.
Enthousiaste jongen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Die eerste lijkt voor mij op Justin Bieber.
Dacht hoogstens aan een spits uit het Nederlands elftal in het andere geval. :$
We hebben de afgelopen zeven jaar vaak Feijenoord, Den Haag en Sparta bezocht en de sfeer bij Sparta beviel de achtjarige als bij donderslag het beste. :}
Dus nu na al die jaren beiden voor het eerst een seizoenskaart. :Y
Maar enkele uitwedstrijden voor de beker (goedkoop) gaan we ook extra heen.
En binnenkort 020. ;)

Maar ik heb wel een filmpje gepost op YouTube waar hij vol het lied van jouw club en in het bewuste (bijna lege) stadion brult.
Enthousiaste jongen. :Y
Dat de hemelpoort verdacht veel weg heeft van het Kasteel 😍
 
1701695203419.png
 
Iemand al een idee wat er met Wilco gaat gebeuren?
Gaat ie mee naar het Amerikaanse team als dat doorgaat of?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan