Algemene MotoGP topic

Je weet dat je de site niet hoeft te lezen he, het staat je vrij om andere nieuwssites te raadplegen in plaats van racesport.
Oh dat weet ik wel hoor. Het staat me ook vrij slechte berichtgeving te benoemen. Je hoeft mijn commentaar ook niet te lezen, als je dat niet wilt.
 
Teampresentatie van aprilia gekeken en maverick was gewoon zichzelf, naar mijn idee.
Hier de fp 1 tijden.
IMG_2755.png
IMG_2756.png
 
Ik weet niet of dit hier gepromoot mag worden maar Mat Oxley en Peter Bom hebben hun site klaar, er is nu ook een mogelijkheid om wat te betalen via Patreon zodat je nog meer info krijgt etc etc.

oxleybom – Serious speed

Ik vind die podcast en interviews zo goed day ik mij ga abonneren.
Daar ga ik een kijkje nemen! Oxley en Bom heb ik al jaren hoog staan. Bedankt voor het linkje. 👍
 
4 man die in de 52 zitten en die slome Vinales staat op 1 :o De eerste 3 zijn prillers en dan Pecco :]. Maar nog een klein 2 uur te gaan.*O*
 
Vinales staat er vaker goed voor in de testen. Maar is niet altijd zo constant als het er op aan komt.
Ik hoop sowieso dat de Aprilia's er wat beter bij zitten dan vorig seizoen, begrijp me niet verkeerd.
 
Vinales staat er vaker goed voor in de testen. Maar is niet altijd zo constant als het er op aan komt.
Ik hoop sowieso dat de Aprilia's er wat beter bij zitten dan vorig seizoen, begrijp me niet verkeerd.
Bwa ik ben geen Vinales fan, ik weet dat die bij de testen normaal gezien er altijd goed bij zit. Maar nu zijn de eerste 3 plekken voor aprilia. Ik hoop dat ze een stap gezet hebben en dat ze er spannend seizoen van maken. Als dan Pecco op het einde maar WK is :+*O*8-)
 
Aan de topsnelheid ligt het niet meer bij yamaha, vraag me wel af wat het probleem nu is dat ze zo ver achteraan staan.
 
Aan de topsnelheid ligt het niet meer bij yamaha, vraag me wel af wat het probleem nu is dat ze zo ver achteraan staan.
Yamaha haalt die hoge topsnelheid op het moment dat andere fabrikanten allang in de ankers moeten omdat ze dáárvoor een nog hogere topsnelheid halen en dus eerder moeten remmen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan