Algemene MotoGP topic

Op een gegeven moment lagen de 4 Honda’s op de laatste 4 plaatsen. Daarna gingen 3 van de 4 onderuit.

Wat een afgang allemaal. En er verandert niks, Honda lijkt het allemaal wel prima te vinden.

En Yamaha niet veel beter hoor.
 
ik hoop voor hem dat dit gedeelte nou verleden tijd is, afgelopen jaren als hij zo'n beuk kreeg en terugviel dan was het gedaan voor de rest van de wedstrijd maar vandaag zag je toch een hele andere Vinales en ik hoop van harte dat hij dit door kan zetten.
Ik denk dat hij met heel veel vertrouwen reed, wetende dat hij de snelste was. Als alles klopt is hij bloedsnel ( gaat ook nog wel k.t races rijden) en is hij sneller dan een Espargo.
 
Op een gegeven moment lagen de 4 Honda’s op de laatste 4 plaatsen. Daarna gingen 3 van de 4 onderuit.

Wat een afgang allemaal. En er verandert niks, Honda lijkt het allemaal wel prima te vinden.

En Yamaha niet veel beter hoor.
Die Jappenfietsen rijden tegenwoordig nog geen deuk in een pakje boter.
 
Ja die smoes zullen ze nog nooit eerder hebben gehoord :')

Gewoon ff bellen, als je Vodafone hebt krijg je sowieso de Ziggo Racing kanalen gratis zolang je abbo loopt.
En geloof het of niet: als je gewoon netjes vraagt om wat korting omdat het allemaal wel wat duur wordt en er acties lopen voor nieuwe klanten krijg je altijd/vaak een mooi voorstel.
In mijn geval 9 maanden 50% korting.
Of Viaplay opzeggen.
Voor je zondagse F1 middagdutje kan je ook *gratis* ESPN 1 opzetten :+

Overigens geeft Ziggo het sportpakket in veel gevallen gratis weg in hun TV pakketten..

Maar back on track. Van Pedro Acosta gaan we nog veel successen zien :]
 
  • Leuk
Waarderingen: Von
Return van Marc Marquez ook mooi.
Helaas gaan de saves niet meer zo vlot als een aantal jaar geleden en eindigen ze tegenwoordig meestal in een schuiver.
 
1000011676.jpg
1000011694.jpg
1000011707.jpg
1000011705.jpg
 
Nou ja ik vroeg leuke, misschien zijn ze wel allemaal stom, ja smaken verschillen, dat weet ik. Maar sommige boeken zijn misschien mustreads?
 
Als je vette boeken over de techniek achter de MotoGP wilt lezen moet je motogp technology lezen. Heel erg technisch. Er zijn er 3 ik heb ze verslonden. Staan ook echt mega foto's in.

 
Terug
Bovenaan Onderaan