Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 13 - Thunderstruck

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan iemand kort aangeven waar alles knopjes onder de toerenteller voor zijn?

en hoe te gebruiken? ik heb tot nu toe alleen de tijd kunnen veranderen ;) en dan nog verkeerd ook _O-
 
R is om de tripteller te resetten.
C (geloof ik) is om het dashboard in Fahrenheit of Celsius te zetten en de klok te veranderen. Met de groot licht sein knop kan je de tijd veranderen zodra je in dat menu zit.
F (geloof ik) is om het maximaal aantal toeren (voordat het lampje gaat knipperen) in te stellen. Ingedrukt houden totdat de wijzer naar het huidige maximaal aantal toeren gaat en dan het knopje blijven drukken totdat dit op het gewenste aantal toeren zit.

Dit zo even uit mn hoofd hoor, weet het niet zeker. Ik keek nooit echt naar de letters op de knoppen, meer naar de positie.
 
Laatst bewerkt:
Heren,

Weet een van jullie nog een mooie set dempers te koop (of heb je te koop) voor de RSV, model vanaf 2004. Akrapovic titanium, Arrow, Akrapovic hexagonaal, of dergelijke?

Ik heb nu een set open titanium dempers die mij teveel geluid maakt en waarbij geen steppies meer gemonteerd kunnen worden, dat wil ik oplossen. Mocht iemand interesse hebben, laat maar horen.
 
Nog een vraagje over de RSV schokdemper:

Hoe wordt de shock gelagerd? Zitten er glijbussen aan weerszijden, of naaldlagers in de ophangpunten? Of draait hij gewoon om de ingevette bout?

dsc00632s.jpg
 
Heren,

Weet een van jullie nog een mooie set dempers te koop (of heb je te koop) voor de RSV, model vanaf 2004. Akrapovic titanium, Arrow, Akrapovic hexagonaal, of dergelijke?

Ik heb nu een set open titanium dempers die mij teveel geluid maakt en waarbij geen steppies meer gemonteerd kunnen worden, dat wil ik oplossen. Mocht iemand interesse hebben, laat maar horen.

Misschien is dit een optie?
 
R is om de tripteller te resetten.
C (geloof ik) is om het dashboard in Fahrenheit of Celsius te zetten en de klok te veranderen. Met de groot licht sein knop kan je de tijd veranderen zodra je in dat menu zit.
F (geloof ik) is om het maximaal aantal toeren (voordat het lampje gaat knipperen) in te stellen. Ingedrukt houden totdat de wijzer naar het huidige maximaal aantal toeren gaat en dan het knopje blijven drukken totdat dit op het gewenste aantal toeren zit.

Dit zo even uit mn hoofd hoor, weet het niet zeker. Ik keek nooit echt naar de letters op de knoppen, meer naar de positie.

goeie tips, iig, de klok staat al goed :)

11,6 v zag ik ook nog, dat is denk ik de accu toestand; is dat voltage genoeg om ,m te starten zonder problemen :?
 
Starten met minder dan 12.5v vindt 'ie niet leuk. Vaak is niet alleen het voltage te laag maar heeft hij ook te weinig vermogen dan.
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat er al een sterkere accu in zit,want hij sloeg zonder protest aan :?

wat een gruwelijk geluid toch :9~ :9~
 
Hoi Jongens ik gooi mijn Mille in de verkoop! dus als iemand nog een mooie RSV zoekt??

http://link.marktplaats.nl/451807479
http://www.motor-forum.nl/forum/lis...-Aprilia-RSV-Mille1999-met-heel-veel-opt.html

Foto-6AGRDJJ8-D.jpg

Foto-TMZMBFGO-D.jpg

Foto-CPNJVCEU-D.jpg

Foto-3JKIX7MJ-D.jpg

Foto-HKPCXN7F-D.jpg

Foto-TWJTK4FP-D.jpg

Foto-HVBNJZHP-D.jpg

Foto-W8QIGQUZ-D.jpg



http://www.mijnalbum.nl/Album=TUFVLSZ6

Zeer mooie Aprilia RSV Mille met heel veel opties!
Bouwjaar: 1999
Kilometerstand: 34448


Motorische opties:

  • Titanium open sportuitlaat van Bos + bijbehorende Eprom
  • K&N luchtfilter.
  • 14 Ah. Varta YTX14-BS onderhoudsvrije accu.


Optische veranderingen:

  • Carbon voorspatbord.
  • Carbon achterspatbord.
  • Carbon kroonplaatcover
  • Carbon heelplates
  • Carbon winddeflectors
  • Double bubble GP ruit
  • Carbon kappen onder het zadel
  • Koplamp cover
  • Carbon kleine knipperlichten voor/achter
  • Gepolijste uitlaat ophangbeugel
  • Gepolijste velgranden
  • Boutjes vervangen door RVS exemplaren.
  • Verder aanwezig:
  • Originele duozit aanwezig
  • Duo stepjes
  • Paddockstand + motorhoes

Eventueel over te nemen (zie foto):

  • Berik 1 delige raceoveral maat 54/56
  • Sidi Vertigo Supercorsa laarzen wit maat 45

  • Berik X-Race handschoenen maat XL

Recentelijk olie + oliefilter ververst en nieuwe Michelin Pilot Power 2ct 190 achterband erop gezet.

Ik heb de motor 3 jaar in mijn bezit gehad en er altijd met heel veel plezier op gereden. Helaas heb ik het te druk met mijn werk en opleiding waardoor ik er te weinig gebruik van maak, hierdoor heb ik besloten de fiets te koop te zetten. Ik heb hem altijd zeer goed verzorgd en onderhouden en doe hem dan ook met pijn van het hart.

~Doe een serieus bod op deze liefhebbersfiets, hij hoeft namelijk niet weg.
Onzinbiedingen worden verwijderd en/of niet op gereageerd.


Groeten, Jim
 
Hoi Jongens ik gooi mijn Mille in de verkoop! dus als iemand nog een mooie RSV zoekt??

Ik heb de motor 3 jaar in mijn bezit gehad en er altijd met heel veel plezier op gereden. Helaas heb ik het te druk met mijn werk en opleiding waardoor ik er te weinig gebruik van maak, hierdoor heb ik besloten de fiets te koop te zetten. Ik heb hem altijd zeer goed verzorgd en onderhouden en doe hem dan ook met pijn van het hart.

\Doe een serieus bod op deze liefhebbersfiets, hij hoeft namelijk niet weg.
Onzinbiedingen worden verwijderd en/of niet op gereageerd.


Groeten, Jim

Jammer hoor dat je zo een mooie fiets weg doet -O-
 
Laatst bewerkt:
Vloeken in de kerk....

Hoe rijdt een RSV1000R met duo? Is dat sportief maar te doen, is het behelpen of is dat echt gekkenwerk? Aprilia heeft een comfort zadel zag ik op internet. Heeft er iemand een afbeelding van het duo-zadeltje?
 
Laatst bewerkt:
Starten met minder dan 12.5v vindt 'ie niet leuk. Vaak is niet alleen het voltage te laag maar heeft hij ook te weinig vermogen dan.

Ik heb een nieuwe accu bij aankoop in de Mille gekregen, was wel een YTX12-BS. Hij geeft bij niet draaiende motor rond de 11,5 v aan en bij draaiende motor 13,5 v.
Ik heb totaal geen probleem met starten, eigenlijk slaat ie altijd wel aan binnen 1 keer ronddraaien. Wel gebruik ik de choke als ie koud is. Krijg ook niet de indruk dat de startmotor moeite heeft om rond te draaien met die 11,5 v. Accus gaan bij mij zowieso lang mee op m'n vorige motor iig 8 jaar(toen heb ik 'm verkocht en hij had nog geen nieuwe accu nodig)
 
Vloeken in de kerk....

Hoe rijdt een RSV1000R met duo? Is dat sportief maar te doen, is het behelpen of is dat echt gekkenwerk? Aprilia heeft een comfort zadel zag ik op internet. Heeft er iemand een afbeelding van het duo-zadeltje?

Mwahh, ik voel me niet zo aangesproken (betrap mijzelf wel meer op oneigenlijk gebruik, qua sportieve fiets..) :+

In mijn beleving gaat het prima met duo, ook sportief. :] Natuurlijk verschilt het wat, maar met zo´n overvloed aan NM is dat weinig. Ik hoor over het standaard duo zitje nooit veel klachten van mijn meissie. Volgens mij staat in de OP mijn RSV1000R met zadeltje afgebeeld...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan