Of inruilen bij een motordealer zoals Boonstra in Groningen. Die hebben ook een schadewinkel in Ureterp.als ie goed verzekerd is kan je hem altijd nog ergens het kanaal in rijden, i.v.m. olie op de weg, of zo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Of inruilen bij een motordealer zoals Boonstra in Groningen. Die hebben ook een schadewinkel in Ureterp.als ie goed verzekerd is kan je hem altijd nog ergens het kanaal in rijden, i.v.m. olie op de weg, of zo
als ie goed verzekerd is kan je hem altijd nog ergens het kanaal in rijden, i.v.m. olie op de weg, of zo
En dan een detail vergeten en vervolgens je motor kwijt en een dikke boete er bovenop.....
Dat herinnert me er weer aan; heeft iemand hier ervaring met een SBK stuurtje op een Mille zetten????\
als ie goed verzekerd is kan je hem altijd nog ergens het kanaal in rijden, i.v.m. olie op de weg, of zo
Nah, niet helemaal mijn stijl. Er is genoeg interesse.. van mensen zonder geld .
Mooie fiets.
Wat die spiegels betreft staan ze idd erg laag gericht. Ze zijn gemaakt voor kleine Pedrosas.
Maar ik vind het wel interessant om ze hoger te richten en als dit de oplossing kan zijn...
Ik ga bij mij de originele binnenkort ook eens bekijken, want de vorm is gewoon net uit de neus met een verhoogd ruitje. En een beetje extra wind om de polsen te ontlasten is ook niet erg.
Dan moet je geen verhoogd ruitje nemen.
Met de vorm bedoel ik dat je met de mille juist een brede neus hebt en met een ruit gaat ie er lomper uitzien.
Nah, niet helemaal mijn stijl. Er is genoeg interesse.. van mensen zonder geld .
Ik ben nog steeds op zoek naar een mooie RSV en heb nog twee vraagjes over het uitlaatsysteem van de factory modellen vanaf 2004.
Klopt het dat er op de '04/'05 modellen standaard antraciet/zwarte dempers zitten en op de '06> zilverkleurige (vanaf '07 met een ander eindstuk) of zijn de 04/05 modellen ook met zilverkleurige dempers geleverd?
Zijn de akrapovic dempers die (als optie?) geleverd zijn op de factory modellen slip-on of horen hier ook andere voorbochten bij?
Zeker een mooie. Ben helaas op zoek naar het model vanaf 2004.
1:10 hoort een RSV absoluut niet te verbruiken. 1:15 is zeker haalbaar, soms zelfs beter. Moet de bike wel goed afgesteld staan, daar wringt vaak de schoen. Maar dat kan Roké voor je fixen
Wat je spiegels betreft. Probeer een beetje te spelen met je hoe strak je ze aandraait. Ik heb nu ook wat last van trillende spiegels terwijl ik dat ervoor niet had. Denk dat ik de spiegels wat te strak heb aangedraaid toen ik de topkuip eraf heb gehaald.
Staat een kitje op ARA te koop als ik mij niet vergis.
ik dacht zelf ook aan ongeveer 1op15 en met 1 op 13 ben ik al tevreden.
verder ben ik wel benieuwd wat er uit gaat komen bij Roke. en over het trillen van de spiegels dacht ik in eerste instantie dat ......hoe heet dat ook al weer wat er voor zorg dat de trillingen worden opgevangen (geen rubbers ) maar een soort stabilisator stang wat misschien afgesteld moet worden
en over de koppeling, soms in het begin is de druk minder waardoor het tegendruk bij dieper inknijpen van de koppeling pas begint te voelen waarvan ik denk dat ergens valse lucht inkomt of olie weg word gedrukt, vind alleen nooit iets aan olie op de grond of in me kappen dus zal dan wel in de binnen kant zijn
Ik ben nog steeds op zoek naar een mooie RSV en heb nog twee vraagjes over het uitlaatsysteem van de factory modellen vanaf 2004.
Klopt het dat er op de '04/'05 modellen standaard antraciet/zwarte dempers zitten en op de '06> zilverkleurige (vanaf '07 met een ander eindstuk) of zijn de 04/05 modellen ook met zilverkleurige dempers geleverd?
Zijn de akrapovic dempers die (als optie?) geleverd zijn op de factory modellen slip-on of horen hier ook andere voorbochten bij?