Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 13 - Thunderstruck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie heeft er voor mij nog een originele demper liggen voor een RSV '00 of gelijkaardig?

Ik moet namelijk vrijdagochtend naar Duitsland vertrekken, en vanavond komt iemand kijken naar mijn RSV '02 en de kans is groot dat die deze koopt met originele demper, en ik heb er slechts 1...

Liefst zo dicht mogelijk bij Antwerpen, en nog op te halen vandaag of morgen.


grts

Sorry Arno! Maar wat een beest die mille! dank!
En wat een plaatje! *D
P1000650.jpg

P1000653.jpg

En wat een heerlijke bak herrie :9~ , kom ik eindelijk weer over de Suzuki SV van mn maat heen!

Ik laat hem nog even 'ingekrat' staan totdat hij naar de keuring kan as dinsdag
 
Laatst bewerkt:
zijn er mensen die een MD 80 camera hebben gemonteerd op de mille? En daar eventueel een foto van hebben.. benieuwd hoe ik hem straks moet monteren en of dat beetje zit /werkt.

Heb geld over gemaakt naar mijn paypal account dus over 3 dagen bestel k mijzelf zo'n motobike camera.
 
Haha, dat ding is echt brak. Ik had die voor de grap ook eens voor een paar dollar gekocht maar je hebt er vrij weinig aan :P .
 
Sorry Arno! Maar wat een beest die mille! dank!
Maar wat een plaatje! *D
[afbeelding]
[afbeelding]
En wat een heerlijke bak herrie :9~ , kom ik eindelijk weer over de Suzuki SV van mn maat heen!

Ik laat hem nog even 'ingekrat' staan totdat hij naar de keuring kan as dinsdag


Veel plezier met de motor, verzorg 'm wat he!!

Heb ondertussen reeds een demper gevonden, kan er morgenavond om bij Den Haag, zal dus nachtwerk worden.


grts
 
Haha, dat ding is echt brak. Ik had die voor de grap ook eens voor een paar dollar gekocht maar je hebt er vrij weinig aan :P .

mmh teleurstellend bericht :( Ga de gok toch wagen _O-

Kleine investering.. wellicht gaat het een weekend sauerland mee :Y en meer.

* waarschijnlijk had jij wederom pech.. :+
 
Nou het is zo ver.. afspraak gemaakt met HK - dinsdag breng ik de voorvork poten er naar toe.

Kosten €450,- levertijd +- 3 weken. Daar gaat de mooiste tijd van het jaar incl. mijn maandloon:(

Mijn ouders zeggen dat ik de motor moet verkopen.. hij gaat van het een naar het ander. Ik ben al zo ver gegaan.. k verkoop hem over 4 jaar als nieuw.

Beeh.. het enige postieve er aan is dat midden in de tentamen week zit.. maar concentreren ho maar.

Ach ja.. me pa koopt straks een woon werk bike er bij... honda x nogwat 125cc 4takt whaha. Loopt 1 op 50.. mooi goedkoop toeren.
 
Sorry Arno! Maar wat een beest die mille! dank!
En wat een plaatje! *D
[afbeelding]
[afbeelding]
En wat een heerlijke bak herrie :9~ , kom ik eindelijk weer over de Suzuki SV van mn maat heen!

Ik laat hem nog even 'ingekrat' staan totdat hij naar de keuring kan as dinsdag


Leuke vervoer voor naar de circuit dagen.. maar luister is. Die gouden coating is er bij jouw af? Je hebt oveigens ook geen OZ wielen.. denk niet dat dit een R is :$

Weet niet of je dat als wist.. maar goed! Verder ziet hij er top uit! Have fun
 
Laatst bewerkt:
Leuke vervoer voor naar de circuit dagen.. maar luister is. Die gouden coating is er bij jouw af? Je hebt oveigens ook geen OZ wielen.. denk niet dat dit een R is :$

Weet niet of je dat als wist.. maar goed! Verder ziet hij er top uit! Have fun

Er heeft ook niemand gezegd dat dit een R is, enkel het kuipwerk. Voor deze prijs kan je enkel van een R dromen...
 
Leuke vervoer voor naar de circuit dagen.. maar luister is. Die gouden coating is er bij jouw af? Je hebt oveigens ook geen OZ wielen.. denk niet dat dit een R is :$

Weet niet of je dat als wist.. maar goed! Verder ziet hij er top uit! Have fun

Ik was me ervan bewust dat het geen R is.
Ziet er wel zo gaaf uit.


Even een vraagje, heeft iemand het originele achterlicht dat ik even kan lenen?
dinsdag is rdw keuring en ik weet niet of ze het goed gaan vinden: pinkers geintegreerd in het achterlicht.
 
Dat gaan ze ook niet goed vinden want ze zitten te dicht naast elkaar.
Zet er dan wel een setje goede knipperlichten bij... :)
 
Nog te koop of toch erbij verkocht??

Hij is te koop :)

Heb gisteren een akra 2 in 2 gescoord.

Het is zoals eerder al gezegd geen Leo, maar een door Aprilia veel geleverde sport demper.
Komt echt een mooi geluid uit. Echter vind ik de 2 in 2 mooier, maar dat heeft ook zo zijn prijs :)

Mail maar even naar svdvisch add hotmail punt com dan kan ik je eventueel wat foto`s mailen met een prijsje. Alleen heb ik nog niet echt een idee wat zo`n demper op de 2de hands markt op moet brengen.
 
Hij is te koop :)

Heb gisteren een akra 2 in 2 gescoord.

Het is zoals eerder al gezegd geen Leo, maar een door Aprilia veel geleverde sport demper.
Komt echt een mooi geluid uit. Echter vind ik de 2 in 2 mooier, maar dat heeft ook zo zijn prijs :)

Mail maar even naar svdvisch add hotmail punt com dan kan ik je eventueel wat foto`s mailen met een prijsje. Alleen heb ik nog niet echt een idee wat zo`n demper op de 2de hands markt op moet brengen.

prijs: 650 euro op marktplaats?
 
Komt in de buurt ja :) Dat was de vraagprijs hè.

Zag alleen dat hij er een renegade chip bij had i.p.v. de chip van akra. Maar zo erg is dat niet, want er komt toch een powercommander op.

To do list:
Achterveer opsturen voor service
Stuurdemper opsturen voor service
Hooked airbox scoren
De hele handel af laten stellen op de testbank
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan