Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 13 - Thunderstruck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neem de tank wel ff mee, wanty volgens mij is het niet zomaar "plastic". succes ermee.

Je moet zorgen dat je dezelfde materialen hebt om mee te lassen. :Y

Ben zelf kunststoflasser en heb ook wel eens speelgoed-tractoren voor kinderen gerepareerd. Dat is vaak recycle-spul, dus moet je ergens een reepje materiaal afsnijden om daar mee te lassen.

Hoe het met de tank van de Appie is dat weet ik niet.
 
Nog even een vraagje hè, wat zouden m'n scorpion dempers los ongeveer opbrengen?

Nieuw kosten ze dacht ik iets van 600 euro. Is 375 euro een reële prijs?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb iemand met interesse in de dempers alleen ik wil wel een eerlijke prijs vragen maar mezelf ook niet al te veel te kort doen :+ .
 
Ik denk dat ie een metalen tank heeft.... :)


ik weet het wel zeker B| een of andere dropveter had de tank op 1 puntlas van de achterste beugel geforceerd en ,m van binnen dichtgebakken(maar dan ook echt slecht gebakken met hoopjes lasmateriaal en blijkbaar was ie alsnog niet dicht.....dus, ik heb de complete van binnen opgelaste troep er af geslepen met een dremel, toen ik daarna de buitenkant bekeek zat er een klein bolletje metaal dat door het gaatje gelopen was ( door het slijpen? ) en nu...is de tank weer dicht *O* *O* snap er geen r**t van,maar het komt me ivm de TT wel goed uit :+
 
Laatst bewerkt:
op de obw een circuitband gewoon oprijden is geen probleem...op een circuit met banden die vele cycli hebben meegemaakt je grenzen opzoeken?

dat mag een ander voor mij doen :)
Helemaal mee eens!
Een band die op het circuit zo heet is geworden en ineens flink afkoeld... daarvan is de kwaliteit voor op de grens rijden echt verdwenen. Je voelt ook echt zeker wel verschil in de compound bij eenzelfde band waarvaan 1 flink opgestookt is op het circuit en 1 gewoon op de weg wordt gebruikt.
Voor op de weg nog prima... (als je niet de grens gaat opzoeken)
 
wat is het verschil met een 2001 ? is dit een goede prijs ? algemene staat lijkt mij vrij net

2001 heeft andere kuipdelen. Kont en koplamp zijn de opvallendste verschillen. Ook is de tank anders.

2000:
4517199_2.jpg



2001:
rsv%20mille.jpg
 
Laatst bewerkt:
wat is het verschil met een 2001 ? is dit een goede prijs ? algemene staat lijkt mij vrij net

Voor zover op de foto's te zien, km-stand en recent onderhoud lijkt me dat een redelijke prijs. Ben alleen niet zo bekend met Belgische prijzen. Voor Nederlandse begrippen is het in ieder geval een nette prijs.
 
ik vind bij de 2001 die extra zijfalppen vooraan de kuip niet echt mooi, vindt de 2000 beter..
full


toevallig had ik dezelfce garagedeur ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan