Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 13 - Thunderstruck

Status
Niet open voor verdere reacties.
is daar een foefje voor?...had begrepen dat de pomp niet makkelijk bereikbaar was?...

alvast bedankt

Tank optillen. Dan kan je bij de pomp die eronder in zit geschroefd. Iemand anders de tank opgetild laten houden zodat je met korte snoertjes verbinding kan maken tussen de accu en de pomp. Het is even onhandig, maar dan weet je wel of je brandstofpomp van 500 euro het nog doet of niet. :)
 
Tank optillen. Dan kan je bij de pomp die eronder in zit geschroefd. Iemand anders de tank opgetild laten houden zodat je met korte snoertjes verbinding kan maken tussen de accu en de pomp. Het is even onhandig, maar dan weet je wel of je brandstofpomp van 500 euro het nog doet of niet. :)
ok thanks gaan we dat eerst even proberen.
 
Je kan controleren of je pomp nog werkt door de pomp direct aan de accu aan te sluiten. Dan heb je geen andere dingen tussen contactslot -> pomp nodig. Als je de pomp direct aan de accu aansluit en hij is nog goed, dan zal hij gaan zoemen. Als hij dan nog steeds niet zoemt is hij dus stuk. Kijk ook eens goed naar alle relais in de kont vd motor. Of alle verbindingen nog goed zijn, geen oxidatie etc.

Mocht hij trouwens een brandstofpomp nodig hebben, dan heb ik nog wel een werkende liggen. Past op alle Milles van 98 tm 2003.

Peter, heb je nog wat spul van je Tuono eigenlijk?
 
Wellicht een ombouw, maar dan echt met knap spul. Wil dan echt graag bv. een lange carbon onderkuip van een Tuono Factory. Nadeel dat je ze alleen in de VS te koop ziet eigenlijk.

Interesse in de RSV is 0. Kreeg gister mijn eerste bod van 2750 euro! :P
Hahaha 2750, wat een pipo die dat heeft geboden. Marktplaats zeker?
 
Hahaha 2750, wat een pipo die dat heeft geboden. Marktplaats zeker?

Jep. Was trouwens 2e bod. Eerste bod was via mf, iemand die 4750 euro bood en niet hoger kon gaan. Ik bouw hem liever om, dan dat ik hem voor een prikkie verkoop waarvan ik later dan weer spijt krijg of zo :P
Als ik hem ombouw en niets sloop, kan ik die onderdelen nog altijd los verkopen. Denk dat ik dan minder verlies zal maken dan als ik hem nu voor een prikke verkoop omdat de markt op z'n gat ligt :P
 
Klopt kom ook uit Deventer maar heb mn RSV niet bij Motor Oost gekocht.. ben daar niet zo'n fan van :N
Dynamo, startrelais en een bepaalde stekker zorgen nog wel eens voor problemen.

Hoezo niet, slechte ervaring mee? Dus eigenlijk wat op deze link (http://www.visordown.com/road-tests-used/buyer-guide-aprilia-rsv/14394-2.html) staat is alles wat er eventueel mis kan zijn met de RSV?
 
De mille is weg.. toch voor minder dan ik gewild had, eigenlijk heb ik er wel een beetje spijt van. Mgoed, life goes on.
 
Succes, laat maar weten of dat heeft gewerkt!
heb hem net gesproken...de pomp doet het niet...
is dit apparaat toch?.....

271013_224488380925005_100000915350545_628784_5757932_n.jpg
 
electronica is een beetje een zorgen kindje.
achterrem zit er voor de sier op
en koppeling moet je regelmatig ontluchten

.. maar wat je er voor terug krijgt weegt hier absoluut niet tegen op *O* waar feest zo'n RSV :Y
Mn auto moest 2 dagen naar apk ect... 2 dagen met de rsv naar het werk :] s'ochtends half 6 is het lekker stil op de veluwe :}

ontluchten kan dit ook gewoon zonder vloeistof of moet je die altijd bij vullen?
doe je dit alleen op de nippel onder op het blok ?
 
Zo, straks de Mille nog maar even uitlaten :] de zon schijnt nu lekker *O*



Wellicht een ombouw, maar dan echt met knap spul. Wil dan echt graag bv. een lange carbon onderkuip van een Tuono Factory. Nadeel dat je ze alleen in de VS te koop ziet eigenlijk.

Interesse in de RSV is 0. Kreeg gister mijn eerste bod van 2750 euro! :P

Als je zulk biedingen krijgt dan is een ombouw misschien wel beter :Y .
Als je de Mille dan weer inruilt kun je de ombouw-set ook weer zo verkopen, en de R weer origineel maken :) .



De mille is weg.. toch voor minder dan ik gewild had, eigenlijk heb ik er wel een beetje spijt van. Mgoed, life goes on.

Zonde -O-
 
vandaag reed ik 165 km tot het lampje.. redelijk acceptabel maar ik tank er dan maar 12,5 liter benzine erin. Er is toch een 18 liter tank op de RSV :? Dus als het lampje brand heb ik nog 5,5 liter?
Blijft het lampje ook bij de laatste liter knipperen of is het net als bij een suzuki dat het lampje op een bepaald nivo constant brand?
iemand hier nog een id over??
 
iemand hier nog een id over??

Op een gegeven moment blijft ie constant branden. Maar het lampje gaat op een RSV sowieso enorm vroeg branden. Bij mij begint het meestal rond de 140/145km branden, en rijd door tot ongeveer de 190/200km. Dan tank ik meestal rond de 14/15 liter.
 
Op een gegeven moment blijft ie constant branden. Maar het lampje gaat op een RSV sowieso enorm vroeg branden. Bij mij begint het meestal rond de 140/145km branden, en rijd door tot ongeveer de 190/200km. Dan tank ik meestal rond de 14/15 liter.

Bij mij gaat ie meestal ook rond de 140/145 km branden, en dan ga ik meestal zsm tanken, wil het risico niet lopen haha..

Groetn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan