Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 13 - Thunderstruck

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit is toch wel de mooiste vind ik..
Voor dat geld kan je ook een 2007/2008 kopen. Dat model is ook weer iets anders dan de 2004/2005. :Y
full
 
ok, hij rijdt dus al snel harder dan het aanvoelt, ben even naast een Renault gaan hangen(nee geen citroen!) en bleek dat ik precies 90 reed terwijl ik dacht dat het 70 ging ofo

Zal wel komen door nieuwe oordopjes :+

Nog een technische vraag:

De knippers doen het goed,totdat het toerental oploopt,dan gaan ze onregelmatig/snel flikkeren..iemand een id waar ik de oorzaak moet zoeken?


Franse elektronica, das normaal

:+
 
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...&negativeFeatures=EXPORT&lang=de&pageNumber=1

24000 Euro nieuw in Duitsland. Hier geloof ik tegen de 26000 Euro. Een 1198 SP is geloof ik ook 25500.

Erg leuk om te kijken als je ze nog niet gezien hebt, zijn de Twist of the Throttle afleveringen waar ze de Italiaanse fabrikanten bezoeken (Ducati, Bimota, MV Agusta). Als je vooral bij Bimota ziet met hoeveel liefde zo'n machine in elkaar gezet wordt :} , in schril contrast tot de Japanse fabrikanten.

http://turbo.discovery.com/beyond/?...496841&lineupId=1454906888&titleId=1454865186
 
ok, hij rijdt dus al snel harder dan het aanvoelt, ben even naast een Renault gaan hangen(nee geen citroen!) en bleek dat ik precies 90 reed terwijl ik dacht dat het 70 ging ofo

Zal wel komen door nieuwe oordopjes :+

Nog een technische vraag:

De knippers doen het goed,totdat het toerental oploopt,dan gaan ze onregelmatig/snel flikkeren..iemand een id waar ik de oorzaak moet zoeken?

En de nep-citroen ging 100?

Wat betreft de knippers, dat zal te maken hebben met de spanning.
Meer toeren = meer spanning.
Als je dan een belastingafhankelijk relais hebt, zal daar het euvel ergens zitten. :)

Echter, als je zo hoog in toeren zit, dan ziet niemand je meer, laat staan je knippers. :P
 
Gisteren vanaf Beilen tot aan Zwolle achter een zilver-zwarte Mille aangereden over de A28, iemand van hier?? Zat wel een MF sticker op het kentekenplaatje!
 
Ik wil graag de nieuwe 2006+ model luchtinlaat installeren ipv het 2004/5 model.
Wat moet je allemaal openhalen om daarbij te kunnen komen?
Moet de topkuip eraf of moet de luchtinlaat achter de teller open?

Ik zet er ook direct de standaard ruit op, dus daar kan ik al bij.

Ter illustratie; het gaat om nummertje 23 die erin moet komen
86196897.gif
 
Laatst bewerkt:
Ik wil graag de nieuwe 2006+ model luchtinlaat installeren ipv het 2004/5 model.
Wat moet je allemaal openhalen om daarbij te kunnen komen?
Moet de topkuip eraf of moet de luchtinlaat achter de teller open?

Ik zet er ook direct de standaard ruit op, dus daar kan ik al bij.

Ter illustratie; het gaat om nummertje 23 die erin moet komen
[afbeelding]

Als het goed is moet dan je topkuip eraf...
 
Als het goed is moet dan je topkuip eraf...

Het ziet er gelijk een stuk strakker uit! :Y
Ik heb ook de originele ruit weer teruggeplaatst.
Er zat een verhoogde ruit op, maar dat smoelt gewoon niet goed.
Nu kan ik tenminste mijn teller niet meer aflezen als ik ga rijden. :z
 
Het ziet er gelijk een stuk strakker uit! :Y
Ik heb ook de originele ruit weer teruggeplaatst.
Er zat een verhoogde ruit op, maar dat smoelt gewoon niet goed.
Nu kan ik tenminste mijn teller niet meer aflezen als ik ga rijden. :z

AeroX undercover ;

Ziet er inderdaad beter uit met een > '06 grill *D
 
En de nep-citroen ging 100?

Wat betreft de knippers, dat zal te maken hebben met de spanning.
Meer toeren = meer spanning.
Als je dan een belastingafhankelijk relais hebt, zal daar het euvel ergens zitten. :)

Echter, als je zo hoog in toeren zit, dan ziet niemand je meer, laat staan je knippers. :P

Waar zit zo,n relais vriend? :)
 
Beste RSV rijders,

Ik kom net terug van proefrit op een mille uit 2000 ( Haselier Echt). Motor zag er strak uit, had 18k gelopen. Echter bij optrekken het idee van de slippende koppeling. Lees links en rechts wat over modificatie voor koppeling. Maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat koppeling al op is bij deze tellerstand. Iemand tips?

Thanx....
 
Beste RSV rijders,

Ik kom net terug van proefrit op een mille uit 2000 ( Haselier Echt). Motor zag er strak uit, had 18k gelopen. Echter bij optrekken het idee van de slippende koppeling. Lees links en rechts wat over modificatie voor koppeling. Maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat koppeling al op is bij deze tellerstand. Iemand tips?

Thanx....

Je kan een koppeling ook op 100km "oprijden"

Zou ook kunnen dat hij niet de juiste olie gebruikt heeft.
Meestal is de platen kuisen en beetje opschuren voldoende.
 
Ja ok dat klopt ook wel, maar vond t op zijn minst beetje vreemd..... Onderhandel er dan nog wel een nieuwe koppeling uit desnoods.
Thnx...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan