Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 14 - Twin Power

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat weet ik ook niet.. Zaakje zit bij mij in de buurt, en moest eraan denken toen ik je post zag. Weet niet of het een originele is of niet.. Waarom twijfel je?
 
Voornamelijk omdat hij geen blauwe wielen heeft, verder ontbreekt het nummer met het witte vlak op de achterkant en heeft hij de originele uitlaten er niet op. Ook zie ik het rode achterspatbord niet direct zitten en heeft hij geen goude Ohlins vering. Kortom alle reden om aan te nemen dat er bij deze motor enkel een sticker setje aan te pas is gekomen.
 
Voornamelijk omdat hij geen blauwe wielen heeft, verder ontbreekt het nummer met het witte vlak op de achterkant en heeft hij de originele uitlaten er niet op. Ook zie ik het rode achterspatbord niet direct zitten en heeft hij geen goude Ohlins vering. Kortom alle reden om aan te nemen dat er bij deze motor enkel een sticker setje aan te pas is gekomen.

No shit Sherlock :o

Tuurlijk is dit geen echte. Gewoon een normale Mille met een Haga stickerset (die ook niet eens klopt). Wel gave dubbele hoge Gianelli's! :Y
 
Voor in de openingspost;

Mijn RSV 2003 Evolution;
imag0271c.jpg

imag0002rf.jpg


Aanpassingen;
ZR Smoke kuipruitje SR
CNC Hendels
Akrapovic slipon demper
Oldschool Air intake
Ohlins stuurdemper
BMC Sportairfilter
16 - 43 gearing
'04 Spiegels
Led taillight incl. "knippers"
GI pro X Gearindicator
Div. CF Parts

Wensenlijstje voor winter 2012
Inbouw van Powercommander III USB + opnieuw afstellen bij HdB te Sleen
Dynojet quickshifter
CF voorspatbord
TRW rem- schakelset

Gaaf stukje techniek aan het worden.

Groet

Dennis Kok
Groningen
 
Oei, ik lees dit nu pas....

het is een model 2000 RSV R
Heb de hele machine gestript gehad.
alle alu gepolijst.
open kelken.
Lightcon velgen
underseat demper (Startwin)
aanpepast subframe, electra onder de tank, en in de onderkuip.
2004 achterbrug
koplamp verbouwd naar 1 schijnwerper.
voorspatbord vervangen door 1 met gaas.
dubbel bubble ruit.
handkappen op kuip van 2001 model
kopp cover carbon
Lucas remschakel set
led achterlichten / wit.
Braking wave schijf achter.
Zit in blauw suede.
Volvo grijs (lak).


en nog wel een paar dingen die ik vergeet denk ik...
plaatje erbij tijdens omzetten achterbrug.[afbeelding]

Nice projectje :)

Heb je een betere foto van de koplamp ?
Ik snap het 1 schijnwerper ontwerp niet.

Verder vind ik het nieuwe type achterbrug echt gaaf eruit zien :}
 
Kom ik aan met m,n andere blerpiep :') terwijl een ander de hele motor verbouwt :}

full

full



denk er aan om ,m maar gewoon te houden, hij is blijkbaar momenteel onverkoopbaar :+
 
Stel... ik koop bredebeier's Mille... en ik vind de >'01 neus/kuip net wat mooier dan die van de de <'01 O-)

Is het dan mogelijk een kuiptransplantantie te doen met wat hulp van eBay, of vraagt dat echt achterlijk veel aanpassingen? :X
 
Stel... ik koop bredebeier's Mille... en ik vind de >'01 neus/kuip net wat mooier dan die van de de <'01 O-)

Is het dan mogelijk een kuiptransplantantie te doen met wat hulp van eBay, of vraagt dat echt achterlijk veel aanpassingen? :X

Ik dacht weleens gelezen te hebben dat de topkuip (en dus ook het "gewei" waar deze op gemonteerd zit) iets afwijkt. Ze hebben, dacht ik, ook andere onderdeelnummers. Maar het fijne weet ik hier niet.

Ik vraag me alleen af waarom je het zou willen doen. Je moet dan sowieso ook gaan spuiten (of je moet toevallig tegen een zwarte '03 topkuip aanlopen) en ik vraag me af of het beter staat. Het "hoort" tenslotte niet...
 
Ik dacht weleens gelezen te hebben dat de topkuip (en dus ook het "gewei" waar deze op gemonteerd zit) iets afwijkt. Ze hebben, dacht ik, ook andere onderdeelnummers. Maar het fijne weet ik hier niet.

Ik vraag me alleen af waarom je het zou willen doen. Je moet dan sowieso ook gaan spuiten (of je moet toevallig tegen een zwarte '03 topkuip aanlopen) en ik vraag me af of het beter staat. Het "hoort" tenslotte niet...
Ik zou het willen om de looks :9

Vind het neusje van de >01 gewoon echt veel mooier :X
 
Na 6 weken wachten op een vernieuwde dynamo [370W i.p.v. 500W.] was het vrijdagavond tijd om de Mille weer op te halen *O*

Met een lekkere omweg door het donker naar huis gereden, en zaterdagmiddag het beest ook nog even uitgelaten :9~ alle stof is er weer vanaf ;)

't Weer valt me vandaag vies tegen -O-

a5dfe290ece73d5a6fa64c0aa49d3428




Voor in de openingspost;

Mijn RSV 2003 Evolution;
[afbeelding]
[afbeelding]

...

Groet

Dennis Kok
Groningen

Staat er in :)



Oei, ik lees dit nu pas....

het is een model 2000 RSV R

...

en nog wel een paar dingen die ik vergeet denk ik...
plaatje erbij tijdens omzetten achterbrug.[afbeelding]

Aardig project!

Staat er ook in!




Kan het zo niet mooi vinden :N
 
Ik vind die deflectoren anders behoorlijk detoneren :)

zonder die dingen is er ,n strakker uiterllijk 8-)
full
 
Vandaag ritje gemaakt, aantal keer moeten starten, tot zo ver werkt het nieuwe relais perfect, nog geen enkel probleem gehad, beter blijft het zo :)
 
Goedhart motoren

Kwam daar vroeger vaak, voor ik verhuisde naar Breda. Mailtje gestuurd en hij werd opgestuurd. Erg netjes :)
 
Toch wel een van de laatste ritjes van het jaar geweest denk ik zo. :Y Gelijk even gefilmd met 2 contours :P

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan