Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 16 - Mille, er is gee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is het voordeel van een 16 Tandwiel op een RSV van 2007? zit er standaard een 15 op?
 
Thanks voor de reacties :)

Idd, het upgrade model heeft vele plus-punten. Nu zie ik ook 2006 fietsen te koop staan die nog geen gouden voorvork hebben en ook geen radiale klauwen...zijn dat dan de 'overgangsfietsen'?
Als iemand nog een schade-RSV te koop weet staan, please let me know :) Vind de styling van de RSV supermooi, maar de aprilia-kleurstellingen vind ik wat minder. Dacht er daarom aan om een RSV volledig over te laten spuiten in mat-zwart met gouden accenten (voorvork, frame).
Morgen eerst maar eens een rondje tuffen :]
 
2006 heeft altijd Öhlins vóór. Heeft ook altijd de hogere kont (gelijk aan de Tuono). Alles wat als 2006 te koop staat, maar dat niet heeft, is een 2005 of 2004 model.

Schade modellen zou ik niet zo snel aan beginnen, maar dat moet je zelf weten. Hoop gekut, echt mooi wordt het nooit (in mijn ogen) en je restwaarde is ook gelijk een stuk lager.

Als je zwart met goud wilt kun je ook kijken naar het 2006 Factory model. Maar die zijn schaars en prijzig.
 
heeft iemand het volgende te koop:
- Een gele topkuip van een 2002 R
- Een zwarte double bubble kuipruit
- Een linker >2004 RSV uitlaat?

Zoals op de foto:


Wat begon als een leuke vakantie eindigde in dubbel fiasco, eerst had de Tuono van een maat de bekende dynamoproblemen en is moeten afhaken.
Ben ik alleen door gereden naar Italie, Slovenie (wauw!!), Oostenrijk, Tjechië (minder) en Duitsland.
Op de laatste dag was het raak: voorwiel weg in een doordraaier die op het eind nat was...
Gelukkig prima rijdbare schade en zelf had ik ook helemaal niets. Dus gewoon de route afgemaakt.
 
2006 heeft altijd Öhlins vóór. Heeft ook altijd de hogere kont (gelijk aan de Tuono). Alles wat als 2006 te koop staat, maar dat niet heeft, is een 2005 of 2004 model.

Schade modellen zou ik niet zo snel aan beginnen, maar dat moet je zelf weten. Hoop gekut, echt mooi wordt het nooit (in mijn ogen) en je restwaarde is ook gelijk een stuk lager.

Als je zwart met goud wilt kun je ook kijken naar het 2006 Factory model. Maar die zijn schaars en prijzig.

Oh,vertel meer :9~ Laat ik nou net zo,n ding vinden in de schuur,ha ha.
Laatst nog een weekie duitsland.Was weer top.
Remschakelset omgebouwd van een rsv4. Aanrader in de bergen.Hier in nl de achterrem niet meer aangeraakt :+

full

(nog een oude foto voor de ombouw)
 
heeft iemand het volgende te koop:
- Een gele topkuip van een 2002 R
- Een zwarte double bubble kuipruit
- Een linker >2004 RSV uitlaat?

Zoals op de foto:
[~[url="http://i285.photobucket.com/albums/ll51/zwijntje007/20130809_110427_zps12a3bc90.jpg"]afbeelding~][/URL]

Wat begon als een leuke vakantie eindigde in dubbel fiasco, eerst had de Tuono van een maat de bekende dynamoproblemen en is moeten afhaken.
Ben ik alleen door gereden naar Italie, Slovenie (wauw!!), Oostenrijk, Tjechië (minder) en Duitsland.
Op de laatste dag was het raak: voorwiel weg in een doordraaier die op het eind nat was...
Gelukkig prima rijdbare schade en zelf had ik ook helemaal niets. Dus gewoon de route afgemaakt.

Zonde,altijd balen zoiets.Hoe is het met me uitlaatbochten,die nog wel heel toch?
 
heeft iemand het volgende te koop:
- Een gele topkuip van een 2002 R
- Een zwarte double bubble kuipruit
- Een linker >2004 RSV uitlaat?

Zoals op de foto:
[~[url="http://i285.photobucket.com/albums/ll51/zwijntje007/20130809_110427_zps12a3bc90.jpg"]afbeelding~][/URL]

Wat begon als een leuke vakantie eindigde in dubbel fiasco, eerst had de Tuono van een maat de bekende dynamoproblemen en is moeten afhaken.
Ben ik alleen door gereden naar Italie, Slovenie (wauw!!), Oostenrijk, Tjechië (minder) en Duitsland.
Op de laatste dag was het raak: voorwiel weg in een doordraaier die op het eind nat was...
Gelukkig prima rijdbare schade en zelf had ik ook helemaal niets. Dus gewoon de route afgemaakt.

Ahh crap... Zonde, zag idd al een paar mooie foto's voorbij komen op FB.
Sterkte met de opknapbeurt...
 
Zonde,altijd balen zoiets.Hoe is het met me uitlaatbochten,die nog wel heel toch?

Is idd zwaar kl*te.
Je bochten zijn idd nog prima, alleen de linker demper is wat platter geworden ;)

Ik heb de topkuip gelijmd met 2 componentenzooi, als ik geen topkuip vind rijd ik zo maar door.

Weet iemand toevallig waar ik een extra hoog zwart windscherm kan kopen? ben al een tijdje aan het zoeken op het www, maar kan de juiste niet vinden.
 
Gebruikt hier ook zn telefoon als navigatie? Ik gebruik copilot maar heb geen idee hoe je zoiets vast moet zetten. Dacht aan een ram mount in de kroonplaat, maar wat heb je dan precies nodig...
 
Is idd zwaar kl*te.
Je bochten zijn idd nog prima, alleen de linker demper is wat platter geworden ;)

Ik heb de topkuip gelijmd met 2 componentenzooi, als ik geen topkuip vind rijd ik zo maar door.

Weet iemand toevallig waar ik een extra hoog zwart windscherm kan kopen? ben al een tijdje aan het zoeken op het www, maar kan de juiste niet vinden.

Ik heb een gp500 ruit van race-shop.nl en bevalt prima.
 
Weet iemand welke moeren er in de uitlaatsteunen gaan onder de buddy seat? m8 30mm ?
en de maten van de standaard bouten voor de kappen? m5x20?

ik zoek een goed adresje om deze te vinden
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan