Welke bok gebruiken jullie om de voorkant op te bokken....
Ik heb gezocht en gegoogeld maar ik wordt er niets wijzer van.
Ik heb een bok met van die puntjes maar die past niet
Zag het op IG voorbijkomen. Zuur! Op zoek naar een nieuwe mille voor op het circuit of wordt het nu iets totaal anders?Afgelopen maandag de 4uren van Assen gereden, helaas op de Mille want die gooide in Q4 alle olie eruit (borgbout uit deksel geknapt/getrild/whatever)
Maar toen ik de rest loshaalde kwam mij een 1race oude filter tegemoet, glimmend alsnog ie met metallic grijs gespoten was.. kan ik dit blok ook bestempelen als schroot of is dit zilvere gruis niet zo erg als goud (bigend)?
Nee dit is Mille 2 die ik gesloopt heb dit seizoen, ben er wel even klaar mee..donorblok is risico en budget voor een nieuwe/andere is er niet.Zag het op IG voorbijkomen. Zuur! Op zoek naar een nieuwe mille voor op het circuit of wordt het nu iets totaal anders?
Die heb ik ook voor de voorkant, maar dan met pinnetjes, ideaalBekijk bijlage 1425247
Het is een 2 in 1 stand. Je krijgt er dan ook 3 verschillende steunen bij. diverse kleuren verkrijgbaar
Goedeavond peeps,
Afgelopen week heeft de aprilia mij helaas laten staan. Wilde niet meer starten. Bij de poging hem te starten resette hij continu het dashboard.
Accu bleek nog goed (wel een 10Ah, heb begrepen dat een iets zwaardere geen verkeerd optie is. Hoe is jullie ervaring hiermee?)
Startrelais uitgesloten evenals de startmotor. Hier zit het probleem dus niet in.
Accu aan de lader gezet en opnieuw proberen na de motor in zijn 3 een paar keer heen en weer gereden te hebben (cilinders net in een andere stand zetten)
Hij slaat op dit moment we aan... voor een seconde of 3,4,5. Vervolgens valt hij dood en weergeeft het scherm ''No start''
Iemand enig idee waar het probleem in kan zitten? of misschien zelf al eens meegemaakt?
Alle reacties zijn welkom. Goed weekend alvast!
Goedeavond peeps,
Afgelopen week heeft de aprilia mij helaas laten staan. Wilde niet meer starten. Bij de poging hem te starten resette hij continu het dashboard.
Accu bleek nog goed (wel een 10Ah, heb begrepen dat een iets zwaardere geen verkeerd optie is. Hoe is jullie ervaring hiermee?)
Startrelais uitgesloten evenals de startmotor. Hier zit het probleem dus niet in.
Accu aan de lader gezet en opnieuw proberen na de motor in zijn 3 een paar keer heen en weer gereden te hebben (cilinders net in een andere stand zetten)
Hij slaat op dit moment we aan... voor een seconde of 3,4,5. Vervolgens valt hij dood en weergeeft het scherm ''No start''
Iemand enig idee waar het probleem in kan zitten? of misschien zelf al eens meegemaakt?
Alle reacties zijn welkom. Goed weekend alvast!
deze heb ik voor t achterwielBekijk bijlage 1425247
Het is een 2 in 1 stand. Je krijgt er dan ook 3 verschillende steunen bij. diverse kleuren verkrijgbaar
Die dempers, wat een pareltjes zeg!
Dit is geen link naar de advertentie maar naar jouw “mijn marktplaats” die kunnen wij niet zienIk heb nog een setje Arrow's in de aanbieding voor de liefhebber;
https://www.marktplaats.nl/plaats/m...200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
Vrij uniek nog met de originele db killers erbij. Dus in Duitsland gewoon legaal scheu.... touren. :-)
Zoek op "Arrow race-tech dempers" en ik denk dat je dan hebtDit is geen link naar de advertentie maar naar jouw “mijn marktplaats” die kunnen wij niet zien
ik kan de advertentie gewoon zien.Dit is geen link naar de advertentie maar naar jouw “mijn marktplaats” die kunnen wij niet zien
Prijs iets verlaagd, (4000) zit nog onderhandelruimte in, als iemand iemand weet, hit me up ✌
Ik heb een rsv mille van 2001 gekocht, vreemde is alleen dat de koelfans niet aangaan, heb tot 103 graden geprobeerd.
Motor koelt verder goed en het koelvloeistof niveau in het reservoir staat ook goed.
Heb ze doorverbonden bij de thermoswitch en dan beginnen ze te draaien.
Ik heb het relais nog gewisseld en alle zekeringen gechecked, aan de hand van bovenstaande is mijn conclusie dat de thermoswitch stuk is, hebben jullie misschien nog iets anders wat ik kan checken?
Ps. Mocht iemand in de buurt van den haag zo’n thermoswitch hebben liggen hoor ik het graag.
Dank! Vandaag leek die het weer te doen, nu bij 88 graden maar eens aankijken.
linkje aangepast :-) en ook op MF te koop gezet inderdaad
≥ Arrow race-tech dempers Aprilia RSV Tuono 2004-2009 - Accessoires | Overige - Marktplaats.nl
Arrow race-tech dempers met originele db killers. Zit wat schade op de rechterdemper, daarom aan beide kanten een afdekkapje erop. Daar is rekening mee gehouden in de prijs. Verder geen schade.link.marktplaats.nl
Goedeavond peeps,
Afgelopen week heeft de aprilia mij helaas laten staan. Wilde niet meer starten. Bij de poging hem te starten resette hij continu het dashboard.
Accu bleek nog goed (wel een 10Ah, heb begrepen dat een iets zwaardere geen verkeerd optie is. Hoe is jullie ervaring hiermee?)
Startrelais uitgesloten evenals de startmotor. Hier zit het probleem dus niet in.
Accu aan de lader gezet en opnieuw proberen na de motor in zijn 3 een paar keer heen en weer gereden te hebben (cilinders net in een andere stand zetten)
Hij slaat op dit moment we aan... voor een seconde of 3,4,5. Vervolgens valt hij dood en weergeeft het scherm ''No start''
Iemand enig idee waar het probleem in kan zitten? of misschien zelf al eens meegemaakt?
Alle reacties zijn welkom. Goed weekend alvast!
Niet origineel arrow - zelf gefabriceerd. Stuur ff een PM voor adres.Hoi,
Zijn die carbonkapjes origineel van Arrow?
Utrecht zit je, wil ze weleens zien. Heb interesse. M'n akra's hebben valschade
Past, alleen de zijpaneeltjes zijn anders ,kleiner van de 01 > types door de andere tank.Past een ‘98 kuipset op een ‘02 fiets? Meende dat de tank van een ‘03/of een R anders is?
Aprilia rsv mille ‘98 in onderdelen mocht iemand nog onderdelen zoeken..