Dark_Falcon
MF veteraan
- 27 dec 2008
- 4.712
- 23
weer even volgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja nogal, maar er komt straks eerst een huisje voor er ooit naar een 2de motor gekeken gaat worden, nog geen heimwee van de Mille?
ja nogal, maar er komt straks eerst een huisje voor er ooit naar een 2de motor gekeken gaat worden
Mag echter wel aan de lease auto's geloven, net besteld:
Kia Cee'd Sportswagon GT-Line 1.6CRDI
[afbeelding]
inclusief trekhaak en schuif/kantel/panorama dak
(naja de papierwinkel is gestart, ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ie er is )
Klopt, en dubbel uitlaatsysteem, dus zou hem zeker als HAGA zijnde voor 6k aanbieden
Dat is een Falco dus GTFONee, er moeten akra stickers op die dempers , ziet ieder kind zo.
Echte Haga's zie je maar weinig btw.
[afbeelding]
Top, thanks jonges!
Dan het volgende, ik heb een probleem met m'n Mille . De eerste serieuze in 4 jaar tijd trouwens, om het even positief te bekijken. De RSV houd namelijk behoorlijk in als je het gas open zet. Ik kon amper de 100 halen. Als je heel voorzichtig gas geeft kun je nog wel optrekken, maar volgas lukt niet. Ook bij stilstand in z'n vrij even een dot gas geven merk je goed dat ie zich verslikt.
Ik heb de pomp en filter al gechecked (filter is nieuw en pomp loopt mooi, weerstand 1 ohm). Bogies en doppen zijn goed. Vacuumslangen zijn goed. Injectors weerstand ook goed, maar misschien smerig?
Verschillende sensors doorgemeten, CMP, CKP, IAP, ECT, IAT, TO (leuk die afkortingen ) en wat kleine abnormaliteiten gevonden:
- ECT (KVS temp sensor), IAP (inlaatdruk sensor) en de TP (gasklep sensor) zitten net buiten de waardes van Haynes. Gasklep sensor is bij dicht goed, maar bij open wijkt ie zo'n 150 ohm te laag af. Ik twijfel nog een beetje wat ik hier mee moet, want als deze sensors echt niet goed zouden zijn zou de ECU dit ook zien en een foutcode op het dash geven toch? Ik heb verder toch ook het vermoeden dat het iets simpelers moet zijn dan dat.
Iemand verder nog tips en trucs?
http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-aprilia/m1072166024-aprilia-rsv-1000-r-haga-bj-2003.html
Hahaha hoe bedoel overpriced. Ze denken dat ie van goud is. En het is geen eens een haga. Wel eeb mooie 2003 R dat wel
"Deze speciale Haga replica is door ons zelf nieuw geleverd en verkeert natuurlijk in zeer nette staat."
Moet je m niet laten vallenToch jammer dat zo'n zaak dat niet even vermeld. Ook nog doodleuk zeggenDan óf ze weten niet wat een echte Haga replica is, of ze hebben gewoon geen zin om het te vermelden.
Ziet er trouwens wel heel netjes uit! Kom ik aan met m'n 2003R met 75k op de teller en schuifschade aan beide kanten.
Iemand die mij kan vertellen wanneer er beurten uitgevoerd moeten(km stand) worden, heb m'n handboek ergens in een verhuisdoos zitten.
Mooi bagger Carlos, hopelijk is ze snel weer helemaal tip-top!!
Loopt de Mille constant op 1 cilinder of af en toe?
M'n vorige Mille liep af en toe op 1 cilinder, na heel lang zoekerwerk bleek er een kabeltje bloot te liggen (te strak gemonteerd -> slijtage) die af en toe contact maakte met het frame.
ECU is een dure, die grap had m'n 2005 Mille ook. Ik meen dat het €2000,- exclusief inbouwen was bij MP. Uiteindelijk voor €250,- een 2e handse op de kop getikt.