SL1000
MF veteraan
in 't boekje van aprilia staat anders om de 2 jaar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi jongens en meisjes!
Ik heb afgelopen vrijdag een zwarte RSV1000R gekocht van 2004. Een nette dealerfiets met ca 15.000 km's op de teller. Nu wil ik er graag wat carbon delen op zetten (spatbord en hugger) en vraag mij af of ik die origineel bij Aprilia moet kopen of aftermarket.
Ik zoek tevens een stickerset voor de onderkuip, die is origineel nogal kaal. Ik vind de leeuwekop op de nieuwere modellen (in glansverschil op de volledige kuip) erg mooi.
Hebben jullie tips voor mij waar ik de carbondelen en stickers kan bestellen?
Btw: foto's volgen, ik krijg hem pas in de loop van de volgende week.
greetz, Klaazzzzzz
Ik wist niet dat je kwaad werd
Ik zie een (supermooi ) carbon SBK systeem van Akra zitten.... toch? Heb je hier db killers in zitten of heb je gewoon 'open' gereden? Wil zelf ook een dagje circuit/crt rijden doen maar heb geen zin in uitlaatproblemen, kan hier geen db killers bij krijgen dus vandaar dat ik erg benieuwd ben of ik daar problemen mee krijg... en dit is Zandvoort neem ik aan, minder streng als Assen als ik het goed begrepen heb...
Thanks!
Is het ook mogelijk om voor de koppeling de 2dehands drukgroep te gebruiken van een RSV mille/Falco en koppelingshuis vanaf 2001 omdat die al gemodificeerd zijn? (hoef je dan niet de koppelingsplaten te vervangen?)(i.v.m. slippende koppeling vraag ik dit)
IK heb het systeem met db-killers. Op Assen heb ik ook vanzelfsprekend met deze db-killers erin gereden. Anders had ik zonder meer problemen meegekregen.
Of je kunt ook wanneer je onder de brug op de Veenslang doorrijdt (=meetpunt) het gas dichtgooien. Maar ik denk dat je zonder db-killers wel in de problemen komt
Ik ga 6 t/m 8 augustus rijden met de Dunlop Race Academy op Pau Arnos in Zuid-Frankrijk...iemand dit al wel eens gedaan ? En eventueel tips ?
Heb wel gezien dat er flink hoogteverschil in zit ja...heb ook al een verslag gelezen op Motorfreaks. Heb er in ieder geval zin in Er wordt wel met open uitlaten gereden neem ik aan ?Ja ik ben er 4 X wezen rijden zorg dat je een groot hart hebt 200+ naar beneden en de bocht om en 70 meter MAX om te remmen O je gaat dan wel met je sliders door het gras ~
Heb wel gezien dat er flink hoogteverschil in zit ja...heb ook al een verslag gelezen op Motorfreaks. Heb er in ieder geval zin in Er wordt wel met open uitlaten gereden neem ik aan ?
Heb wel gezien dat er flink hoogteverschil in zit ja...heb ook al een verslag gelezen op Motorfreaks. Heb er in ieder geval zin in Er wordt wel met open uitlaten gereden neem ik aan ?
Kijk, hier kan ik wat mee Hoef in ieder geval niet m'n originele kachelpijp er op te leggen gelukkig. Had al gelezen dat de voorzieningen slecht waren, maar ik zit toch in een hotel in de buurt, dus hoef geen/weinig waardevolle spullen mee te nemen. Woon niet bij je in de buurt, anders had ik dat DVD' tje wel eens willen bekijken (als het mocht natuurlijk ) Dat er niks verkrijgbaar is was ik ook al van op de hoogte...dus gewoon zorgen dat ik genoeg te eten bij me heb dan...heb er zin inPau heeft een hoogte verschil van zo'n 55/60 meter in eens naar beneden. (LOL)
Accomodatie is matig één grote pitbox waar je met zo'n 60 motoren in kunt maar geen
eigen plek hebt om je spullen veilig neer te zetten.
Je kunt altijd in de box omdat de deur naar het enige toilet daar uitkomt
Beneden is stroom maar boven op het grasveld niet daar is ook geen water .
Het asfalt is matig maar trek je daar niet teveel van, aan als het regent (en dat doet het nog wel eens) even oppassen.
Er zit een pracht van een corkscrew in en daar voor een bultje waar de voorkant kan loskomen.
Snelste tijd die ik met de R/A heb meegemaakt was/is dacht ik 1:29.605
ik zelf heb daar 1:35.882 staan met een Haga rep 2002 standaard met Akra's.
Het kan sneller, maar heb daar altijd met een reserve gereden omdat ik de fiets heel mee terug wilde.
Ik heb er een dvd van en woon in NH
Er is niets verkrijgbaar op het circuit er is geen kantine of zo.
O en ja je kunt er open rijden met Akra's
Dan sta jij hier ook op de foto
Dank jeHier heb ik nog een linkie voor je;
http://www.circuit-pau-arnos.com/indexcircuit.htm
jah wel een beetje"hele" andere lijn heh .Moi 41 :-)))))))
Als je Robertals instucteur krijgt (op de foto in de rode raceoverall)zit je wel goed een geduldig en aardig mens,
ik had in mijn laatste week Mario als instucteurdie rijd wat harder als robert bijde
snappen dat je een twee cil rijdt e dat je daar iets andere lijne meerijdt als een vier cil,
ook dat je een gigant van een motorrem hebt
Ach iedereen is een keer aan de beurt gelukkig niet met m'n Haga en het is de eerste keer in dertig jaar