Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja ik heb X-Ring en dat behoort de bizz te zijn. Maar ik heb er us niet zo'n beste ketting aan.
Ik zou mijn volgende ketting maar een DID, Regina oid laten zijn.

Een X-ring is duurder dan een O-ring, maar die meer prijs haal je niet uit de levensduur van een X-ring.
Tsubaki 25000km en hiervan wat circuit kilometers.
De levensduur van een ketting hangt af van goed onderhoud één keer iets te strak en je bent het haasje 1000 km in de regen en je wilt graag naar huis tel uit je winst.
Bij regen mag je een ketting echt wel smeren tussen de drie en 500 km anders gaatie naar de klote.
schoon houden is ook zo'n item als ik bij de gemiddelde fiets kijk en zie dat er een paar dagen vet aan hangt ........... en ze dan ook nog zeggen dat dat goed is ?
Denk er dan om dat dan een derde zand is .........

En dan niet vergeten je rijstijl elk stoplicht sprintje is een aanslag net als elke poging tot een wheelie.
Mijn meisie haalt denk ik wel 35000km maar die rijd ook normaal :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat een verschil nu er een nieuwe ketting en tandwielen opzitten!
Voorste tandwiel was net een ninjaster, zo krom waren die tanden. :X

Vanmiddag al ff gereden, morgen maar eens goed de tijd voor nemen :]

Bandjes zijn nu al goedgekeurd! wat een plakkers *O*

Iemand nog interesse in een setje Doma dempers? ik wil een enkele demper dus als er iemand is die wil ruilen?
 
full


:}
 
Wat een verschil nu er een nieuwe ketting en tandwielen opzitten!
Voorste tandwiel was net een ninjaster, zo krom waren die tanden. :X

Vanmiddag al ff gereden, morgen maar eens goed de tijd voor nemen :]

Bandjes zijn nu al goedgekeurd! wat een plakkers *O*

Iemand nog interesse in een setje Doma dempers? ik wil een enkele demper dus als er iemand is die wil ruilen?

Let op de ketting de eerste 200 km hij zal EXTRA rekken in het begin
 
Heej ik heb sinds vorige week een RSV mille Bj 99 gekocht.

Nou heb ik een aantal vraagjes

Zit er nou verschil tussen de koplampen van het 99 en 2000/later model?
En kun je zonder problemen een 2003 kont monteren op mijn 99 model?
'
 
Heej ik heb sinds vorige week een RSV mille Bj 99 gekocht.

Nou heb ik een aantal vraagjes

Zit er nou verschil tussen de koplampen van het 99 en 2000/later model?
En kun je zonder problemen een 2003 kont monteren op mijn 99 model?
'
1) welkom :W
2)ja, andere koplamp
3)ja
 
Mannen, even een kort vraagje misschien is een van jullie bekend met dit euvel.

Ik heb een Aprilia RSV mille uit 2003 en ben er blij mee overigens! :P
Nu heeft mijn fietsje steeds startproblemen doordat het Spyball alarmsysteem steeds mijn accu leegtrekt. Ondertussen heb ik al een Optimate lader in bezit om de accu op pijl te houden.
Nu, voordat ik de lader kocht heb ik mijn motor 2x moeten starten via startkabels aan de auto. Dit werkte prima en de motor sloeg meteen aan totdat ik klein rondje gereden had en ik mijn contact uitzette bij mij thuis voor de deur. Ik was vergeten te tanken (zat nog wel een redelijk bodempje in) maar wilde toch even naar het benzine station maar kreeg em niet meer gestart ook niet via de startkabels aan de auto. chips.... :/

Ik luister naar mijn startrelais en die hoorde ik 1x klikken maar de startmotor draaide niet rond. Had ondertussen een nieuwe accu gehaald maar hielp natuurlijk ook niet. (wilde immers ook niet starten via de auto)

Nu heb ik em bij de dealer gebracht en die dachten het probleem snel gevonden te hebben. Ze hebben er een ander startrelais ingezet, echter nu heeft de motor een probleem met de brandstofdoorvoer, dit doet ie dus niet meer?!?! De motor wil wel starten maar krijgt geen benzine. (zit wel benzine in de tank overigens)
Ze hebben het nog niet kunnen vinden en ze hebben de motor maar even aan de kant gezet omdat ze moeten gaan zoeken naar het probleem en daar nu momenteel met alle afleverbeurten / meivakantie geen tijd voor is. :/

Heeft een van jullie uberhaupt een idee hoe het ineens kan komen dat de motor geen brandstofdoorvoer meer heeft? Storing in de ECU? Verkeerd startrelais?

Komt dit bij iemand bekend voor? :?

Peter
 
Laatst bewerkt:
Mannen, even een kort vraagje misschien is een van jullie bekend met dit euvel.

Ik heb een Aprilia RSV mille uit 2003 en ben er blij mee overigens! :P
Nu heeft mijn fietsje steeds startproblemen doordat het Spyball alarmsysteem steeds mijn accu leegtrekt. Ondertussen heb ik al een Optimate lader in bezit om de accu op pijl te houden.
Nu, voordat ik de lader kocht heb ik mijn motor 2x moeten starten via startkabels aan de auto. Dit werkte prima en de motor sloeg meteen aan totdat ik klein rondje gereden had en ik mijn contact uitzette bij mij thuis voor de deur. Ik was vergeten te tanken (zat nog wel een redelijk bodempje in) maar wilde toch even naar het benzine station maar kreeg em niet meer gestart ook niet via de startkabels aan de auto. chips.... :/

Ik luister naar mijn startrelais en die hoorde ik 1x klikken maar de startmotor draaide niet rond. Had ondertussen een nieuwe accu gehaald maar hielp natuurlijk ook niet. (wilde immers ook niet starten via de auto)

Nu heb ik em bij de dealer gebracht en die dachten het probleem snel gevonden te hebben. Ze hebben er een ander startrelais ingezet, echter nu heeft de motor een probleem met de brandstofdoorvoer, dit doet ie dus niet meer?!?! De motor wil wel starten maar krijgt geen benzine. (zit wel benzine in de tank overigens)
Ze hebben het nog niet kunnen vinden en ze hebben de motor maar even aan de kant gezet omdat ze moeten gaan zoeken naar het probleem en daar nu momenteel met alle afleverbeurten / meivakantie geen tijd voor is. :/

Heeft een van jullie uberhaupt een idee hoe het ineens kan komen dat de motor geen brandstofdoorvoer meer heeft? Storing in de ECU? Verkeerd startrelais?

Komt dit bij iemand bekend voor? :?

Peter


Je moet naast de klikken ook de injectie pomp horen als je het contact opzet.
Verder zou t ook kunnen dat als je hem volledig leeg gereden hebt er wat vuil van de bodem van de tank nu een verstopping veroorzaakt.

Dat probleem met de injectiepomp heb ik zelf mee gemaakt, alles lijkt te werken en klikt, motor wilt starten, maar slaat niet aan.
Heb toen ook de tip gekregen om te luisteren of de pomp aansloeg.
Eens gevonden was het niet meer dan andere contactjes te laten op zetten
 
De combinatie Mille+alarm geeft problemen. Heb dit nu al zo vaak gehoord.

Gewoon dr af met dat ding :Y
 
Heb al 4 jaar een alarm erop en er nog nooit problemen mee gehad. Is er overigens 1 van datatool. :Y
Moest 2 art 4 sloten of 1 alarm en 1 slot. Aangezien ik geen 2 sloten kwijt kan, maar voor het alarm gekozen. :+
 
Heej jongens weet iemand nog een goedkoop adresje voor een set Carbon winddeflectoren? of is er iemand die nog een setje 2e hands heeft?
Wil namelijk mijn 99`er een 2003 look geven...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan