Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 9 - Race Me Aprilia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jah iedereen heeft wel eens een rotdag , ik zat opgescheept met die zuippriester B| en zijn hulpje Tonto .... gelukkig was zijn meisje erbij ...en dat maakte een hoop goed .
:X Maar die ouwe heeft een vers tuinhek aangeschaft eh..... heb jij dat op je geweten? B|
 
zo ik heb net nog even het beest los gegooid :) voelt altijd weer heeeeeeeeeerlijk aan :D
 
he mensen een vraagje.
ben nu op vakantie mijn thuis haven TURKİJE.
wat voor lamp gaat er in een OER Mille?????
kan misschien aan xenon setje komen die goed geprijsd zijn. (ben nog steeds aan het onderhandelen)
man wat mis ik mijn BABE.
net voordat ik op vakantie ging even mijn dempers ingekort en demping eruit gehaald. })
 
he mensen een vraagje.
ben nu op vakantie mijn thuis haven TURKİJE.
wat voor lamp gaat er in een OER Mille?????
kan misschien aan xenon setje komen die goed geprijsd zijn. (ben nog steeds aan het onderhandelen)
man wat mis ik mijn BABE.
net voordat ik op vakantie ging even mijn dempers ingekort en demping eruit gehaald. })

De lamp die je moet hebben is H7 als ik me niet vergis. Let er wel op dat je een setje koopt met kleine ballast, dat installeert een stuk makkelijker.
 
De lamp die je moet hebben is H7 als ik me niet vergis. Let er wel op dat je een setje koopt met kleine ballast, dat installeert een stuk makkelijker.

Ik zou dat wel even checken, want mij stond er iets bij dat er bij de oer-mille een H4 in gaat, en vanaf 2002 en H7 of iets dergelijks.

Zoek het wel even op..

edit; zie hier: http://84.81.195.32/motoren/Aprilia/Manual/ruw/1997 - 2003/RSV Mille 1999 ENG-02 Owners manual.pdf

Pagina 47. H4. Dit is voor een 99 Mille, maar weet niet of je een 99 hebt.

http://84.81.195.32/motoren/Aprilia/manual/ruw/1997 - 2003/index.html
Bovenstaande link kan je de owners manual downloaden van elk bouwjaar, en daar staat het in of je H4 of toch H7 moet hebben.
 
Laatst bewerkt:
yep heb een 99'er mille. dus een H4 zal eens kijken wat dat gaat kosten. en hoe is het weer in NL :+ . hier is het namelijk warm 8-) maar heb geen motor om mee te gaan rijden :] . damn :( . ;( .
ben dus een beetje maar jaloers op jullie :P _O-
 
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een duo zitje voor een '99 Mille, iemand 1 in de aanbieding? Of enig idee wat een schappelijke prijs is 2e hands?
 
Hallo allemaal. Zit al een tijdje op dit gedeelte van het forum te lezen. Ben al een tijdje op zoek naar een RSV mille en sta nu op het punt er 1 te kopen.

Gister ben ik een proefrit wezen maken op een '99 mille met ruim 60duizend op de teller. Mijn maat reed achter me aan en constateerde bij een rit van 15 minuten tot 3 keer toe een klein wit pluimpje rook uit de uitlaat (bij zowel koude als warme motor, tijdens normaal rijgedrag)
Het pijl van de koelvloeistof staat ook ongeveer 1,5 cm onder het minimum. Betekenen deze symptomen een lekke koppakking? Ik ga woensdag weer heen omdat ik verder eigenlijk zeer tevreden was. Ik heb alleen geen zin in gelijk al een reparatie van een euro of 500... Wat denken jullie, lek of niet?
 
Ik ben niet zo gek op witte pluimpjes uit een warme uitlaat. Het hoeft niet veel te betekenen maar het kan wel. Ik zou persoonlijk ff verder kijken. Er staat er namelijk zat te koop.

Het zou jammer zijn als je over een paar week terug moet met de motor omdat je ontdekt dat het toch niet goed is. En probeer 'm dan nog maar 's weer in te ruilen zonder veel gezeik....
 
Hallo allemaal. Zit al een tijdje op dit gedeelte van het forum te lezen. Ben al een tijdje op zoek naar een RSV mille en sta nu op het punt er 1 te kopen.

Gister ben ik een proefrit wezen maken op een '99 mille met ruim 60duizend op de teller. Mijn maat reed achter me aan en constateerde bij een rit van 15 minuten tot 3 keer toe een klein wit pluimpje rook uit de uitlaat (bij zowel koude als warme motor, tijdens normaal rijgedrag)
Het pijl van de koelvloeistof staat ook ongeveer 1,5 cm onder het minimum. Betekenen deze symptomen een lekke koppakking? Ik ga woensdag weer heen omdat ik verder eigenlijk zeer tevreden was. Ik heb alleen geen zin in gelijk al een reparatie van een euro of 500... Wat denken jullie, lek of niet?

Altijd lastig, eerste gevoel staan laten, er zijn er inderdaad genoeg. Natuurlijk speelt de prijs wel een rol, is die scherp, en kun je er nog wat af krijgen ivm eventuele te verwachten kosten dan is het misschien een iets ander verhaal....

Blok problemen is wel het laatste wat je wilt...
 
Altijd lastig, eerste gevoel staan laten, er zijn er inderdaad genoeg. Natuurlijk speelt de prijs wel een rol, is die scherp, en kun je er nog wat af krijgen ivm eventuele te verwachten kosten dan is het misschien een iets ander verhaal....

Blok problemen is wel het laatste wat je wilt...

Prijs heb ik op 2850 weten te krijgen. Opzich vrij scherp dacht ik zo.
 
Dat is wel een scherpe prijs inderdaad. Heb je ook een idee waarom hij zo laag zit? Of zijn dat de pluimpies uit de pijp?

Kijk, als je handig bent en wel kans ziet om evt een koppakking te vervangen dan kun je het doen.
 
Hallo allemaal. Zit al een tijdje op dit gedeelte van het forum te lezen. Ben al een tijdje op zoek naar een RSV mille en sta nu op het punt er 1 te kopen.

Gister ben ik een proefrit wezen maken op een '99 mille met ruim 60duizend op de teller. Mijn maat reed achter me aan en constateerde bij een rit van 15 minuten tot 3 keer toe een klein wit pluimpje rook uit de uitlaat (bij zowel koude als warme motor, tijdens normaal rijgedrag)
Het pijl van de koelvloeistof staat ook ongeveer 1,5 cm onder het minimum. Betekenen deze symptomen een lekke koppakking? Ik ga woensdag weer heen omdat ik verder eigenlijk zeer tevreden was. Ik heb alleen geen zin in gelijk al een reparatie van een euro of 500... Wat denken jullie, lek of niet?

500...Maak er maar 900 van als het zo is. Ze zijn er wel effe zoet mee. Blok moet eruit,zou ze dan gelijk allebei vervangen.
 
Prijs heb ik op 2850 weten te krijgen. Opzich vrij scherp dacht ik zo.

Is inderdaad niet veel geld voor een mille, maar ik vindt de km stand toch redelijk hoog voor dat geld. Ik kocht de mijne in januari voor €3200 met 26000km op de teller. Dus ik zou nog even verder zoeken..

Succes ermee,
 
mille 2003 bellyo

tsubaki 16/42 goud
leo,titanium
spec. kleur grijs gespoten,met originele stickers.dit winter de velgen nog rood maken.
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan