Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 9 - Race Me Aprilia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ie veel afremt op de motor is waarschijnlijk je terugslagklep van de anti-hop koppeling kaduuk. Die gaan wel vaker stuk. De mijne remt bijna niet af op de motor. Schrok me dood de eerste keer want me TL1000 deed dat veel sterker.

Hou er wel rekening mee dat ik van een 600cc 4-cilinder kom hè :+
 
is echt wel een brommer als ik er opzit }) :$
Tja, voor mij ook:

GroteFoto-LP3KGGYT.jpg


:]

Maar ik zou er graag 1 terug willen :Y
 
Dag mensen hier ook maar een foto'tje van mijn aprilia tuono 2004!!!!

C:\Users\Daan.laptop1\Desktop\foto's aprilia\Foto0262.jpg

Tevens heb ik ook een vraagje voor jullie.

Het is tijd voor een onderhoudsbeurtje, bougie, oliefilter, brandstoffilter, olie enz. heeft iemand ervaring met dit zelf doen? Waar hebben jullie de onderdelen gekocht (zo goedkoop mogelijk natuurlijk)?

Alvast bedankt,

Daan
full
 
Dag mensen hier ook maar een foto'tje van mijn aprilia tuono 2004!!!!

C:\Users\Daan.laptop1\Desktop\foto's aprilia\Foto0262.jpg

Tevens heb ik ook een vraagje voor jullie.

Het is tijd voor een onderhoudsbeurtje, bougie, oliefilter, brandstoffilter, olie enz. heeft iemand ervaring met dit zelf doen? Waar hebben jullie de onderdelen gekocht (zo goedkoop mogelijk natuurlijk)?

Alvast bedankt,

Daan[afbeelding]
Das een mooie motor.

Zo goedkoop mogelijk, zeg je. Kan me herinneren dat ze bij de hema ook wel eens motorolie te koop hadden, was niet duur.

Als ik wat spul nodig heb dan koop ik het eigenlijk gewoon op het vaste adresje. Zou best wat goedkoper kunnen ergens maar die mensen staan wel altijd klaar als er iets tussendoor nodig is en rekenen ze ook niets voor dan. Maar zullen hier zat mensen zijn die nu allemaal linkjes gaan neerzetten en zo :+
 
Wtf ben jij 3 meter ofzo? :o

_O-
Neukfoutje :9



Deze is iets beter!!

[afbeelding]

Tuono :} Mooie machine!!



3 meter breed ja :')

:X



Das een mooie motor.

Zo goedkoop mogelijk, zeg je. Kan me herinneren dat ze bij de hema ook wel eens motorolie te koop hadden, was niet duur.

Als ik wat spul nodig heb dan koop ik het eigenlijk gewoon op het vaste adresje. Zou best wat goedkoper kunnen ergens maar die mensen staan wel altijd klaar als er iets tussendoor nodig is en rekenen ze ook niets voor dan. Maar zullen hier zat mensen zijn die nu allemaal linkjes gaan neerzetten en zo :+

Hema kun je beter onderbroeken kopen :')
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan