Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 9 - Race Me Aprilia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allemaal,

Vanmorgen zijn vanuit Japan een stel nieuwe Tigcraft dempers op de post gegaan *D

Ik heb alleen de dempers besteld aangezien deze ook 1 op 1 passen op de Akrapovic bochten en ik heb het idee dat deze het allerbeste zijn! Zodra ik ze binnen heb en gemonteerd zal ik een foto plaatsen! Ben ook erg benieuwd naar het geluid :9
 
Is dat een prijzige reparatie? Kan ik dat wellicht zelf? Gaat er iets goed kapot als ik het zo laat? (ik stoor me er niet aan)

Nee, ja, nee

:)

Wacht even de reactie van PatrickG af, die heeft het zelf vervangen geloof ik. Ik zal hem even inlichten :Y
 
Nee, ja, nee

:)

Wacht even de reactie van PatrickG af, die heeft het zelf vervangen geloof ik. Ik zal hem even inlichten :Y

Dat klepje is op zich niet duur, maar je betaalt wel 20 euro voor een plastic rotding. Het vervangen is op zich heel goed zelf te doen, je bent alleen aan het kutten met die slangenklemmetjes die er omheen zitten.
Verder is het een klusje van likmevestje.

Als je hem niet vervangt gaat er niets kapot, maar rijdt gewoon brakker. Lekker vervangen dus!
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal,

Vanmorgen zijn vanuit Japan een stel nieuwe Tigcraft dempers op de post gegaan *D

Ik heb alleen de dempers besteld aangezien deze ook 1 op 1 passen op de Akrapovic bochten en ik heb het idee dat deze het allerbeste zijn! Zodra ik ze binnen heb en gemonteerd zal ik een foto plaatsen! Ben ook erg benieuwd naar het geluid :9

Mooi spul! :} Ben benieuwd hoe het geluid is ;)
 
De worst van de Hema is inderdaad lekker :9~ !! Maar dat is dan ook het enigste waar ik daar voor kom.

Ik heb gisteren ff zitten kijken op italoparts.de iemand daar ervaringen mee?

Groeten Daan
 
Tering, daar gaan wel een paar koeien in dat pak van jou....

Maargoed dat het niet van kangaroe-leer is _O-
Is maatje 62, valt nog wel mee toch :P



Goedemorgen allemaal,

Vanmorgen zijn vanuit Japan een stel nieuwe Tigcraft dempers op de post gegaan *D

Ik heb alleen de dempers besteld aangezien deze ook 1 op 1 passen op de Akrapovic bochten en ik heb het idee dat deze het allerbeste zijn! Zodra ik ze binnen heb en gemonteerd zal ik een foto plaatsen! Ben ook erg benieuwd naar het geluid :9

Goed bezig *O*



De worst van de Hema is inderdaad lekker :9~ !! Maar dat is dan ook het enigste waar ik daar voor kom.

Groeten Daan

Ben ik ook niet zo van gecharmeerd :N Vettig
 
Goedemorgen allemaal,

Vanmorgen zijn vanuit Japan een stel nieuwe Tigcraft dempers op de post gegaan *D

Ik heb alleen de dempers besteld aangezien deze ook 1 op 1 passen op de Akrapovic bochten en ik heb het idee dat deze het allerbeste zijn! Zodra ik ze binnen heb en gemonteerd zal ik een foto plaatsen! Ben ook erg benieuwd naar het geluid :9


Hoe bestel je zoeits en scheelt het veel..?? en wat ben je aan invoerrechten nog kwijt?

Oh en GOEDEMORGEN
 
62???????? :o Kom ik met m'n 46... :]


emo.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan