Alles over de Aprilia RSV Serie #4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eric, jij je zin, Mieke op der 2 weken oude mille ergens in de Dolomieten
full
 
Als mensen hun motor met hun zelf ook nog geshopt willen hebben dan moeten ze foto's (bij voorkeur waar ze zelf op rijden) ff mailen naar filipino_online @ hotmail.com

@penstaartje aan elkaar natuurlijk ;)


Trouwens die witte mille vind ik echt 1 van de mooiste milles die zijn uigebracht!
 
Inderdaad een bijzondere! Is het deze?

foto_mag_1_387_1132049460.jpg


Alleen had hij van mij nog wat witter mogen zijn, dus geen rood en grijs. Maar smaken verschillen (gelukkig) ;)
 
nog ff een vraagje hier onder de aprilia-fans, kent iemand nog leuke RS125shops toevallig? psptuning en 125cc ken ik al, en af1racing verkoopt niet 125 spul ...
 
Voor de mensen die bekend zijn met usenet (nieuwsgroepen).
Vannacht ga ik starten (a.b.boneless) met the doctor, the tornado and the kentucky kid.
Het is een mooie documentaire over de moto GP.
 
sinds gisteren de zéér trotse eigenaar van een Tuono factory 2007. :9~ Komt medio januari; foto's heb ik dus nog niet, maar volgen.

Foto=WV7JGAMH
 
Laatst bewerkt:
sinds gisteren de zéér trotse eigenaar van een Tuono factory 2007. :9~ Komt medio januari; foto's heb ik dus nog niet, maar volgen.
Is dat het ding uit de motorfreaks test?

geil ding man!

gefeliciflapsteerd :+




@ B-art

Ben jij nouw die kerel van WHT? En die rete goed banners kan maken?
 
Deze stond gisteren bij mij bij de kerstboom te wachten tot ie uitgepakt werd...

[afbeelding]

Dat is niet verkeerd, gefeliciteerd!

Bij mij lag dit op me te wachten
9d3e5025bf574181bdf6a47dc24dca98


En de mededeling dat de racekuip, die ik in mijn kerstvakantie wilde airbrushen, op zijn vroegst half januari pas zou komen, heb als troost maar alvast een paar circuitdagen geboekt :P
 
hééé zo'n rsv kudbrommert heb ik hier ook nog ergens staan geloof ik _O-

maar 's wat leuke pics zoeken straxx...
 
Zo... zelf airbrushen?

ik zit zelf ook op een cursus... ben alleen (nog) niet goed genoeg om zelf om kuipwerk te spuiten

Ik ben wel benieuwd hoe je dat aanpakt. Ik hoop dan ook dat je dit op deze site weergeeft? Lijkt me voor iedereen wel gaaf om te volgen

:} repsect :}

:+
 
Zo... zelf airbrushen?

ik zit zelf ook op een cursus... ben alleen (nog) niet goed genoeg om zelf om kuipwerk te spuiten

Ik ben wel benieuwd hoe je dat aanpakt. Ik hoop dan ook dat je dit op deze site weergeeft? Lijkt me voor iedereen wel gaaf om te volgen

:} repsect :}

:+

Heb op school (grafisch lyceum) leren airbrushen op papier en heb daarvan nog een goede compressor staan en een paar spuiten, ik wilde graag een racekuip en valbescherming voor circuitdagen en wil die racekuip natuurlijk in een kleurtje hebben dus leek het me wel leuk om mijn oude hobby weer op te pakken en hem zelf te spuiten.

Na het lezen van het coronaproject hier op het forum van "slipnslide" heb ik al een en ander aan lak gekocht (createx autoair) en op internet heeeeeeeel veel plaatjes van de 2004 MotoGP racer gezocht en nu is het eigenlijk alleen nog wachten op de kuip.

Omdat een kap voor de tank niet leverbaar is ga ik deze ook zelf maken, ik heb via via een beschadigde tank weten te bemachtigen en mag die gebruiken als mal, inmiddels zit er een beschermingslaag op om hem tegen het polyesteren te beschermen, nu is het alleen nog even wachten tot de degene die me gaat helpen bij het polyesteren tijd heeft.

Ik ben zeker wel van plan hier een en ander te plaatsen, maar of het me ook echt allemaal goed gaat lukken moet ik ook nog afwachten, ik doe het allemaal ook maar het eerst, maar ik verwacht eigenlijk niet al te veel problemen.
 
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken!!

Succes!! en prettige feestdagen!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan