Allroad ritje Brabant

SanderRS

MF veteraan
2 mrt 2010
1.232
30
Facebook
Heeft er iemand toevallig nog een leuke allroad rit liggen, ergens in Brabant/grensstreek België?

Dan kan er zondag weer een mooi ritje gereden worden met een paar vrienden :]
 
google eens op ad ketelaars.
15 mei 2014 - 08:19
Beste noppenrijder, Ik wil je er graag nog aan herinneren, dat ik op zondag 1 juni de Transwalloniërit organiseer. Deze rit gaat door het hart van België. De route van 200 kilometer gaat van het Vlaamse gedeelte naar het Waalse gedeelte en komt weer terug in de vertrekplaats Diest.
De rit is een afwisseling van veldwegen, bospercelen, “holle en bolle” paadjes in een glooiende omgeving en laat je het mooiste van het Belgische “binnenland” zien. Deze rit kan met een roadbook of met een Tripy worden gereden.
Er wordt momenteel gewerkt aan een twee of driedaagse rit in de heuvels van het Franse Normandië. Deze rit, met als uitvalsbasis het spectaculaire MX circuit van Londinieres, gaat door velden, bospercelen en kleine “holle” paadjes en trackjes. Deze rit is niet te rijden met allroadachtige motoren. De rit is als beste te omschrijven door de Engelse term “green lane riding”. De onderkomens zijn chalets in het stadje Londinieres, met daarbij alle faciliteiten om je verblijf aangenaam te maken. Deze rit zal ergens in de tweede helft van 2014 klaar zijn.
wordt vervolgd….
Met vriendelijke groet,
Ad Ketelaars
0031651565237
 
neem de warme sjoko allroad toer maar.

is echt de moeite, en zit volledig rond veldhoven.

ik zit zaterdag en maandag al op circuit,, anders kwm ik zondagvoormidaag mss nog wel mee :D
 
Die ziet er goed uit! Soms wel over hele kleine paadjes als ik op YouTube kijk :)
 
je vroeg toch allroad ;)

er zijn geen single tracks bij, tenzij je die zelf zoekt ;)

en voor de rest een redelijk stuk mulle zand, maar op veel plekken de mogelijkheid een alternatief te rijden.

Hij is echt de moeite!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan