Almelo en omgeving deel 21

G_Ckx

MF'er
6 aug 2015
153
18
27
Nijverdal
Welke bestanden zijn t, dan kan t vast ook wel op calimoto. T weer zit helaas niet zo mee
Mag ik je naar de website doorsturen?

Toertochten | MCNH

Stukje naar onderen staan ze wel, geheel vrijblijvend en gratis :)

Jullie zijn natuurlijk ook van harte welkom om de toerritten mee te doen. Klein inschrijfbedrag voor de route en een gratis bak koffie natuurlijk!

15493547688311844163346.jpg

• Like
Waarderingen: Haakie

Guzziking

The rebel within
1 okt 2010
16.249
66
57
Enschede
Binnenkort ook maar weer eens die kant op. De pekel is weer van straat...
Pcies :t

En ik moet er nu zoveel mogelijk gebruik van maken, mooi aan het kwakkelen..
Oa operatie aan de voet binnen afzienbare tijd, dus geen motorrijden dan. Gelukkig hebben we de motoscoot nog 8)7

swetty

MF veteraan
15 jan 2002
30.274
232
Enschede
Bezoek site
Ik dus ook,...

2019 moet nog op gang komen komen, eerst de Motorbeurs in Utrecht en dan ergens in maart een fraaie dag pakken. Voorlopig voor motorrijden geen aangenaam weer.....

DUCKI3S

Het verre oosten
11 nov 2017
331
123
21
Enschede
Ik dus ook,...

2019 moet nog op gang komen komen, eerst de Motorbeurs in Utrecht en dan ergens in maart een fraaie dag pakken. Voorlopig voor motorrijden geen aangenaam weer.....
Aankomende week 11 graden en zon vind ik eigenlijk dikke prima worden. Geen pekel en droge wegen*O*

• Like
Waarderingen: Desmohyper

StefanGT

MF'er
17 mei 2018
59
32
Ik heb er ook zin in, mijn verzekering heeft precies vanaf dit weekend weer dekking. Zeker weten dat de pekel van de weg is? Ik lees nogal nare berichten over wat de pekel met je motor doet, en ik heb geen mogelijkheid om hem af te spuiten.

Desmohyper

🇮🇹Ducati addicted🇮🇹
3 feb 2019
1.027
578
Ook bereikbaar per boot
Ik heb er ook zin in, mijn verzekering heeft precies vanaf dit weekend weer dekking. Zeker weten dat de pekel van de weg is? Ik lees nogal nare berichten over wat de pekel met je motor doet, en ik heb geen mogelijkheid om hem af te spuiten.
Volgens mij heeft het genoeg geregend om het zout van de straat te kunnen spoelen.
Enig probleem kan zijn dat ze uit voorzorg toch nog weer gaan strooien komende nachten.😖

swetty

MF veteraan
15 jan 2002
30.274
232
Enschede
Bezoek site
Tis ook pas feb. en dus hebben nog genoeg tijd......tot het echte voorjaarsweer begint.

Links en rechts vind ik de straten nogal wit uitzien, of er voldoende regen is gevallen weet ik niet. Maar met droog weer en nadien afspuiten bij een wasbox kun je prima rijden vlgs mij.

Aangezien ik vd week veel met de trein reis, Nijmegen en Utrecht, komt er ook nu niks van terecht......komt vanzelf dat rijden...:]

Haakie

MF veteraan
28 mrt 2006
1.937
48
38
Borne
Ik zet het beestje voor het seizoen goed in het vet en spuit hem pas weer af als alle pekel weg is.