Almere E.O. Scheuren - Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ moon...............

anders gewoon hiervoor gaan om je helm mee op te leuken..........

0115144950.jpg



:+ :+ :+
 
weet niet wat je budget is voor een helm, maar hier kan je wel goed terecht......kalsbeek motoren
ze hebben van goed betaalbaar tot heel erg duur.
en een tip...neem een helm met een dubbel D sluiting. (zijn 2 ringetjes aan de kinband in de vorm van een D ;) )
werkt beter dan zo'n snelsluiter.

en anders voor betaalbaar heb je ook nog....termaat motoren in nijmegen
maar die is denk ik een beetje te ver weg voor jou :?


en zo'n half om half jet helm ala politieagent zijn de kinstukken wel goed, ze hebben een soort slotje eraan zitten waarmee je hem aan de helmschaal vastzet zoals ik weet.

tis alleen geen porem zo'n helm :')

Ik zat te denken aan rond de €250,- want lessen en het sparen voor een motor is al duur zat.
Termaat stond al op het lijstje om te bezoeken. Gister ben ik nog in Zoetermeer geweest.

Ik zat trouwens te denken aan zo'n helm:
0206143352.jpg


En ja, ik ga gewoon voor een simpele zwarte helm, want ik wil er niet uit zien als een lolly :')
 
Ik zat te denken aan rond de €250,- want lessen en het sparen voor een motor is al duur zat.
Termaat stond al op het lijstje om te bezoeken. Gister ben ik nog in Zoetermeer geweest.

Ik zat trouwens te denken aan zo'n helm:
[afbeelding]

En ja, ik ga gewoon voor een simpele zwarte helm, want ik wil er niet uit zien als een lolly :')


Deze is zonde van je geld, deze kraakt en piept onder het rijden.
Shark heeft als enige een soortgelijke maar met een volledige intergraal goedkeuring erop.
Als enige systeemhelm die voldoet aan de intergraal normen, en die piept en kraakt niet.
 
Deze is zonde van je geld, deze kraakt en piept onder het rijden.
Shark heeft als enige een soortgelijke maar met een volledige intergraal goedkeuring erop.
Als enige systeemhelm die voldoet aan de intergraal normen, en die piept en kraakt niet.

Ok, dan weet ik dat. Dan ga ik voor een gewone integraalhelm :) Bedankt.
 
Moguh :W :Z

Idd kut weer

@ vince leuk feesje dus...... Geen koffie meer drinken zo laat dus.

Wilde vandaag gaan rijden maar doen we maar ff niet, moet ik weer zoveel poetsen.
DAn maar f1 kijken
 
Moguh :W :Z

Idd kut weer

@ vince leuk feesje dus...... Geen koffie meer drinken zo laat dus.

Wilde vandaag gaan rijden maar doen we maar ff niet, moet ik weer zoveel poetsen.
DAn maar f1 kijken

feessie was gezellig hoor.
rond half 2/2 uur nog even naar stad geweest.
maar was eigenlijk vrij saai daarzo.
dus hadden het snel weer gezien :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan