Almere E.O. Scheuren - Deel 24 - We gaan ervoor!

het lijkt me leuk als er op zaterdag 7 april rond een uurtje of 2 een treffen plaats vind van motorrijders van het MF. Dit zou moeten plaatsvinden op de boulevard van Harderwijk! Het gaat om een spontane meeting/treffen waarvoor iedereen zijn eigen routes en opstartpunten moet regelen!

Mvg Juulster2
 
Hallo Almeerders!
Zal me even voorstellen, ik woon in Almere en ik rijd op een Kawa ER-5 25kw. Ben 21 jaar, dus vandaar de 25kw. En zodra ik vol vermogen mag rijden komt er een Yamaha XJ 6. Ik heb me inmiddels ook al even aangemeld voor de fb groep.
Lijkt me leuk om meer almeerders zien rond te rijden, zie er nu al met regelmaat een aantal rijden door Poort!

Veel rijplezier!
 
Hallo Almeerders!
Zal me even voorstellen, ik woon in Almere en ik rijd op een Kawa ER-5 25kw. Ben 21 jaar, dus vandaar de 25kw. En zodra ik vol vermogen mag rijden komt er een Yamaha XJ 6. Ik heb me inmiddels ook al even aangemeld voor de fb groep.
Lijkt me leuk om meer almeerders zien rond te rijden, zie er nu al met regelmaat een aantal rijden door Poort!

Veel rijplezier!
:W
Hoi en welkom :Y
 
Hallo Almeerders!
Zal me even voorstellen, ik woon in Almere en ik rijd op een Kawa ER-5 25kw. Ben 21 jaar, dus vandaar de 25kw. En zodra ik vol vermogen mag rijden komt er een Yamaha XJ 6. Ik heb me inmiddels ook al even aangemeld voor de fb groep.
Lijkt me leuk om meer almeerders zien rond te rijden, zie er nu al met regelmaat een aantal rijden door Poort!

Veel rijplezier!
Welkom hier :W
 
Nee helaas nog met het koekblik, en rijd meestal traject a6-a1 richting Hilversum


Okee, helaas! Zag een bloedmooie Ninja voorbij scheuren en had net die ochtend je foto zien staan, vandaar!

Dan ga jij precies de andere kant op, ik rijd altijd het traject A6-A1-A10.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk wel een beetje ongepast dit filmpje hier, maar voor de enkele liefhebber wil ik het toch niet onthouden, en dit is ook de wortel van de motor topsport.
Op het filmpje wordt een oefen wedstrijd verreden voor pocketbike,s op het TT Junior Track in Assen zondag j.l.
Kevin rijd dit jaar in de standaard 40 cc klasse met de Blata Ultima W40.
De std 40 is een restrictie klassen omdat er kids van 12 jaar in mogen rijden, maar ook volwassenen en die rijden wel zonder uitlaat restrictie.
Kevin#17 strijd hier van start tot finish met Walid Soppe en die rijd met een 90cc 4 takt.
Deze rijden in 1 wedstrijd een andere competitie, maar de eerste winst is binnen..

 
Hallo Almeerders!
Zal me even voorstellen, ik woon in Almere en ik rijd op een Kawa ER-5 25kw. Ben 21 jaar, dus vandaar de 25kw. En zodra ik vol vermogen mag rijden komt er een Yamaha XJ 6. Ik heb me inmiddels ook al even aangemeld voor de fb groep.
Lijkt me leuk om meer almeerders zien rond te rijden, zie er nu al met regelmaat een aantal rijden door Poort!

Veel rijplezier!


Hoe heet je vader?????????
 
@Rick: Dankje! Ja, ik woon in Poort, homeruskwartier. Maar zo op je foto te zien, herken ik je motor niet zo gauw. Maar ik zal in gevolg wat beter opletten!
 
Ik denk wel een beetje ongepast dit filmpje hier, maar voor de enkele liefhebber wil ik het toch niet onthouden, en dit is ook de wortel van de motor topsport.
Op het filmpje wordt een oefen wedstrijd verreden voor pocketbike,s op het TT Junior Track in Assen zondag j.l.
Kevin rijd dit jaar in de standaard 40 cc klasse met de Blata Ultima W40.
De std 40 is een restrictie klassen omdat er kids van 12 jaar in mogen rijden, maar ook volwassenen en die rijden wel zonder uitlaat restrictie.
Kevin#17 strijd hier van start tot finish met Walid Soppe en die rijd met een 90cc 4 takt.
Deze rijden in 1 wedstrijd een andere competitie, maar de eerste winst is binnen..

Ziet er echt leuk uit zeg, maar het lijkt alsof die brommers op de rand van de velgen de bocht door gaan.
 
Die mannetjes rijden ook op het randje van kunnen, gaat ook weleens mis, maar nu zijn Walid en Kevin wel een van de grote toppers in Nederland.
Zelfs volwassen onk coureurs rijden graag mee in de winter. Ze vinden dit de puurste vorm van wegrace en het houd ze erg scherp.
Vergelijk het maar met karten en F1 coureurs.
Maar op dit niveau is het niet goedkoop meer hoor.
 
@Kianeke wat grappig daar woon ik ook:P Aan de poseidonsingel in een appartement. Volgens mij heb ik jou en je rode ER-5 wel eens zien rijden hier :D
 
Dan wonen we inderdaad dicht bij elkaar! Ik woon aan de andere kant van de Castorstraat, dicht bij het park. wat leuk :)
 
Ik denk wel een beetje ongepast dit filmpje hier, maar voor de enkele liefhebber wil ik het toch niet onthouden, en dit is ook de wortel van de motor topsport.
Op het filmpje wordt een oefen wedstrijd verreden voor pocketbike,s op het TT Junior Track in Assen zondag j.l.
Kevin rijd dit jaar in de standaard 40 cc klasse met de Blata Ultima W40.
De std 40 is een restrictie klassen omdat er kids van 12 jaar in mogen rijden, maar ook volwassenen en die rijden wel zonder uitlaat restrictie.
Kevin#17 strijd hier van start tot finish met Walid Soppe en die rijd met een 90cc 4 takt.
Deze rijden in 1 wedstrijd een andere competitie, maar de eerste winst is binnen..

Altijd leuk om kevin bezig te zien ruud! :}
 
Hallo Almeerders!
Zal me even voorstellen, ik woon in Almere en ik rijd op een Kawa ER-5 25kw. Ben 21 jaar, dus vandaar de 25kw. En zodra ik vol vermogen mag rijden komt er een Yamaha XJ 6. Ik heb me inmiddels ook al even aangemeld voor de fb groep.
Lijkt me leuk om meer almeerders zien rond te rijden, zie er nu al met regelmaat een aantal rijden door Poort!

Veel rijplezier!
Welkom!!!

Misschien leuk voor je... aankomende zondag gaan we een ritje doen. Afspreektijd is om 10uur bij de texaco, tussen de vaarten. Mocht je zin en tijd hebben ben je welkom!
 
Volgens mij al eens eerder, :Z ooit, vroegâh, :Z gevraagd/gezegd:
Almere OK,
scheuren OK,
maar EO,... :?

Ieder zijn ding, maar ik heb geen Nemo op de motors/auto. :+

Wie weet tot ziens (geregeld rijd ik Almere-SPL, meestal via Gooimeerdijk-A6-A1-A10-A4 maar vaak ook wel een ander rondje (da's dan niet woonwerkverkeer) :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan