Almere E.O. Scheuren - Deel 24 - We gaan ervoor!

Zo 4 dagen Sauerland zitten er weer op, ben gesloopt.
Donderdag droog weer en een hele lange dag gehad en achterband lek gereden. Of komt dat door het roken...?
Vrijdag natte dag en een semi-prof bandenboer bezocht voor een nieuwe achterband.
Vrijdagavond droog en de band goed kunnen inrijden op de langgestrekte bochten.
Zaterdag kleddernat maar toch een kort ritje gedaan wat uiteindelijk de hele dag heeft geduurd.
Zondag weer naar huis, helemaal droog dus prima te doen maar ook weer een hele lange dag rijden.
Ow en het vele eten en pilsen staat voor zich natuurlijk!
 
Dames en heren uit Almere! Ik had even een vraagje niet motor gerelateerd aan jullie ik hoop dat iemand goeie tips heeft.

Ik ben bezig met mijn opleiding voor Rij instructeur B ( Uiteraard ga ik daarna ook zo snel mogelijk voor A ). Maar nu was voor mijn laatste examen hier in de omgeving een giga lange wacht tijd en in Almere kon ik Maandag 12 Augustus al terecht. Zodoende snel een leerling voor me examen geregeld en een les auto. Nu moet ik voor mijn examen een volledige les geven van tussen de 50 en 80 Minuten. Dat lijkt veel maar een volledig nieuwe onderwerp dan gaat de tijd best wel rap... Nu ben ik in Almere totaal niet bekend. Ik zal van het weekend daarom naar Almere gaan om te oefenen. Maar nu had ik als vraag... Mijn startpunt is bij het van der Valk terrein in Almere ( Veluwezoom 45 1327 AK Almere ). Nu zoek ik daar dus in de buurt een openbaar terrein het liefst niet te druk met genoeg mooie parkeervakken. Hebben jullie tips voor me?

Groeten Stefan
 
Aangezien er niemand op reageert en ik zelf nog niet zo bekend ben in Almere, gooi ik het even in onze facebook groep voor je ;)
 
Suggestie was dit:

Als je dan aan de overkent van de dreef gaat heb je een industrieterrein. Daarachter zit viking schaatsen en die zijn dicht in het weekend. Heel groot stukje om te oefenen. Succes!
 
Suggestie was dit:

Als je dan aan de overkent van de dreef gaat heb je een industrieterrein. Daarachter zit viking schaatsen en die zijn dicht in het weekend. Heel groot stukje om te oefenen. Succes!

Bedankt voor die tip, ik ga daar ook zeker even kijken alleen probleem is dat het examen zelf op een maandag is
 
Wat ik zelf gevonden had was de Estafettelaan. Aan het einde zit een parking. Kent iemand dat is is het daar door de weeks rustig?
 
Ik zou het niet weten. Wel werd er deze suggestie nog gegeven:

Misschien is Doemere wat? (Miamistraat, Centrum Almere-Buiten) Daar waar je ook je bijzondere verrichtingen doet met de motor, zal niet druk zijn op maandag:) Succes
 
Andere optie is bij het topsportcentrum, zul je alleen wel even moeten uitzoeken of er maandag iets te doen is dus of het daar druk is. Anders kun je ook nog naar het parkeerterrein van station almere poort. Is het ook niet heel druk. Succes!
 
Goedemorgen allemaal.
Het is eindelijk zover, ik ben verhuist naar de argonweg 57 hoge kant.

Werkplaats nog niet klaar maar wel werkbaar :)
 
Die van mij staat inmiddels in zijn winterslaap, ziet volgend jaar pas weer het licht.
 
Goedemorgen.
Ik zie dat het wel een levendig topic is :9
:^

Hi Ruud, ben binnenkort bij je!

santa89_zps268e3f1b.jpg
 
Hoi allemaal,

Ik ben edwin aka ironhide kom uit almere, rij een cbr wanneer weet hoe ik foto s op motorforum kan zetten zal ik dit svp doen.

Grt fijne 2014
 
Terug
Bovenaan Onderaan