Altes Elefanten treffen

Ik kom ook! En om jullie te pesten ga ik het hele treffen zo hard en vals als ik kan zingen!
Doet mij beetje hier aan denken, de muzikant is altijd de pineut.

a2.jpg

Geintje hoor, je moet doen waar je je lekker bij voelt!
 
Goed idee, maarrre,
Ff vanuit mijn persoonlijk perspectief, als ik dan toch al halverwege Noorwegen sta, dan rij ik door naar Primustreff. Die wou ik zowieso afturven

als AET niet doorgaat vanwege Corona, dan geef ik al die andere treffens ook weinig kans van slagen... dus dan kan je er beter een winter BOT van maken en het maakt mij dan niet zo heel veel uit waar of hoe ver, als ik er maar met een halve dag rijden of zo kan komen, dan kom ik er planningstechnisch wel mee weg
 
als AET niet doorgaat vanwege Corona, dan geef ik al die andere treffens ook weinig kans van slagen... dus dan kan je er beter een winter BOT van maken en het maakt mij dan niet zo heel veel uit waar of hoe ver, als ik er maar met een halve dag rijden of zo kan komen, dan kom ik er planningstechnisch wel mee weg

Ja klopt, beetje afhankelijk van wat er wel of niet doorgaat. Let wel, Primustreff is niet officieel en in de berm van een b-weg, onder mom van ' allemansland'. 1/2 dag rijden is voor de Zeeuwen vaak nog geen Denemarken. Lijkt mij verstandig het centraal en makkelijk bereikbaar te houden binnen ?4?h oud rijden.
En belangrijkste voor mij is , naast de gezelligheid, sneeuw & wit landschap. Dus als Bosso geen MP sneeuwkanon regelt... 😁. Houd ik mijn ogen en oren open. Als ik een takke-end ga rijden, wil ik sneeuw
 
Met champieter!! (niet JanPieter, aka JPee) 😁
Ik ben voor!
H = Hottub

Met een beetje handigheid kan je dat ding heen en terug als bagagewagen meesleuren. Sleur jij m ff mee Truus? Ik heb de veldkeuken en glamping hotel al 😃
 
Met champieter!! (niet JanPieter, aka JPee) 😁
Ik ben voor!
H = Hottub

Met een beetje handigheid kan je dat ding heen en terug als bagagewagen meesleuren. Sleur jij m ff mee Truus? Ik heb de veldkeuken en glamping hotel al 😃
Ik heb trekhaak
 
Heb je n as en dissel? Zal de ogen en oren eens openhouden voor een ketel oid
Bedacht me dat ik nog m'n oude motortrailertje heb. Moeten dan wel ff n Asje regelen, al heb ik die mogelijk ook nog onder een andere vouwwagen. Mooie is dat er dan al 4 uitdraai caravan poten onder zitten. Lekker stevig.
 
Vervelende plannen worden hier gemaakt zeg 😜 ......

Doen zou ik zeggen 😃

Waarom niet de hottub van boer Marnix, hij gebruikt 'm toch niet. 😆
 

Bijlagen

  • C0955E08-AB57-48A6-9808-8CD49BF1C36F.jpeg
    C0955E08-AB57-48A6-9808-8CD49BF1C36F.jpeg
    33 KB · Weergaven: 10
Ben één keer AET geweest, en over meeblér liedjes.. Ik kan het woord 'Hengelo' niet meer normaal horen :/

Hengelooooo-hengelo-o-o-o
 
Terug
Bovenaan Onderaan