Altes Elefanten treffen

Uit de oude doos,
Feb 2005. Gezien ik toen al mijn witte Cb had, zal het (gokje) de 2e of 3e keer zijn geweest dat we naar AET gingen

image.jpeg
 
👍 idd ja 2e. Keer dus, want 1e was nog met de blauwe CB. Overigens was er toen wel veel sneeuw en gladdigheid want 1 van de 4 puupjes was op de eerste 100m op t terrein bij valpartijtje gescheurd
 
Dit is elephanten in solla
Nurburg is altes elephanten
Echter denk ik persoonlijk dat dit ook niet door gaat
Wordt uiteindelijk dan toch een anti altes elephanten op eigen initiatief denk ik🤔😎😁☃️🍺🍷🏍🐖⛺
 
Ik denk het ook jpee
En ik denk ook dat t helemaal niet erg hoeft te zijn...
Maar ik weet vooral wel dat ik niet de hele winter thuis wil zitten, dus we gaan zeker wel iets regelen!
 
Lijkt mij idd een juist plan!! Zelfde weekend, maar ajb start wederom op de woensdag hey 😁 Kom ik met ons Belgisch gezelschap vast.
Inmiddels staat er bij mij een andere trekkracht klaar voor aanbouw.
Ik ben voor, vooooorrrrrr !!! een eigen Elefanten!! Niet alleen om de winter door te komen,, maar ook omdat we onderhand wel een heel toffe club zo bijeen hebben. MF en de aanhang 👍👍
Mag mijns inziens geen jaar versloffen.

Sterker nog, ik ben voor een Nov of vroeg Dec nog ff een avondje te doen. Brakke Zeeuw oid
 
Lijkt mij idd een juist plan!! Zelfde weekend, maar ajb start wederom op de woensdag hey 😁 Kom ik met ons Belgisch gezelschap vast.
Inmiddels staat er bij mij een andere trekkracht klaar voor aanbouw.
Ik ben voor, vooooorrrrrr !!! een eigen Elefanten!! Niet alleen om de winter door te komen,, maar ook omdat we onderhand wel een heel toffe club zo bijeen hebben. MF en de aanhang 👍👍
Mag mijns inziens geen jaar versloffen.

Sterker nog, ik ben voor een Nov of vroeg Dec nog ff een avondje te doen. Brakke Zeeuw oid
Ja peugeootje daar zit je dan met je roepnaam en je Yamaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan