Altes Elefanten treffen

Vaak gaat iedereen mee tot aan de day of the ride
1633289992881.png
 
Zijn er nog mensen die naar het Altes elefantentreffen gaan? Ik ga graag mee, ik heb beide treffers vaker bezocht. Turmansband/Sola kun je beter in 2 dgn rijden, onderweg een gasthof is goed te doen.
 
Zijn er nog mensen die naar het Altes elefantentreffen gaan? Ik ga graag mee, ik heb beide treffers vaker bezocht. Turmansband/Sola kun je beter in 2 dgn rijden, onderweg een gasthof is goed te doen.

Ik heb 11/12/13 februari op de kalender staan, maar waar we heen gaan weet ik niet. Aet of antifanten? Zie discussie op deze pagina.

Wat is Turmansband/Sola? Ik vind er niks over.
 
Is allemaal pas over een paar maanden.
Dus JanTjeerd, houd het topic in de gaten.

Een flink klubje van dit topic (MF+ nietMFers) gaat standaard naar AET, mogelijk deze editie eens naar het Antifanten, zelfde weekend, 20km verderop.
Indien Sola, ja dan zou ik de woensdag of donderdag aanrijden en pas zondag/maandag terug. Een takke-eind en er kan veel gebeuren onderweg 😁
 
Ik ben in 2004 in Solla geweest. Op de solo want toen had ik nog geen zijspan.
Veel sneeuw.
Heel veel sneeuw dat jaar.
Ik ben toen op donderdag ochtend vertrokken. Die donderdag staat nog steeds in de file top twintig. Heel Nederland stond toen stil. Ik reed op de A15 bij Tiel stapvoets met m'n voetjes aan de grond en ik zag voor me een vrachtwagen met oplegger de berm in glijden, zo glad was het toen.
In duitsland was het niet glad maar sneeuwde het wel, de linkerbaan was half ondergestoven en daar reed dus niemand. Op de motor kon ik hele lange stukken 200 rijden omdat het echt helemaal leeg was op de halve linkerbaan.
Toch is 1000 km op een dag best veel in dat soort omstandigheden, zeker op een motor van toen 30 jaar oud, compleet met kettingzaag en kachel achterop.

elefantentreffen2.JPG
elefantentreffen3.JPG
Elefantentreffen1.JPG
 
Zoals hellracer beschrijft heb ik ook meegemaakt, heel sfeervol. Avontuur is afzien! Maar mooi achteraf. Tipje: zorg dat je zolang mogelijk "laag" rijdt, als er dan neerslag is dan is het regen, zodra je stijgt wordt het sneeuw. Het antifanten ken ik niet goede reden erheen te gaan. Hopelijk is het er wat schoner dan het Elefantentreffen want 10 dixi's voor een paar duizend man valt niet mee. Tenzij er veel sneeuw ligt dan kun je je eigen latrine maken.
 
Alte elephanten heeft gewoon toilet gebouw met douches en alles.
Cb750 heeft een tent met houtkachel
Vorige keer is er een grote overkapping gemaakt met vuurplaats
Eendeborst met frambozen compote
Rode wijn en een speenvarken
Is eigenlijk gewoon glamping
Ik zeg meegaan.
Antifanten ken ik ook niet. Daar houd ik cb750 verantwoordelijk voor.
😜😇🤷‍♂️ maar geen nood. Cb750 is een erg zorgzaam verantwoordelijk kerel
 
Ik was in 2008 voor het laatst op het Elefantentreffen in thurmansbang-solla, sanitair was toen een stuk of 10 dixi's en wat continu stromende kranen. Blijkbaar is het tegenwoordig meer glamping.
 
Wat een
Ik ben in 2004 in Solla geweest. Op de solo want toen had ik nog geen zijspan.
Veel sneeuw.
Heel veel sneeuw dat jaar.
Ik ben toen op donderdag ochtend vertrokken. Die donderdag staat nog steeds in de file top twintig. Heel Nederland stond toen stil. Ik reed op de A15 bij Tiel stapvoets met m'n voetjes aan de grond en ik zag voor me een vrachtwagen met oplegger de berm in glijden, zo glad was het toen.
In duitsland was het niet glad maar sneeuwde het wel, de linkerbaan was half ondergestoven en daar reed dus niemand. Op de motor kon ik hele lange stukken 200 rijden omdat het echt helemaal leeg was op de halve linkerbaan.
Toch is 1000 km op een dag best veel in dat soort omstandigheden, zeker op een motor van toen 30 jaar oud, compleet met kettingzaag en kachel achterop.

Bekijk bijlage 1685516Bekijk bijlage 1685518Bekijk bijlage 1685519
Wat een gave foto's, we moeten nodig een 'pekel' zijspan.
 
Middelburg? Om maar wat te noemen. Terrassen zat, kroegen ook, en als je je kot in Utrecht verkoopt kan hier vrij riant wat kopen 👍
 
Alte elephanten heeft gewoon toilet gebouw met douches en alles.
Cb750 heeft een tent met houtkachel
Vorige keer is er een grote overkapping gemaakt met vuurplaats
Eendeborst met frambozen compote
Rode wijn en een speenvarken
Is eigenlijk gewoon glamping
Ik zeg meegaan.
Antifanten ken ik ook niet. Daar houd ik cb750 verantwoordelijk voor.
😜😇🤷‍♂️ maar geen nood. Cb750 is een erg zorgzaam verantwoordelijk kerel
Voor de newbees, dat is dan op AET, of Antifanten. In de vulkaan Eiffel. Niet te ver en superleuke club mensen ... Wij dus
 
Terug
Bovenaan Onderaan