Amersfoort Topic deel 55 "De Ren-je-rot Editie"

Sorry, ik heb het overleefd :P

5 uur, 37 mminuten en 3 seconden aan het lopen geweest :X

Maar we zijn gefinished en nog binnen de tijdlimieten ook :)

Blije ik :P
 
Laatst bewerkt:
Sorry, ik heb het overleefd :P

5 uur, 37 mminuten en 3 seconden aan het lopen geweest :X

Maar we zijn gefinished en nog binnen de tijdlimieten ook :)

Blije ik :P
*O* *O* *O* :} :} :}
Gefeliciteerd!!! echt goed gedaan, TOP!!!

Kunnen de schoenen nu ritueel verbrand worden in de vuurkorf ;)
 
Op ging redelijk :Y af vond ik wat lastiger vanmorgen :P
Na morgen wordt het minder :P


Ik moest er net nog even aan denken toen ik helemaal achterin de fabriek moest zijn. De eerste paar dagen na de marathon deed ik daar gewoon 5 minuten langer over dan normaal :')
 
Na morgen wordt het minder :P


Ik moest er net nog even aan denken toen ik helemaal achterin de fabriek moest zijn. De eerste paar dagen na de marathon deed ik daar gewoon 5 minuten langer over dan normaal :')
_O-
Volgens je vader duurde het "maar" een weekje :P

Ik loop momenteel ook geen PR... Was op mijn werk in de keuken toen de telefoon ging, toen ik er was hadden ze al opgehangen _O-

*O* Marathon *O*
 
Tis enkel hier meer een hardloop forum geworden zie ik.

Oenes houdt het maar bij een hardlopende motor :X
 
Tis enkel hier meer een hardloop forum geworden zie ik.

Oenes houdt het maar bij een hardlopende motor :X

Als je nou met een gemiddelde van 120km p/u over het parcours knalt, kan de marathon in net iets meer dan 21 min, zit je al lekker vlot aan het bier...

Heb je nou echt dorst, knal je er gewoon met 160km p/u gemiddeld overheen, zit je met minder dan 16 minuten al een de welverdiende dorstlesser en je bent een ware held :+

Dan heeft je motor echt hardgelopen :Y
 
Laatst bewerkt:
Als je nou met een gemiddelde van 120km p/u over het parcours knalt, kan de marathon in net iets meer dan 21 min, zit je al lekker vlot aan het bier...

Heb je nou echt dorst, knal je er gewoon met 160km p/u gemiddeld overheen, zit je met minder dan 16 minuten al een de welverdiende dorstlesser en je bent een ware held :+

Dan heeft je motor echt hardgelopen :Y
_O- _O- _O-
 
Al zin in je herstelloopje? :P

De Zevenheuvelenloop bedoel je? ;)

(Wanneer mag/moet ik eigenlijk weer beginnen? Weekje rust? :? )

RD en ik zaten net te discussieren of we de marathon van Amersfoort in juni 2015 gaan lopen :P

Ik moet eerlijk zeggen dat de spierpijn me meevalt. Na jouw waarschuwing zette ik me al schrap voor vandaag en dat heeft geholpen denk ik :+
Ik kan al weer "normaal " de trap op, één voet per tree :P
 
Laatst bewerkt:
De Zevenheuvelenloop bedoel je? ;)

(Wanneer mag/moet ik eigenlijk weer beginnen? Weekje rust? :? )

RD en ik zaten net te discussieren of we de marathon van Amersfoort in juni 2015 gaan lopen :P

Ik moet eerlijk zeggen dat de spierpijn me meevalt. Na jouw waarschuwing zette ik me al schrap voor vandaag en dat heeft geholpen denk ik :+
Ik kan al weer "normaal " de trap op, één voet per tree :P
Weekje rust en daarna weer heel rustig oppakken, 3 tot 5 km, snelheid iets langzamer of gelijk aan wedstrijdtempo. Niet te snel opbouwen naar de 'grote' afstanden.


Ooh als jullie er nu al weer over nadenken gaan jullie hem wel lopen. *D


Ik zou een marathon in Amersfoort echt gruwelijk saai vinden :X
Het leukste vind ik al het publiek langs de kant, lijkt je Rotterdam in April dan niet leuker?



Ooh ja RD moet natuurlijk nog mijn tijd uhh zijn doel halen :Y

:+
 
Weekje rust en daarna weer heel rustig oppakken, 3 tot 5 km, snelheid iets langzamer of gelijk aan wedstrijdtempo. Niet te snel opbouwen naar de 'grote' afstanden.


Ooh als jullie er nu al weer over nadenken gaan jullie hem wel lopen. *D


Ik zou een marathon in Amersfoort echt gruwelijk saai vinden :X
Het leukste vind ik al het publiek langs de kant, lijkt je Rotterdam in April dan niet leuker?



Ooh ja RD moet natuurlijk nog mijn tijd uhh zijn doel halen :Y

:+
Weekje rust klinkt prima :) Met dit weer helemaal :X :P

Hoho, er is nog geen inschrijving onderweg hoor :P
De "marathon-deur" is nog niet helemaal dicht, maar die trainingen.... daar moet ik voorlopig niet aan denken. :N Juist die lange afstanden vind ik dodelijk saai en die moeten dan weer gelopen worden. Ik ga wel aanmoedigen *O*

Rotterdam schijnt wel leuk te zijn wat publiek betreft, maar heeft ook het Kralingsebos er in zitten... en het schijnt ook niet echt een vlak parcours te zijn? Al heeft Rotterdam wel weer een tijdslimiet van 5.5 uur tegen 5 uur in Amersfoort...

Ik wil sowieso wel "iets" lopen in Amersfoort :Y Ik weet niet hoe het met de lange afstanden zit, maar ik heb de 10 km gelopen vorig jaar en daar stond eigenlijk bijna overal wel volk te kijken :Y Het leukste van Amersfoort vind ik dan weer dat er "veel" bekenden zijn.

Eerst de Zeven^^ loop 16 november maar eens door zien te komen :P

Oh ja, ik zag ook nog een motor rijden vanmorgen 8-)
:+

*O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan