Amsterdam en omstreken Triple meeting 27-05-12

Zal wel weer lekker gas worden gegeven! Niks voor mijn, ben daar niet zo goed in!

Ik denk dat het meevalt. Een groot gedeelte van de route, en dat is juist het kronkelige gedeelte, is de weg smal en de bochten onoverzichtelijk. Er rijden fietsers en auto's. Het is er nog geen 2 auto's breed. Er kan daar niet hard gereden worden.(idioten daargelaten). Maar die rijden geen triumph O-)
 
Ik denk dat het meevalt. Een groot gedeelte van de route, en dat is juist het kronkelige gedeelte, is de weg smal en de bochten onoverzichtelijk. Er rijden fietsers en auto's. Het is er nog geen 2 auto's breed. Er kan daar niet hard gereden worden.(idioten daargelaten). Maar die rijden geen triumph O-)


precies!
 
Zal wel weer lekker gas worden gegeven! Niks voor mijn, ben daar niet zo goed in!
:)
full
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het meevalt. Een groot gedeelte van de route, en dat is juist het kronkelige gedeelte, is de weg smal en de bochten onoverzichtelijk. Er rijden fietsers en auto's. Het is er nog geen 2 auto's breed. Er kan daar niet hard gereden worden.(idioten daargelaten). Maar die rijden geen triumph O-)

Trouwens hoe vaker je er komt hoe harder het gaat hor :Y :]
 
Ja geen goede zaak :N

Ik heb trouwens het begin van de route nog een klein beetje gewijzigd zodat we wat minder stoplichten hebben op het eerste stuk want anders zijn we elkaar ook weer kwijt :Y

Moet de goede verzie dan alleen nog even verandere in de OP :Y
 
Als ik geen admiralencup zou hebben op dat weekend zou ik dit keer weer meegaan :P Ook al ben ik maar een Kawa rijder xD

Have fun in ieder geval :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga onder voorbehoud mee :Y Ik weet nog niet helemaal zeker of ik terug ben van vakantie dan :o

T vorige ritje smaakte naar meer in ieder geval :9 die appeltaart he
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan