Amsterdam - Geef mij maar MFA 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
En hoppa, pagina nummertje 2 :P

-edit- -O- Net te laat :P

Verzekering? Wat was er gebeurd dan (als ik vragen mag)?

Een voor mij onbekend gebleven persoon heeft mijn motor "geleend" en tot op heden de motor nog niet teruggebracht naar mij, zodoende heb ik mijn motor als gestolen opgegeven bij de verzekering en de politie.

Vandaar de verzekering :+
 
Een voor mij onbekend gebleven persoon heeft mijn motor "geleend" en tot op heden de motor nog niet teruggebracht naar mij, zodoende heb ik mijn motor als gestolen opgegeven bij de verzekering en de politie.

Vandaar de verzekering :+
Hmm, hopen dat ze goed uitkeren.... Maar dat zal wel tegenvallen -O-
 
Bij de appie zoeken ze nog vakkenvullers

:+
Heb vanaf m'n 14-15de een jaar of 3 in een supermarkt gestaan.... Op die leeftijd prima, maar zoek nu wat beters/leukers :P

Heb gereageerd op een advertentie van beveiliger (mogelijkheid tot studie tijdens evt nachtdiensten spreken mij aan), en op interviewer op schiphol (meertalig spreekt me aan) en op een horeca baantje. Ben benieuwd of er wat tussen zit :P
 
Laatst bewerkt:
Heb vanaf m'n 14-15de een jaar of 3 in een supermarkt gestaan.... Op die leeftijd prima, maar zoek nu wat beters/leukers :P

Heb gereageerd op een advertentie van beveiliger (mogelijkheid tot studie tijdens evt nachtdiensten spreken mij aan), en op interviewer op schiphol (meertalig spreekt me aan) en op een horeca baantje. Ben benieuwd of er wat tussen zit :P

Jaja studeren tijdens nachtdiensten......
vergeet dat maar......
 
Inderdaad. Heb het geprobeerd maar dat gaat niet :N
Maar ja, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.

Daar heb je dan wel weer gelijk in.
Ik heb geprobeerd om verslagen te maken tijdens nachtdiensten maar kwam er achter dat ik het beter niet kon doen.
Als ik het dan later nog eens doorlas flikkerde ik ze toch weer weg omdat er behoorlijk wat fouten instonden. -O-
 
Ik heb geprobeerd om verslagen te maken tijdens nachtdiensten maar kwam er achter dat ik het beter niet kon doen.
Als ik het dan later nog eens doorlas flikkerde ik ze toch weer weg omdat er behoorlijk wat fouten instonden. -O-
Dat had ik ook als ik ze overdag maakte :+
 
Laatst bewerkt:
Daar heb je dan wel weer gelijk in.
Ik heb geprobeerd om verslagen te maken tijdens nachtdiensten maar kwam er achter dat ik het beter niet kon doen.
Als ik het dan later nog eens doorlas flikkerde ik ze toch weer weg omdat er behoorlijk wat fouten instonden. -O-

Same here. Deed een Management opleiding tijdens het werk, maar vooral 's-nachts werd dat niets. Ik kan mijn kop er niet echt bijhouden dan :Z
 
[me="horney"]gaat morgen nog maar eens checken of hij de draadboom wel goed bij elkaar geknoopt heeft..[/me] -O-
met al die zorgwekkende berichten zo


laatste 1,5 uur eigenlijk iets te lang doorgeknutselt
máár, stuurverhaal zit erop, evenals de stalen remleidingen, de Powercommander
en ik ben al een heel eind opgeschoten met de dradenzooi :Y
 
[me="horney"]gaat morgen nog maar eens checken of hij de draadboom wel goed bij elkaar geknoopt heeft..[/me] -O-
met al die zorgwekkende berichten zo


laatste 1,5 uur eigenlijk iets te lang doorgeknutselt
máár, stuurverhaal zit erop, evenals de stalen remleidingen, de Powercommander
en ik ben al een heel eind opgeschoten met de dradenzooi :Y

Morgen kom je natuurlijk met wat pics van het stuurwerk he 8-)
 
Jaja studeren tijdens nachtdiensten......
vergeet dat maar......
Ervaring? Beetje lezen moet toch kunnen?

Inderdaad. Heb het geprobeerd maar dat gaat niet :N
Maar ja, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
Ach, als het niet lukt betekent dat M-F' en :P ( Als ik uberhaupt een dergelijke baan krijg :P )

Daar heb je dan wel weer gelijk in.
Ik heb geprobeerd om verslagen te maken tijdens nachtdiensten maar kwam er achter dat ik het beter niet kon doen.
Als ik het dan later nog eens doorlas flikkerde ik ze toch weer weg omdat er behoorlijk wat fouten instonden. -O-
Verslagen maken zal t ook niet worden, hooguit beetje jurisprudentie en boeken lezen ;)

Dat had ik ook als ik ze overdag maakte :+
_O- :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan