MFA 'richtlijnen' Ik wil de vrijheid van het motorrijden niet beperken, maar in het verleden is toch wel gebleken dan een paar richtlijnen over rijden in groepsverband nodig zijn,
dus bij deze:
- Stunten buiten de rijdende groep! Dus niet midden tussen de motoren wheely’s o.i.d. ajb. niemand zit te wachten op een voorwiel 'per ongeluk' in z'n nek
- Voorrijder bepaalt de route, deze inhalen is op eigen risico. ben je ons dan kwijt, moet je snel zoeken!
- Houd je achterligger in de gaten, zie je die niet meer, dan stop je. Zo kunnen we nooit iemand kwijt raken..
- De hekkensluiter (laatste) geeft evt. seintje aan de voorrijder dat groep compleet is.
- Haak je af, laat het dan even weten. dan zoeken we tenminste niet naar iemand die allang weer thuis zit.
- Mocht het toch gebeuren dat de groep uit elkaar valt, wacht dan bij de eerstvolgende kruizing.
Heb je een afslag gemist, rij dan terug naar het punt waar iedereen het laast bij elkaar was en zorg dat je daar veilig kan wachten. of bel iemand die ook mee is
- verder is iedereen natuurlijk verantwoordelijk voor zijn of haar eigen (weg)gedrag laat je niet over je eigen grenzen jagen door wat anderen doen
Noord Holland wordt nog een Hertogdom zo, a lot of Dukes
had 'm al gezien in het Naked bike topic, gefeliciteerd hoor
ga je 'm nu nog invoeren of wacht je ff tot 2010?
en is dat je voorbocht die zo verroest lijkt op de foto?