Amsterdam - MFA 26: Laagvliegers

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey iemand enig idee hoe het met besmelah gaat en zijn bike/verzekeringskwestie?!
Ik dacht in het gestolen-topic gelezen te hebben dat dit goed zat maar hij eerst een stalling oid wil zoeken voordat hij een nieuwe koopt.
Heb hem al een tijdje niet gezien hier idd, ben ook wel benieuwd...
 
een goede morgen :W
jeetje ,,wat is t rustig hier :X

zijn er mensen die begin van de avond willen :] :] :] (18.00/18.30)
gr. :W
 
Zo heb je ineens een witte :o
full
 
Laatst bewerkt:
Schuimblusser?
Post dan op zijn minst plaatjes van hoe schoon hij nu is :P
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,


Ik ben Erwin, sinds begin april mijn rijbewijs, rij een cbr 600f2 uit ´94 en woon in Amsterdam.

Afgelopen weekend ben ik wezen toeren in de Eifel en ben ik de Nürburgring opgeweest (vet!), maar merkte dat ik toch liever wat rondere/sportievere/zachtere banden wil hebben. Degene die ik erop heb zitten zijn nog van de vorige eigenaar (Pirelli Diablo Strada) en zijn vrij oud.

Nu wil ik graag Michelin Pilot Powers nemen en daarom ook mijn vraag:

Weet iemand een goed adresje voor banden en het monteren ervan in (de buurt) van Amsterdam?

Alvast bedankt!


Groeten,


Erwin


Welkom :W.
 
Na 4 weken wachten en stressen heb ik maar weer eens gebeld hoe het nu zit met mijn Two Brothers uitlaat. :(
Heb direct een man aan de lijn gekregen waar ik de eerste 5 minuten heb uitgelegd hoe de situatie precies in elkaar zat en toen nog eens 5 minuten moeten wachten tot hij eruit was, en wat bleek...................
Ze hadden m niet in de bestelling van de vorige vrachtlading mee gekregen. B|

Ze krijgen a.s. donderdag een nieuwe lading binnen waar mijn uitlaat bij zou moeten zitten en dan sturen ze m gelijk door. *O*

Dus krijg m a.s. vrijdag of zaterdag *O*

En als die gemonteerd is "horen' jullie het nog wel. })
 
Laatst bewerkt:
Na 4 weken wachten en stressen heb ik maar weer eens gebeld hoe het nu zit met mijn Two Brothers uitlaat. :(
Heb direct een man aan de lijn gekregen waar ik de eerste 5 minuten heb uitgelegd hoe de situatie precies in elkaar zat en toen nog eens 5 minuten moeten wachten tot hij eruit was, en wat bleek...................
Ze hadden m niet in de bestelling van de vorige vrachtlading mee gekregen. B|

Ze krijgen a.s. donderdag een nieuwe lading binnen waar mijn uitlaat bij zou moeten zitten en dan sturen ze m gelijk door. *O*

Dus krijg m a.s. vrijdag of zaterdag *O*

En als die gemonteerd is "horen' jullie het nog wel. })


Hey goed man :) dan komt er geen miep miep uit he :P ben benieuwd wat voor geluid er uit komt, standaard uitlaat klok al apart
 
Wie van jullie weet er een goede betaalbare garage in Amsterdam?

Ik heb sinds kort een Suz. SV650, maar wanneer ie goed warm is verlies ik tijdens het rijden af en toe vermogen en wanneer ik aan het gas draai valt ie eerst stil voordat ik extra gas krijg.. De monteur van Motomaat zei dat waarschijnlijk de kleppen moeten worden gesteld (kan kloppen, motor staat op 30.000km). Hij rekende voor een grote beurt en kleppen stellen 300-500 euro maar had pas over een maand tijd. Motoport had eerder tijd maar rekent rond de 500-700 euro!

dus: iemand tips/adviezen over garages?
 
Wie van jullie weet er een goede betaalbare garage in Amsterdam?

Ik heb sinds kort een Suz. SV650, maar wanneer ie goed warm is verlies ik tijdens het rijden af en toe vermogen en wanneer ik aan het gas draai valt ie eerst stil voordat ik extra gas krijg.. De monteur van Motomaat zei dat waarschijnlijk de kleppen moeten worden gesteld (kan kloppen, motor staat op 30.000km). Hij rekende voor een grote beurt en kleppen stellen 300-500 euro maar had pas over een maand tijd. Motoport had eerder tijd maar rekent rond de 500-700 euro!

dus: iemand tips/adviezen over garages?

ff paar bladzijdes terug lezen ;) laatst hadden ze erover, 1 in zwanenburg en 1 in Haarlem

EDIT:
http://www.horeon.nl/informatie.php
(zwanenburg)

Home - Motorcenter Haarlemmermeer
(Haarlem)
 
Laatst bewerkt:
Hey goed man :) dan komt er geen miep miep uit he :P ben benieuwd wat voor geluid er uit komt, standaard uitlaat klok al apart
Een 2 takt schreeuwt lekker vooral hoog in de touren dat is wat jij steeds hoorde. ;)

Terwijl bij een 4 takt de uitlaatklep veel later open gaat en de doorgang ook minder groot is waardoor de klap veel minder hard/schel is die de uitlaat in gaat en dus meer brult.

Als je het geluid met elkaar vergelijkt dan is wat ik nu heb een kleine kat.
En wat het gaat worden is een dominante volwassen leeuw. :9

Deze uitlaat zorgt ervoor dat ik een zware gebrul krijg en hoog in de touren wat meer gemengd gaat met geschreeuw.
Wat dus een ontiegelijk onbeschoft geluid produceert en wel gewaardeerd word door de oudere generatie. *O*
 
thanks! Maar de 1e die genoemd wordt doet momenteel geen onderhoud/reparatie, Jos Smit lijkt sowieso alleen maar verkoop te doen..

andere garages, anyone?
Doen ze wel maar dat staat niet op de site vermeld.
Zij vragen voor een grote beurd gemiddeld 335 euro.
Je kunt daar trouwens ook alleen terecht met een Kawasaki.
 
Wie van jullie weet er een goede betaalbare garage in Amsterdam?

Ik heb sinds kort een Suz. SV650, maar wanneer ie goed warm is verlies ik tijdens het rijden af en toe vermogen en wanneer ik aan het gas draai valt ie eerst stil voordat ik extra gas krijg.. De monteur van Motomaat zei dat waarschijnlijk de kleppen moeten worden gesteld (kan kloppen, motor staat op 30.000km). Hij rekende voor een grote beurt en kleppen stellen 300-500 euro maar had pas over een maand tijd. Motoport had eerder tijd maar rekent rond de 500-700 euro!

dus: iemand tips/adviezen over garages?

Je kan het ook bij Olivier en ze rare maatje proberen. Zitten op de veemarkt in oost.
http://www.reivilomotoren.nl/. Eerlijk en nooit gekke dingen gehad bij hem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan